Hakutulokset

1. M

Yks pikku juttu... (teen oman avauksen, sori!)

\ Töissäkäynti henkisesti helpompaa? Hmm, mietitäänpä. Mitäs sitten, jos on kettumainen työilmapiiri? Siihen riittää yksikin työntekijä, ei tarvitse olla edes montaa idioottia samassa työpaikassa. Ja vielä parempaa, jos pomo on kettumainen. Eikä tarvitse olla edes kettumaisia työkavereita...
  2. M

MIKSI TEET TAI SAAT LAPSIA

Miks mä jäin taas väliinputoajaksi? :snotty: Siis ei mainittu pariutuneita, paatuneita lapsettomia...pöh. :headwall:
  3. M

Ajatteletko, että ihmisiä on liikaa?

Voi klitoris... :headwall: Eiköhän se molemmilla ole ihan sopusuhtaisen kokoinen, kun ei kerta ole kummallakaan ainakaan noita synnytysteitä tukkinut :D Mut joo, mitä niihin afrikkalaisiin lapsiin tulee, keitä on siis LIIKAA ilmeisesti, niin sanottakoon vielä, että sielläpäin maailmaa tuo...
  4. M

\ Niin...paitsi, että kun tuntuu tätä nykyä olevan muotia se, että miehellä on lapsia kolmen eri naisen kanssa ja naisella taas kolmen eri miehen kanssa niin kohtahan tässä ollaan kaikki suomalaiset sukua toisillemme jonkun mutkan kautta...
  5. M

Joo, kyllä, useastikkin. Mä olen ratkaissut omalla kohdallani sen niin, että sen kaksi lasta, jotka saisin synnyttää, jätän tekemäti niin joku muu voi sitten tehdä neljä :D
  6. M

Koira sai ekan saaliin, yök...

Meillä kyllä pidettäis jos jonkinsortin neuvottelua, jos noista joku erehtyis jäniksen tappamaan. Onneks noi keskittyy vaan häätämään oman porukan läheltä.
  7. M

mitä mieltä ootte tämmösestä?

\ No voi haloo vain itsellesi. Mä tiedän ihan omasta kokemuksesta mitä se rasvainen ruoka tekee silloin, kun sapessa on vikaa. Hetki meni ihan jees, rasvaisen ruoan jälkeen piti vain itkeä ja laatata ja taas vähän itkeä, kun sattui ihan törkeästi, mutta sitten se sappi teki sen mitä lääkäri...
  8. M

auto merkit perheissänne?

Ford Sierra vm. -87 sedan, 2.0i automatic, ghia Ford Sierra vm. -93 STW, 1.8TD Chevrolet El Camino vm. -76, 6.4l V8
  9. M

Olenko ihan kamala äiti jos haen tytön perjantaina hoidosta

\ Ja tuo edellinen kannattaa päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Parempi panostaa siihen yhteisen ajan laatuun, kun määrään. Ja laatu varmasti paranee, jos saat ne päiväunet otettua.
  10. M

mitä mieltä ootte tämmösestä?

\ Okei, sorry nyt vaan, mutta jos sappikiviä on tai muuta vikaa sapessa niin en mä kyllä ylimääräistä rasvaa menisi kurkustani alas tunkemaan. Sappivaivat kun tuppaa provosoitumaan rasvaisesta ruoasta...pitäisi tietää...
  11. M

Auttakaa nyt kanssatoverit joilla MIGREENI!!

\ Tämä esimerkiksi ei kuulosta alkuunkaan migreeniltä vaan kolmoishermosäryltä, jonka on tod.näk. provosoinut jumiutuneet niskat. Niihin nimittäin akupunktio auttaa...siskolla käytetään kolmoishermosäryn hoitoon juuri akupunktiota, kun se relaksoi niskat... Siinä silmän yläpuolella nimittäin...
  12. M

ajatukset muualla...toisissa miehissä

Mulla ainakin autto noihin ajatuksiin silloin aikoinaan, kun näin exän pitkästä aikaa...tuli selvänä mieleen jotenkin siitä näkemisestä se, että miksi se mies oli nimenomaan EX...sen syyn kun saa palautettua mieleensä niin yleensä helpottaa...
  13. M

Miten mahtaa liikennepoliisi

\ Phyyh, mut pysäytettiin kerran liian suuren tilannenopeuden takia. Olin siis juuri lähtenyt valoista liikkeelle ja läheisen Nesteen pihasta oli poliisiauto hyppäämässä tielle...tulin sitten mutkan takaa vissiin aika yllättäen kun löivät liinat kiinni ja liukuivat melkein tielle saakka...
  14. M

Auttakaa nyt kanssatoverit joilla MIGREENI!!

Vaadi pääsyä magneettikuviin! Migreeniä ei pitäisi enää tätä nykyä edes diagnosoida ilman magneettikuvausta. Tiedä vaikka olisi kyse jostain ihan muusta. Päänsärkyä kun voi olla niin monenlaista. Nimimerkillä suvusta löytyy, migreeniä, hortonin oireyhtymää, kolmoishermosärkyä, tension...
  15. M

\ Se todennäköisesti halusi vihjaista sulle, että se ensimmäisenä hitaasti kulkeva auto ei sitä ruuhkaa tee vaan sinä, joka nössit siinä takapuskurissa kiinni. Katsos kun sieltä sun takaa ohittavat joutuu ohittamaan sitten kaksi kerrallaan...jos sä jättäisit välin siihen edelläsi ajavaan niin...
  16. M

\ Siis sut pysäytti liikennepoliisi ihan syystä ja nyt sä voliset täällä siitä? Heh heh... Mä teen noille puskurissa kiinni nuohoojille aina sen tempun, että jos sitä turvaväliä ei osata sopeuttaa siihen vallitsevaan nopeuteen niin sopeutetaan sitten se nopeus siihen vallitsevaan turvaväliin...
  17. M

Tupakointiin liittyvä kysymys

Kaalikääryle puhuu ihan asiaa. Paljon enemmän haitallista hiukkasta ihminen saa päälleen kävelemällä keskustassa tai seisomalla rautatieasemalla, kuin polttamalla tupakan. Ei se tupakan haju mikään varteenotettava terveysuhka ole, savu kyllä.
  18. M

koti teatteri hajosi

Khah...meillä jos äänet häviäisi ja kaiuttimet olisi ehjiä, olisi hajonnut vahvistin. Mutta onhan niitä tietty semmosiakin dvd-soittimia, mihin saa kytkettyä kaiuttimet suoraan kiinni...liekö teillä sellainen? Suosittelen kyllä sitä erillistä vahvistinta..
  19. M

loppuun kulutettu aihe mutta sanon oman mielipiteeni

Hyvin sanottu, UGH! Meillä on ollut kotiäidin sijasta koti-isä ja hyvin sujui. Äidin aseman korottaminen kaiken muun yli, ei ole kuin tietämättömyyttä; lapsi tarvitsee rakastavan ja huolehtivan ihmisen, ei sen juuri äiti tarvitse olla vaan isäkin pärjää oikein hyvin.
  20. M

melle! sinulle miettimistä.

Pppppppppätemistä B)

Yhteistyössä