no ei mutta kotiteatterin kaiuttimet on ehjät mutta se laite hajosiAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:25 päivänkakkara kirjoitti:kotiteatteri ja dvd soitin ei ole sama asia...
no siis tuossa oli 5 kaiutinta ja se laite, eli kotiteatteri ja sony merkiltäänAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:30 Miri kirjoitti:Khah...meillä jos äänet häviäisi ja kaiuttimet olisi ehjiä, olisi hajonnut vahvistin. Mutta onhan niitä tietty semmosiakin dvd-soittimia, mihin saa kytkettyä kaiuttimet suoraan kiinni...liekö teillä sellainen? Suosittelen kyllä sitä erillistä vahvistinta..
sony on tuo mikä meillä on/oli olen kyllä luullu ihan hyväksi merkiksi tai sitten tuo oli joku maanantaikappaleAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 Vieras kirjoitti:Onko kotiteatteri philips merkkinen? Tai joku halppis malli tai huono merkki? Jos on niin ihmekkös hajoo. Kyllä kotiteatteriin kannattaa 800-2000 ? satsata että kestää monia vuosia
Jaah no sitten ei ois pitäny olla mitään vikaa, mies just sano että riippuu vähän miten sitäkin käytetään, että kestää, ettei muksu pääse, siis alle 5 v räpeltelee sitä kovalla kädelläAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:47 enga kirjoitti:\sony on tuo mikä meillä on/oli olen kyllä luullu ihan hyväksi merkiksi tai sitten tuo oli joku maanantaikappaleAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 Vieras kirjoitti:Onko kotiteatteri philips merkkinen? Tai joku halppis malli tai huono merkki? Jos on niin ihmekkös hajoo. Kyllä kotiteatteriin kannattaa 800-2000 ? satsata että kestää monia vuosia
no sitä mä ihmettelenkin kun meillä 5v ja 2v ei ole saanut edes pahemmin koskea laitteeseen ja laite oli viikonlopun käyttämättä ja sitten sunnuntaina oltais leffa katsottu niin se tilttas. Käytettiin se jo "lekurissa" ja siitä oli virtalähde mennytAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:49 Vieras kirjoitti:\Jaah no sitten ei ois pitäny olla mitään vikaa, mies just sano että riippuu vähän miten sitäkin käytetään, että kestää, ettei muksu pääse, siis alle 5 v räpeltelee sitä kovalla kädelläAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:47 enga kirjoitti:\sony on tuo mikä meillä on/oli olen kyllä luullu ihan hyväksi merkiksi tai sitten tuo oli joku maanantaikappaleAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 Vieras kirjoitti:Onko kotiteatteri philips merkkinen? Tai joku halppis malli tai huono merkki? Jos on niin ihmekkös hajoo. Kyllä kotiteatteriin kannattaa 800-2000 ? satsata että kestää monia vuosia
so nyt ei vissiin olla äidinkielen tunnilla...asian ydin tulee kuitenkin esilleAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:56 hahhaaa kirjoitti:et taida oikein osata yhdyssanoja..
koti teatteri....
Sähän järjen jättiläinen olet, ootko heränny väärällä jalalla?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:56 hahhaaa kirjoitti:et taida oikein osata yhdyssanoja..
koti teatteri....