Hakutulokset

1. E

Helmikuun inssipiinailijat ??

Se siitä sitten, ei tarvinnut edes testata. Aamulla alkoi tuhruttelu. Tuntuu että kaikki taas romahti, ja pitäis olla töissä kun ei mitään. Miks tän pitää olla näin epäreilua. Mä varmaan katkeroidun loppuiäksi tän asian takia. Tsemppiä vaan kaikille, poistun kuvioista ainakin hetkeksi.
  2. E

Amodini, vastailin sulle jo aiemmin päivällä Lugeista, mutta viesti onkin kadonnut ties minne. Mulla oli kerran ennen inssiä luget pitämässä tiputteluvuotoa poissa, ja silloin meni viikko niiden lopettamisesta ennen kuin menkat alkoi. Eli siitä päättelin, ja jos ei nyt tärppää, niin en haluis...
  3. E

KÄNNISTYKSEN YRITYS

Ootko TINTTI vauvan jo saanut? Kuka tuli?
  4. E

Ollaan yksityisellä hoidossa, ja kukaan ei oo yhtään kertaa kysynyt, että onko meillä kaikki hyvin tai että miten mä voin, vaikka oon käynyt siellä jo vaikka kuinka monta kertaa. Eikä olla tarjottu psykologin apua, käyntikortteja on kyllä siellä täällä, mutta ei oo ihan sama asia. Oon ollut...
  5. E

Miina, meillä on näköjään samat piinapäivät. Kurjaa, että ei tullut plussaa testiin. Itse en uskalla tehdä koko testiä, kun pelkään että se näyttää negaa. Virallinen testipäivä taitaa ollakin mulla vasta ke. Vaikka onhan tässä jo näitä pettymyksiä tullut niin monta kertaa, että kait sitä sit...
  6. E

Voi, olen kovin pahoillani puolestanne Ruttunen. Sitä toivoisi niin paljon positiivisia uutisia meille kaikille! Toivottavasti voitte nauttia elämästä ilman hoitoja tauon aikana, se voi olla viisastakin keskittyä muihin asioihin. Mites muut piinailijat? Itselläni viimeiset pari päivää ovat...
  7. E

Tuntemukset inssin jälkeen?

\ Meillä vähän vastaava tilanne. Eka inssi tehty ja meni ihan hyvin. Ei ainakaan mainittu mistään tukoksista tai juuttumisesta. Miten se käytännössä oikein havaitaan? Asia kiinnostaa erityisesti siksi, että ssg:ssä ei nesteet menneet läpi, mutta toisaalta se meni kokonaisuudessaan kait aika...
  8. E

Ihanaa että täältä tulee plussia! Lämpimät onnittelut plussanneille! Itselläni pp5, mitään oireita ei ole havaittavissa. Ihmeen hyvin oon onnistunut tähän asti olla ajattelematta asiaa, nyt sitten kun on viikonloppu ja on aikaa ajatella alkoi vähän huolestuttamaan tämä oireettomuus. Pitää...
  9. E

\ Lauantaina kävin ultrassa ja silloin ei annettu mitään ohjeita pistää Pregnyliä, vaan sanottiin että tule maanantaina uudestaan, niin katsotaan voidaanko inssiä ylipäänsä tehdä vai onko riski monikkoraskaudelle liian suuri. Sitä just eilen täälläkin hämmästelin, että mitä tehdä, kun lh-testi...
  10. E

No niin, nyt on sitten ensimmäinen inssi tehty! Menin sitten aamupäivällä kontrolliin ja ultrassa näkyi, että kaksi rakkulaa oli kasvanut suuremmaksi, muut olivat onneksi vielä liian pieniä hedelmöittyäkseen. Ovulaatio ei ollut ainakaan aamupäivällä vielä tapahtunut. Näin ollen kaksoisraskaus on...
  11. E

Kiitos Amodini vastauksestasi. Soittelen heti aamulla klinikalle, joten eiköhän tästä jotenkin selvitä. Toivottavasti rakkuloita ei enää ole liikaa ja päästään siihen inssiin... On tää kyllä hullua hommaa, ja me ollaan vasta alkutaipaleella... Raportoin taas tänne, miten loultakin käy.
  12. E

Auttakaa: Pregnylin pistämisestä!

Meillä olis tarkoituksena tehdä inssi alkuviikosta. Kävin eilen eli la ultrassa ja rakkuloita oli vaikka kuinka monta. 2 isointa 13,5 ja 13mm ja 2 muuta 10mm. En saanut mitään ohjetta Pregnylin pistämisestä, sain vaan ajan maanantaille ja neuvoksi että teen ovulaatiotestin tänään ja huomenna...
  13. E

Nyt tarvittaisiin kipeästi neuvoja!!!! Meillä siis eka inssi suunnitelmissa (Puregon+Pregnyl pistoksilla) ja kuten aikaisemmin kirjoitin, niin ekassa ultrassa oli kehittymässä runsaslukuisesti rakkuloita, ja neljä niistä olivat isompia kuin muut. Eilen eli lauantaina oli toinen ultra ja kaksi...
  14. E

Heippa kaikille. Tänään oli kontrolliultra ja nyt oli 2 follikkelia kiriniyt muista. Mutta 2 muutakin olivat melko isosti kasvaneet. Täytyy nyt toivoa, että tästä eteenpäin vaan noi 2 enää kasvaa, niin päästäis tekee inssi. Maanantaina se kait sitten selviää... Onko kuukautisten siirrosta...
  15. E

Vähän minua jäi vaivaamaan se, että sain ohjeen jatkaa pistoksi. Joku kommentoi, että ilman yliaktiivisia munasarjojakin on pistänyt 6-7 kertaa, minulla niitä tulis siis vielä 3 eli yhteensä 8 pistosta. No, kai sitä pitää vaan yrittää luottaa, että ohjeet ovat oikeita. Tuntuu vaan, että joka...
  16. E

Moi, liityn myös tähän ketjuun, vaikka vielä onkin epävarmaa voidaanko inssiä tehdä ja piinailut voivat mennä maaliskuunkin puolelle. Miten tuo ylimääräisen follikkelin poisto oikein tehdään? Tämä on minulle ensimmäinen inssi eikä selvää syytä lapsettomuuteemme ole löytynyt. Tänään kävin...
  17. E

KÄNNISTYKSEN YRITYS

Hei! Mulla ollut melko samanlainen käynnistysyritys viime kesänä mutta viikkoja oli vain 38+6. Kokopäivän olin salissa tippa kädessä ja me saatiin hurjat supparit, jotka eivät tehneetkään työtä toivottua vaan paikat pysyi kiinni tiukasti. Kotiin en päässyt siltä istumalta vaan jouduin olemaan...
  18. E

inseminaatio

Aihe hyppää jo vähän seuraavaan, mutta en viitsi aloittaa uutta ketjua. Eli miten olette harrastaneet liikuntaa inseminaatio-hoitojen aikana? Ihan normaalistiko? Mä oon saanut hirveen kipinän liikkua, käyn lähinnä salilla. Tuli mieleeni, että kannattaako se?
  19. E

inseminaatio

Meillä eka inssi edessä ja tänään alotan Puregon pistokset. Te, joilla Puregonit, niin monenako päivänä ootte pistelleet? Mulla ultraus ens torstaina, ja ohjeistettiin että keskiviikkona vielä pistelisin. Vähän jännittää se itse toimenpide, aukiolotutkimuksessa ei meinattu saada sitä värkkiä...
  20. E

eroon kihomadoista

minä annoin 6-vuotiaalle pojallemme pyrvinin limskan joukossa sellaisesta urheilupullosta josta ei näy läpi..ja hyvin meni pillerit alas..ei ehkä ollut se oikeaoppisin tapa lääkitä ,mutta madot ainakin hävisivät. =)

Yhteistyössä