Hakutulokset

1. S

kenellä on/on ollut TEUTONIAN vaunut?

Voi että nämä sivut välillä tökkivät! |O Ehdin jo jaaritella vaikka mitä, kun viesti ei sitten tallentunutkaan.... Tuleekohan tästä keskutelusta Mistralin ja Prestigen välinen kaksintaistelu! :kieh: No joo, on se kiva että pääsee kuulemaan toisten mielipiteitä ja tekemään sitten omat...
  2. S

Jossain oli tosiaan kirjoitettukin, että prestige sopii pidemmille käytäjille. Ihmettelen kyllä, olen itse 162 cm pitkä ja minusta se koppaosa ei ole yhtään liian korkealla. Paremminkin matalalla. Ja työntöaisanhan voi tosiaan säätää korkeussuunnassa ja sen osan mistä pidetään kiinni saa vielä...
  3. S

VarioPlus -koppa on kova. Kopan leveys on muistaakseni 32 cm, millainen se on pehmeässä versiossa? Jotenkin vain on itse mieltynyt tuohon kovaan koppaan, kaipa sinne vauva varusteineen mahtuu. Ei kai niitä muuten valmistettaisi...
  4. S

Onko kellään kokemusta Teutonian Prestige -vaunuista VarioPlus -kopalla? Ollaan kummatkin miehen kanssa mieltyneet niihin, vaan ei olla vielä hankittu. Mahtuuko koppaan talvivauvalle makuupussit, toppahaalarit ja mahdollisesti pohjalle lampaantalja vai tuleeko ahdasta? Koppa näyttää vaan níin...
  5. S

levottomat jalat

Mulla on auttanut, kun olen noussut sängystä ylös ja käppäillyt keittiöön ja juonut kupin lämmintä maitokaakaota. Siinä sitten vielä vähän tepastellut ympäri taloa ja takaisin nukkumaan.... ja oireet hävinneet! =)
  6. S

LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

Terveiset sairauslomalta! Mun piti aloittaa parin viikon loma ensi viikon alusta, mutta eilinen neuvolalääkäri patistikin sairauslomalle. Jatkuvat päänsäryt nostavat verenpainetta taikka toisinpäin, joten töissä on ollut todella raskasta. Aina päivänpäätteeksi sänkyyn vaan makoileen, niin on...
  7. S

Ultrasta

Diipeli: minkä nimisessä paikassa olet käynyt? Jos joskus tekee mieli ylimääräiseen ultraan...
  8. S

LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

Täällä töissä haukotellaan ja yritetään sinnitellä työpäivä loppuun. Mulla on alkanut se alkuaikojen väsymys taas painaan päälle... |O zzzz... Nyt olen muutamana iltana (selvemmin perjantaisin BB:n jälkeen!) tuntenut pieniä muljahduksia mahassa. Kai ne täytyy nyt niitä liikkeitä olla, koska...
  9. S

Oulun seudun odottajat

Huoooh...! |O Tuntuu, että se alkuaikojen väsymys on iskenyt kiinni uudestaan. Töissäolo pelkkää haukottelua ja sinnittelyä päivän loppuun saakka ja sitten päikkäreille, kun kotiin pääsee... Vajaan kahden viikon päästä ois rakenneultra ja sen jälkeen täytyy varata aika vielä siihen 4D:hen...
  10. S

Oulun seudun odottajat

Kiitos tiedosta perlos. Millä viikolla sinä kävit tuossa ultrassa? Ymmärsin, että kelakorvauksen joutuu kuitenkin itse hakemaan, vai mitä? Meneekö kauan ennen kuin kela maksaa takaisin? Taidan itse varata noin kuukauden päähän oys:ssa tehtävästä rakenneultrasta eli viikolle 25. Kiinnittikö...

Yhteistyössä