Hakutulokset

1. S

** Helmikuun Helmet** tammikuu

Heissan, täällä myös yksi taustailija. Kirjoittelin aikaisemmin toiseen ketjuun, mutta kun se kuihtui pois, kuihtui myös kirjoittelu. Sen jälkeen jäin koukkuun tähän pinoon ja joka päivä on tullut lueskeltua. (En muuta saa tehtyäkään!) LA on 6.2. ja poitsu tulossa. Verenpaineiden takia...
  2. S

LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

Hirmuisesti onnea kaikille "poksahtaneille"! :flower: On se varmaan ihanaa, kun on odotusurakka jo ohi. Olen tässä ajatellut, kun oli jo niin vaikeaa tulla raskaaksi ja mulla ainakin on ollut vielä vaikeampaa olla raskaana, että millainenhan se synnytys sitten on....? Taas...
  3. S

Tervetuloa uudet minunkin puolesta... Hiljaista on... tulee itsekin sorruttua siihen, että käy vain lukaisemassa mitä muille kuuluu. Kai sitä ei sitten itselle niin paljon tapahdu, että olisi kirjoittamiseen asti asiaa... Olen edelleen sairaslomalla. Maanantaina kävin äippäpolilla ja lääkäri...
  4. S

Koita jaksaa Sanna! Ei kuulosta kivalle alkaa vielä työnantajan kanssa tappelemaan asioista, jotka pitäisi olla päivänselviä. Niin kuin ei tässä tilassa olisi muutakin ajateltavaa! Mua on kans vähän rassannut, kun oma työnantajani on ollut hieman laiska hommaamaan sijaista. Olen nyt ollut...
  5. S

Onnea vaan Sannalle matkaan ensi viikkoa varten... Oletko laittanut pinnasängyn valmiiksi vai meinaatko aluksi nukuttaa jossain pienemmässä..? Mekin käytiin miehen kanssa jo ensimmäiset ostokset tekemässä. Pinnasänky ja siihen patja ja reunapehmusteet sekä sitteri. Kaukalo jäi vielä ostamatta...
  6. S

Karvojen siistiminen?

Kiitti HeMa05 vinkistä! Kapselit on jo haettu....
  7. S

Karvojen siistiminen?

Minerva81: kyllähän se iho ärhäköityy höyläämisestä, mutta niin höyläyksen kuin sokeroinninkin jälkeen kannattaa pestä muutaman kerran jollain pesukintaalla tai vastaavalla, jossa on vähän hankauspintaa. Se estää karvoja kasvamasta ihon alle ja näin vähentää punoitusta. Tuossa joku mainitsi...
  8. S

Karvojen siistiminen?

Kyllä siistin minäkin. Höylällä olen ajellut, mutta nyt ei enää notkeus tahdo riittää. Olen muutaman kerran minäkin kosmetologilla otattanut sääret, bikinirajat (siistii samalla myös reisistä!) puhtaaksi ja kainaloista jo vuoden ajan sokeroinnilla. Tule tosi sileää jälkeä. Seuraavat ajatkin on...
  9. S

Mulla alkoi oleen töiden jälkeen yli 150/90. (Syke 90 - 100.) Tuli tosi huono olo ja aina saatoin vain mennä nukkumaan, kun töistä pääsin. Nyt kun olen ollut kotona paineet ovat laskeneet ja ovat siinä 135-140/80-90. Mutta juuri mitään ei kärsi tehdä tai ne menee noista yli. Maanantainakin, kun...
  10. S

Minä kävin äippäpolilla ja sain 3 viikkoa sairauslomaa kohonneen verenpaineen takia. Tää on jo jatkoa edeltäville kahdelle viikolle. Pitää varmaan jatkossa käydä seurannassa. Lääkäri sanoi, että viikon 24 jälkeen geenit ja omat perimät alkavat vaikuttamaan sikiön kasvuun. Siihen asti kaikki...
  11. S

raskaus ja migreeni

Googletin tuon lääkeaineen ja tuoteselosteessa sanottiin: Raskaus Bisoprololilla on farmakologisia vaikutuksia, jotka voivat aiheuttaa haitallisia vaikutuksia raskauden aikana ja sikiölle/vastasyntyneelle. Beeta-adrenoreseptorisalpaajat heikentävät istukan läpivirtausta, mikä voi aiheuttaa...
  12. S

raskaus ja migreeni

tutteli78: oliko kyseisestä lääkkeestä mitään sivuvaikutuksia? Tuo nimi kuulostaa tutulle, taisi neuvolantäti mainita... Pitääkö niitä ottaa joka päivä vai kuinka toimivat? sienna rv 21+3
  13. S

migreenilääkitys..kertokaa

saritaregina: mulla ihan samanlaista. Kirjottelinkin jo tuohon toiseen ketjuun, mutta laitetaas tännekin. Muutama päivä on välillä ihan ok olo ja sitten taas joka päivä useampi päivä peräkkäin pääkipeänä. Ja se on sellaista, ettei mitään pysty tekemään. Sängyssä maataan ja välillä...
  14. S

raskaus ja migreeni

Mulla on yleensä ollut kohtauksia 1 - 2 krt kuukaudessa ennen raskautta. Täsmälääkkeet ainoastaan auttaneet. Nyt raskauden 4. ja 5. kuukausi päänsärkyä joka toinen viikko ja heti 4 - 5 pv putkeen. Ja aina kipeimmillään olen oksennellut parikin päivää putkeen niin ettei mikään pysy sisällä...
  15. S

Mitä kaloja saa syödä?

En ole kalan ystävä minäkään, mutta nyt olen yrittänyt sitä vauvan takia syödä. Minunkin kokeilut ovat rajoittuneet Norjan loheen, purkkitonnikalaan sekä seitiin. Uusimmassa Odotus ja vauvat -lehdessä 4/2007 (pitäisi saada vielä kaupasta, koska seuraava ilmestyy 16.10.) oli muutama hyvä...
  16. S

Huomenta, eilen illalla oli sitten se rakenneultra Oys:ssa. Diagnoosi oli lyhyesti ja ytimekkästi: normaali sikiön kasvu ja rakenteet. Tutkimus kesti noin 20 min. ja lääkärikin selitti koko ajan mitä näkee ja täydensi, jos kyselin jotain. Koko vastasi jälleen kerran täysin aikaansa eli 20+5...
  17. S

kenellä on/on ollut TEUTONIAN vaunut?

Niinkuin Riinuska tuossa mainitsi, sadesuoja on se kova koppana muovi... Meillekin tarjottiin Brion kankaista sadesuojaa (12 e), käy kuulemma Teutonioihin. Hyönteissuoja (5 e) ja rengassuojat (8 e) olisi myös pitänyt erikseen hankkina, vaan eihän nuo pahan hintaisia ole. Tässä tulee vallan...
  18. S

Minä olen myös katsellut eräästä saksalaisesta verkkokaupasta Teutonian malleja ja minusta se Primus on sama kuin Prestige. Niissä ei tosin taida olla mukana sitä putoamissuojaa ja pääntukea, joka kuulemma kuuluu vain Pohjoismaiden mallistoon. Sekin jäi vähän epäselväksi kuuluuko koppaan...
  19. S

Eikös se ollut myös Prestige -mallissa niin, että kantokoppa sujautetaan vain siihen ratasosan päälle? Ja kun sen ottaa pois, jalkatuki vain taivutetaan alaspäin ja selkänoja nostetaan ylöspäin? Näin minä ainakin muistelin, kun niitä liikkeessä käytiin katselemassa. Eli mitään koppa/ratasosia ei...
  20. S

Mötkylä: paljonko maksoit vaunuistasi? Oulussa Prestiget olisi saanut nyt tarjouksessa 735,- varioPlus -kopalla sekä ilmakumirenkailla ja hoitolaukku olisi kuulunut hintaan. Onko näissä Pohjois-Suomen hintalisä!?

Yhteistyössä