Mulla oli tämän raskauden alussa kanssa kova migreenikohtaus, johon liityi kaikkea muutakin. Verenvuotoa, kuume ( usein nousee migreenissä mulla ) ja kova alavatsakipu mm. Yritin päivystykseen, mutta totesivat vuotoon että kesken menee jos mennäkseen ja migreenille ei voida tehdä mitään ja alavatsakipuun ota panadolia
Itketti ja pelotti ihan kamalasti. Käännyttivät kotiin, kun sanoivat että niin pitkä jono, että varmasti menee aamuun ennekuin pääsee lääkärille asti.
Seuraavana aamuna soitin sinne ja kysyin että joko sinne pääsee ja sanoivat että tule, jos kerran vielä jatkuu.
Vatsakivun takia otetiin verikokeita ja muita kokeita. Mitään ei löytynyt, muuta kun että verenpaine oli korkea.
Migreeniin oli ehdoton ettei mitään muuta kun yrittää panadolilla tai panacodilla pois.
Neurologilta kyselin jo ennen raskautumisyritystä mitä voi ottaa ja se sanoi ettei yhtään mitään ja panadolit ja codit ei migreeniin auta
Kuitenkin otin sitten panadolia sallitut annokset ja yritin nukkua jääpussi päässä kohtausen pois ja kumma kyllä se vähän auttoikin.
Muutekin olen huomannut että mulla toimii lisäunet alkavan kohtausen ehkäisynä raskauden aikana. Normaalisti ei tarvitse sellaista haaveilla.
Niille joilla kohtaukset on muuttaneet muotoaan, pahentuneet tai muuten lisääntyneet..voimia jaksaa raskauden aika :hug:
Toivottavasti tilanne normalisoituu teillä raskauden jälkeen.