Hakutulokset

1. P

Joudutaanko me taivasalle? ("häätö")

siis ei se mitään hauskaa ollut mutta hengissä 6 kk selvittiin :laugh:
  2. P

miksi tämän päivän äideillä on useimmilla huono iho???

ite oon todennu et mul on nyt vasta murros ikä iskeny ku sillon ku niit olis kuulunu olla niin ei ainuttakaan mut nytten mut myös ehkäisy vaikuttaa :(
  3. P

karoline meitä on 70 neliös 4 ja vasikka (koira) :D ylimääräinen pois ni hyvin mahdutaan ollaan mahduttu pieneen 2 oonkin tällä porukalla ja sopu tilaa antaa ennen vanhaan pienes tuvassa asus 10 kunta ihmistä eikä ne valittanu eli mikä hemmetti meihin nykyajan ihmisiin on mennyt :whistle:
  4. P

oon samaa mieltä monenkaa et turha pois joko myymällä tai lahjoittamalla niitä tarvitsevalle ite ootan et koska saadaan uus kämppä ja viel ei oo mitään kuulunu mut silti jo katon tavaroi pois pää asia et lapsilla on katto päänpäällä ( me ollaan toisel paikka kunnalle muutamas niin siksi meillä...
  5. P

tää ei aiheeseen lityy osittain mitenkään muta ihemetelly olen sitä et minkä takia jotkut ei maksa vuokriaan siis mulla on kaveri piirissä useimpia tälläisii tapauksii ja en kehtaa heil kirota sitä et mikä v... järki on jättää kaikista tärkein lasku maksamatta ite en ikinä pistä rahaa menemään...
  6. P

mikään tuomio ei ole riittävä tälle

ja ihan tohon mun kirjottamiseen et ite kirjotan just niin kuin haluan en ala tosiaan pohtimaan noita asioita TÄÄLLÄ!!! eri on kun kirjotan johonkin muualle!!! :kieh:
  7. P

mikään tuomio ei ole riittävä tälle

tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa http://www.iltalehti.fi/tampere/200903179255253_te.shtml
  8. P

Kumisaappaista kysymys

mutta vuorellisissa on se etu et jos vahingos on villasukat kateissa niin ei haittaa=)
  9. P

Lastenne nimet?

meillä jemina katariina (oman äitini toinen nimi) iida katriina (miehen äidin toinen nimi) mut oli huono homma laittaa noin kun välillä menee sekasin tyttöjen toiset nimet=)
  10. P

Kumisaappaista kysymys

no meillä on 2 vuotiaalla vuorelliset kumpparit eli menee keväällä hyvin ja kesällä menee ilman sukkia niin ei ole liian lämpimät meillä kummitäti löysi honkkarista nuo 4 euroon ja hyvät ovat olleet=) isommalla on vuorelliset ja ihan perus saappaat=)
  11. P

Mä en kyl jaksa tota laamaa pelätä...

ën mäkään laamaa pelkää mut lamaa kylläkin tai en niin pelkää mut ku nyt on kaikki kallistunut niin paljon et itku iskee ku ei meil köyhil oo varaa ostella :'(
  12. P

miten hoitaa koiran ripulia kotikonstein?

piimää ja riisiä=) mut tota tehobactia suisittelen meillä on koko aja sitä kaapissa=)
  13. P

Tärkeä tiedote emmaljunga scooter rattaista

no se oikeastaan riippuu siitä et kuinka paljon saisin brion pony perus rattaista kun myyn ne ensin pois alta ja mistä päin maailmaa mahdatte olla ja minkä väriset kun ne pitää neidille sopia :D
  14. P

byää en pääse facebookkiin:`(

jee jee nyt pääsin :D
  15. P

Tärkeä tiedote emmaljunga scooter rattaista

itesittaas haluisin nuo rattaat mutta maksavat uutenä että käytettynä niin paljon ettei tosiaan ole varaa :'(
  16. P

en kestä miehen

mekin poltetaan kummatkin miehenkaa mut sellanen yks juttu vaan et jos ihminen on aijemmin polttanu ja sit lopettaa siin se tupakan himo ei katoo mihinkään äitini on ollut jo yli 10 vuotta polttamatta mutta myöntää että kyllä välillä mieli tekis vetästä yks tupakka eli koittakaa jossain määrin...
  17. P

byää en pääse facebookkiin:`(

oon ihan koukussa facebookkiin ja nyt siel on ainakin mun kohdalla joku huoltokatkos 2 tuntii :'( :'( onko tääl muita koukkuun jääneitä?
  18. P

*Läskin sulattajat viikko 29*

pääseekö tähän ketjuun mukaan? ku ite oon 162 ja paino 89 nytten lähtö paino oli 91 :D tavotteena olis alkuun tohon 80 ja siit sit ainakin 74 ja sit 67 eli mulla on tälläset ns. askeleet :D
  19. P

Minkä ikäiselle 150x200 peitto?

no meillä ei oo tuota ongelmaa kun omat lakanat on liian levei lapsille ja miehenkaa meillä on tupla peitto niin ei ainakaan lapset käytä niitä=) mut muuten mulla on tytöillä ne petivaatteet mitkä ekana käteen tulee kaapista ja ne ei oo kovin siististi siel eli en oo siin tarkka mut siinä olen...
  20. P

tukijoita tupakka lakkoon kimpassa pystymme=)

iski mieleen et löytyiskö ketään joka haluis lähtee kimpassa lopettamaan niin olis tukea toisistamme? :D ku ite tosiaan olisin valmis lopettamaan :attn:

Yhteistyössä