miksi tämän päivän äideillä on useimmilla huono iho???

• Viestiketjun aloittaja itse myös patti naama
  • Ensimmäinen viesti
Musta se on aivan päinvastain..... nykyajan äidit pitävät itsestään paljon enemmän huolta kuin ennen ja se näkyy hyvänä itsetuntona niinäkin päivinä kun se finni on saattanut ampua ittensä nenänvarteen ;)

No
voin kyllä tuohon vastata ihan suoraan että six et mies saa pesää ilman kumia.
Mulla ainakin hormoonikierukka aiheuttaa patteja naamaan.
Käytössä on kaikki huippuaineet mut silti niitä vaan tulee:(

Keijo on siellä nyt ihan hiljaa.... :kieh:

Miulla on kans iho huonontunut lapsen myötä :/ Finnejä naamassa tämän tästä. Ja atopia ärhäköityi heti pojan syntymän jälkeen. Nytkin on kädet rakkuloilla ja muuallakin kehossa kipeitä, kudosnestettä tihkuvia ihottumia :(

Joo kyllä mulla ainakin ruokavalio vaikuttaa suuresti ihoon, tupakointi ei niinkään. Lopetin raskauden aikana, kuitenkin oli enemmän näppyjä kuin normaalisti. Tosin saattoi hormoneilla olla osuutta asiaan. Ja toki joillain on taipumusta huonoon ihoon..

No
Ruokavalio kaiketi ja rypyt johtuu osin ilmastosta (kuiva talvi). Mun kollega aasiasta kotoisin kertoi olevansa 36 (siis vuosia mua vanhempi) ja meinasin pyörtyä. Onhan hän pieni ja siro mutta ihokin ihana kuin 2kymppisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mut kerkiäähän sitä vielä tulla ;):
Mulla taas ei ole finnin finnejä eikä kyllä pahemmin mustapäitäkään vaikka ikää vasta 21 :)
oih, ole onnellinen! täällä yksi kateellinen ja katkera vanha akka antaa sulle ilmaisen neuvon tulevaisuuden varalle: karta hormonikierukkaa kuin ruttoa! se on suoraan perkeleestä. :(

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Mut kerkiäähän sitä vielä tulla ;):
Mulla taas ei ole finnin finnejä eikä kyllä pahemmin mustapäitäkään vaikka ikää vasta 21 :)
oih, ole onnellinen! täällä yksi kateellinen ja katkera vanha akka antaa sulle ilmaisen neuvon tulevaisuuden varalle: karta hormonikierukkaa kuin ruttoa! se on suoraan perkeleestä. :(
täys peesi tähän;)

Yhteistyössä