itse myös patti naama
pientä pikkuista pattia naamassa ja vähän isompaakin.olen pistänyt merkille
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Nykyajan naiset ei tunnu haluavan pitää huolta itsestään. Onneksi toki löytyy poikkeuksiakin.
Ruokavalio?Alkuperäinen kirjoittaja itse myös patti naama:pientä pikkuista pattia naamassa ja vähän isompaakin.olen pistänyt merkille
oih, ole onnellinen! täällä yksi kateellinen ja katkera vanha akka antaa sulle ilmaisen neuvon tulevaisuuden varalle: karta hormonikierukkaa kuin ruttoa! se on suoraan perkeleestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mut kerkiäähän sitä vielä tulla ;):Mulla taas ei ole finnin finnejä eikä kyllä pahemmin mustapäitäkään vaikka ikää vasta 21
täys peesi tähänoih, ole onnellinen! täällä yksi kateellinen ja katkera vanha akka antaa sulle ilmaisen neuvon tulevaisuuden varalle: karta hormonikierukkaa kuin ruttoa! se on suoraan perkeleestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mut kerkiäähän sitä vielä tulla ;):Mulla taas ei ole finnin finnejä eikä kyllä pahemmin mustapäitäkään vaikka ikää vasta 21
Miksi? Tietääkseni tämä on yleinen keskustelupalsta, jossa keskustellaan eri asioista ja esitetään omia mielipiteitä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Keijo on siellä nyt ihan hiljaa.... :kieh: