ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
Homeista leipää. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
huh huh..kuolemantuottamuksesta vaan sakkoja?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa
http://www.iltalehti.fi/tampere/200903179255253_te.shtml
Mutta entä jos se vaan tykkäist tästä kaikesta?Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
jep. tosi surkee "selitys". en ymmärrä..jos itellä ollu kurjaa niin eikö sillon pitäis yrittää että omilla lapsilla ei ois? mutta noin se ihmismieli usein toimii..esim. alkoholistin lapsesta tulee ite alkoholisti..surullista että pitää laittaa pahan kiertää. :/Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:Minusta se on huono puolustus, että hänellä itsellään kurja lapsuus. Jos hänen huono lapsuutensa oikeuttaa hänet tekemään tuollaista, mihin on Elisabethilla oikeus? Tappaa kaikki tai jotain? Ei se oma huono lapsuus tekemällä useiden ihmisten elämästä kuolemaa kamalampaa.
Kyllä. Jos on ollut vahinko.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:huh huh..kuolemantuottamuksesta vaan sakkoja?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa
no sit vois leikata vehkeet pois...palanen kerrallaan vaikka juustohöylällä.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta entä jos se vaan tykkäist tästä kaikesta?Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä. Jos on ollut vahinko.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:huh huh..kuolemantuottamuksesta vaan sakkoja?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa
Joskus voi sattua vahinkoja, jotka eivät ole kenenkään syytä, mutta jotka johtavat jonkun kuolemaan.
Joskus sattuu tapaturmia, jotka johtavat kuolemaan.
kuolemaan voi johtaa myös laiminlyönti, että lapsi on esim. vahtimatta ulkona, tai äiti kääntää kaupungissa katseen hetkeksi lapsesta ja lapsi jää auton alle.
Mä olen samaa mieltä. Luulisi normaalijärkisen ihmisen tajuavan että kännissä ei todellakaan kannata vauvan vieressä nukkua...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen.
Ei ole tahallinen tappokaan, kun tappamistarkoitus puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä olen samaa mieltä. Luulisi normaalijärkisen ihmisen tajuavan että kännissä ei todellakaan kannata vauvan vieressä nukkua...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen.
Normaalijärkiset ihmiset eivät varmaan dokaa 7-viikkoisen vauvan seurassa ja juokse vuorotahtiin baarissa?Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä olen samaa mieltä. Luulisi normaalijärkisen ihmisen tajuavan että kännissä ei todellakaan kannata vauvan vieressä nukkua...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen.
mun mielestä silmä silmästä ois usein parempi ku monen vuoden vankilatuomio. varsinkin jos vankila on kuin hotelli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä on kyllä vallalla kummallisen alkukantainen näkemys rikoksesta, rangaistuksesta, sovituksesta, kostosta...
Tiedoksi, ettei nykyaikainen rikosoikeus perustu koston eikä hyvityksen ajatukseen.
Jos asiaa tarkastellaan uhrin ja koston näkökulmasta, on selvää, että rangaistuksen pitäisi olla aivan eri kuin mitä nykyaikaisen yleispreventioon perustuvan rikosoikeuden näkökulmasta.
Toi oli kyl hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta entä jos se vaan tykkäist tästä kaikesta?Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
Miks just neekeri? Sä olet rasisti?Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
neekereillä on tutkitusti isommat gullit ni olis tukahduttavampaaAlkuperäinen kirjoittaja vierastus:Miks just neekeri? Sä olet rasisti?Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.