mikään tuomio ei ole riittävä tälle

• Viestiketjun aloittaja hyyi yäks
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Riippuu siitä, mistä näkökulmasta asiaa tarkastellaan.

Inhottavaa kyllä, mutta silti riittää, että rangaistus tulee normaalin kaavan mukaan. Sitten pitää miettiä hoitotoimia.

tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa

http://www.iltalehti.fi/tampere/200903179255253_te.shtml

sairasta
Minusta se on huono puolustus, että hänellä itsellään kurja lapsuus. Jos hänen huono lapsuutensa oikeuttaa hänet tekemään tuollaista, mihin on Elisabethilla oikeus? Tappaa kaikki tai jotain? Ei se oma huono lapsuus tekemällä useiden ihmisten elämästä kuolemaa kamalampaa.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa

huh huh..kuolemantuottamuksesta vaan sakkoja?? :eek: :headwall:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:
Minusta se on huono puolustus, että hänellä itsellään kurja lapsuus. Jos hänen huono lapsuutensa oikeuttaa hänet tekemään tuollaista, mihin on Elisabethilla oikeus? Tappaa kaikki tai jotain? Ei se oma huono lapsuus tekemällä useiden ihmisten elämästä kuolemaa kamalampaa.
jep. tosi surkee "selitys". en ymmärrä..jos itellä ollu kurjaa niin eikö sillon pitäis yrittää että omilla lapsilla ei ois? mutta noin se ihmismieli usein toimii..esim. alkoholistin lapsesta tulee ite alkoholisti..surullista että pitää laittaa pahan kiertää. :/

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Kyllä. Jos on ollut vahinko.

Joskus voi sattua vahinkoja, jotka eivät ole kenenkään syytä, mutta jotka johtavat jonkun kuolemaan.

Joskus sattuu tapaturmia, jotka johtavat kuolemaan.

kuolemaan voi johtaa myös laiminlyönti, että lapsi on esim. vahtimatta ulkona, tai äiti kääntää kaupungissa katseen hetkeksi lapsesta ja lapsi jää auton alle.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
ja joka päivä joku laittais sitä p*rseeseen. :whistle:
ja samalla joku toinen läski neekerivanki pakottas ottaan suhin.
Mutta entä jos se vaan tykkäist tästä kaikesta?
no sit vois leikata vehkeet pois...palanen kerrallaan vaikka juustohöylällä.. :kieh:

HelloShitty

Kyllä. Jos on ollut vahinko.

Joskus voi sattua vahinkoja, jotka eivät ole kenenkään syytä, mutta jotka johtavat jonkun kuolemaan.

Joskus sattuu tapaturmia, jotka johtavat kuolemaan.

kuolemaan voi johtaa myös laiminlyönti, että lapsi on esim. vahtimatta ulkona, tai äiti kääntää kaupungissa katseen hetkeksi lapsesta ja lapsi jää auton alle.
no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen. :whistle:

Tumpula
no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen. :whistle:
Mä olen samaa mieltä. Luulisi normaalijärkisen ihmisen tajuavan että kännissä ei todellakaan kannata vauvan vieressä nukkua...

vieras
Täällä on kyllä vallalla kummallisen alkukantainen näkemys rikoksesta, rangaistuksesta, sovituksesta, kostosta...

Tiedoksi, ettei nykyaikainen rikosoikeus perustu koston eikä hyvityksen ajatukseen.

Jos asiaa tarkastellaan uhrin ja koston näkökulmasta, on selvää, että rangaistuksen pitäisi olla aivan eri kuin mitä nykyaikaisen yleispreventioon perustuvan rikosoikeuden näkökulmasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mä olen samaa mieltä. Luulisi normaalijärkisen ihmisen tajuavan että kännissä ei todellakaan kannata vauvan vieressä nukkua...
Ei ole tahallinen tappokaan, kun tappamistarkoitus puuttuu.

Mutta ei ole täysin vahinkokaan.

Siksi on tuomittu tuottamusrikoksesta.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Normaalijärkiset ihmiset eivät varmaan dokaa 7-viikkoisen vauvan seurassa ja juokse vuorotahtiin baarissa?

HelloShitty
Täällä on kyllä vallalla kummallisen alkukantainen näkemys rikoksesta, rangaistuksesta, sovituksesta, kostosta...

Tiedoksi, ettei nykyaikainen rikosoikeus perustu koston eikä hyvityksen ajatukseen.

Jos asiaa tarkastellaan uhrin ja koston näkökulmasta, on selvää, että rangaistuksen pitäisi olla aivan eri kuin mitä nykyaikaisen yleispreventioon perustuvan rikosoikeuden näkökulmasta.
mun mielestä silmä silmästä ois usein parempi ku monen vuoden vankilatuomio. varsinkin jos vankila on kuin hotelli. :whistle:

mie
Eiköhän toi äijä ole eristyssellissä tekonsa tähden. Yleensä tollaset lapsiinsekaantujat ovat kastittomia linnassa ja siis vapaata riistaa muille vangeille. Eristys taasen on julmin rangaistus, mitä kuvitella saattaa (jos ajatellaan rikoslain määräämien rangaistusten puitteissa).

mää
kuohinta ja linnaan muiden hyväksikäytettäväksi loppuelämäksi. ruuaksi vettä ja leipää.
Mutta entä jos se vaan tykkäist tästä kaikesta?
Toi oli kyl hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Miks just neekeri? Sä olet rasisti?
neekereillä on tutkitusti isommat gullit ni olis tukahduttavampaa :whistle:

Yhteistyössä