mikään tuomio ei ole riittävä tälle

• Viestiketjun aloittaja hyyi yäks
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
tai tälle perkele miks pitää alkoholia käyttää ite join ennen lapsia mutta kohta 6 vuoteen en ole ottanut kuin maks 1 lasin kuohuviiniä juhla tilaisuuksissa ja niitä on 1 vuodessa

http://www.iltalehti.fi/tampere/200903179255253_te.shtml
opettele käyttämään välimerkkejä ja isoja kirjaimia tekstissäsi rasittavaa lukea tekstiä jota kirjoittaja ei ole millään muotoa viitsinyt jäsentää tai selventää lukija aliarvoimista sanon minä ei tuollaisesta tekstistä saa muutenkaan mitään selvää kun ensin käsitellään asiaa a ja sitten hyvpätään suoraan asiaan b käyttämättä minkäänvaltakunnan välimerkkejä kappalejakoa tai isoja kirjaimia ala asteen oppimäärä sietäisi käydä uudelleen vai mitä muut ovat mieltä

keittää, niin keittää!!
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no mun mielestä ei oo vahinko että noin kovassa kännissä oleva äiti on ainoo lapsenvahti JA menee nukkumaan vauvan viereen. :whistle:
Mä olen samaa mieltä. Luulisi normaalijärkisen ihmisen tajuavan että kännissä ei todellakaan kannata vauvan vieressä nukkua...
Normaalijärkiset ihmiset eivät varmaan dokaa 7-viikkoisen vauvan seurassa ja juokse vuorotahtiin baarissa?
Aivan! Tuskin ovat vanhemmat vahingossa vaihtaneet vuoroa baariin lähtemisessä, tietoisesti on kännipäinen isä jättänyt pienen vauvan kännipäisen äidin kanssa. Vahingosta ei tod oo kysymys ja se niin suututtaa kun pienen ihmishenki on noin mitättömän arvoinen. Kunnon rangaistukset kehiin! Täällä suomessa saa tehä melkein mitä tahansa ja silkkihansikkain kohdellaan tuomioiden kanssa. Joku roti...

Yhteistyössä