Hakutulokset

1. B

Loppuvuodesta 2008 plussanneet lapsettomat

Lapsille kerrottiin viikonloppuna tästä tulevasta perheenjäsenestä ja tytöt olivat aivan innoissaan ja onnessaan. 3-vuotias kuopus totesi että "minä olen niin kovasti toivonutkin vauvaa". Lapset antoivat tulokkaalle nimenkin =) Belle ja Tipsu-Tapsu 17+5
  2. B

Osiris Ihan Obsidania olen popsinut tuota hemoglobiinia nostamaan. Tuo krauterblutsaft on nimenä tuttu, mutta taitaa olla nestemäinen rautavalmiste ja niitä ei jostain syystä suositella (tai ainakaan ei suositeltu aikaisempien raskauksieni aikana) kuin vasta rv 20 jälkeen. Toisaalta voi olla...
  3. B

Täällä kanssa tuntuu, että ehkä nyt ollaan saavutettu se keskiraskauden "seesteinen" aika =) . Pahoinvointi on ollut pois jo jonkin aikaa ja väsymyskin alkaa vähän helpottaa. Vielä kun saisi tuon hempan kohoamaan, niin ehkä olisi vieläkin virkeämpi. Minulla oli tosiaan hemoglobiini laskenut...
  4. B

Kaipa tuota nyt jo uskaltaisi kirjoitella ihan odotuspuolella. Avasin sinne meille keskustelun. Käykää katsomassa ja kirjoittelemassa http://kaksplus.fi/keskustelu/t1334423#m14798472
  5. B

Keskusteluumme ovat toistaiseksi osallistuneet Nimimerkki........Ikä...Hoito...Synnäri....Monesko.....Laskettu aika Astarte.............32v..1. IVF:n 2.PAS..NKL.........esikoinen........17.7. Riepuriia...........33v...1. IVF:n 2.PAS..SAS.......Kolmas...........17.7...
  6. B

Muita kolmatta lasta odottavia??

Hei Realmerkku :wave: Tunnistin myös sinun nicin tuolta sekundoista. Hartaasti toivotut kolmannet siis tulossa meille kummallekin. =)
  7. B

Muita kolmatta lasta odottavia??

Myös täällä yksi kolmosen odottaja. Nyt menossa rv 16+1 Kaksi tyttöä on meidän perheessä entuudestaan. Esikoinen on nyt eskarissa (aloittaa koulun aika pian vauvan syntymän jälkeen) ja toinen on nyt 3,5-vuotias (ehtii varmaan juuri täyttää 4 ennen kuin vauva syntyy) Alussa pahoinvointi oli...
  8. B

Rusehtavavuoto - Nyt rauhotelkaa pliiiiiis!

Meillä on tuolla toinen keskustelu aiheella "äidit kellä vuotoa". Katso http://kaksplus.fi/keskustelu/t1306553 meitä on siellä aika monta. Ja itsellä ainakin vuodoista huolimatta vauvalla kaikki hyvin.
  9. B

Äitit, keillä odotusaikana verenvuotoa/tuhruttelua

Minä pääsin eilen vihdoin (jo kahdesti peruuntuneeseen) lääkärineuvolaan. Ja vihdoin myös saatiin selvyyttä näihin vuotoihin. Ultralla pääsin taas kurkistamaan vauvaa ja kohdussa ja vauvalla on kaikki hyvin, mutta kohdun kaulasta löytyi kaksi pientä polyyppia, jotka ovat tosi herkkiä vuotamaan...
  10. B

Minä pääsin eilen vihdoin (jo kahdesti peruuntuneeseen) lääkärineuvolaan. Ja vihdoin myös saatiin selvyyttä näihin edelleen jatkuneisiin ajoittaisiin vuotoihin. Ultralla pääsin taas kurkistamaan vauvaa ja kohdussa ja vauvalla on kaikki hyvin, mutta kohdun kaulasta löytyi kaksi pientä polyyppia...
  11. B

Kaksoisraskaudesta toinen sikiö menehtynyt?

Tästä on jo useampi vuosi aikaa, kun viikolla 7+3 menin esikoiseni kanssa alkuraskauden ultraan. Siellä näkyi ihan selvästi kaksi sikiöpussia, mutta vain toisessa oli elävä sikiö. Toinen oli jo menehtynyt ja alkanut surkastua. Minulla ei ollut missään välissä vuotoa ja toisen sikiön osalta...
  12. B

Eilen piti olla lääkärineuvola ja sitä odotin kovasti, että saisin lääkäriltä mielipiteitä ja ohjeita tähän vuoto asiaan. No siellä istuin jo neuvolassa kun tuli tieto, että lääkäri onkin sairaslomalla. Hänän kyllä harmitti ja kiukutti. No neuvolan terkka otti minut kuitenkin vastaan ja...
  13. B

Kiitos kysymystä Nasu, tänään oli neuvolalääkäri. Paitsi, että olin jo neuvolassa kun jostain keskuskonttorista tuli neuvolaan tieto, että lääkäri on sairaslomalla. Ja sillä varoitusajalla ei tietysti uutta lääkäriä paikalle keritty hankkia. En siis lääkärille asti päässyt koskaan, mutta...
  14. B

En ole Tinuli edes lääkärissä käynyt tämän viimeisimmän vuodon takia. Kai minä jollain tapaa alan jo "turtua" siihen. Kolme kertaa minua on ultrattu ja kerran kuunneltu sydänääniä ja joka kerta vakuutettu, että vauvalla on kaikki hyvin ja mitään syytä vuotoon ei kohdusta löydy. Eli ensi...
  15. B

***KOLMATTA ODOTTAVAT***

Täälläkin yksi kolmatta odottava. Perheeseen kuuluu tällä hetkellä 6,5- ja 3,5-vuotiaat tytöt sekä mies. Tämän kolmannen laskettuaika on hyvin lähellä toisen lapsen laskettua aikaa, eli saas nähdä syntyisikö syntymäpäivälahjaksi isosiskolleen =) Alkuraskaus on ollut aika rankka. Työpäivän...
  16. B

Ja se siitä keskiraskauden seesteisestä ajasta :attn: Minullahan on ollut näitä vuotoja murheena useamman kerran matkan varrella. Nyt välissä oli kaksi vuodotonta viikkoa ja aloin jo senkin suhteen ottaa rennommin. Varsinkin kun pahimmat riskiviikot pitäisi jo olla takana. Ja sitten tänä...
  17. B

Sukkaparille lohdutushalaus :hug: Ja täällä vuodetaan jälleen. Aamulla vessassa käynnin yhteydessä paperiin jäi verinen jälki. Laitoin pikkuhousun suojan jossa on nyt ihan selkeästi verta. Tää on kyllä rasittavaa. Juuri kun aloin rauhoittua ja välissä oli jo noin kaksi vuodotonta...
  18. B

Samaa kuin Tinuli olen ihmetellyt. Miten tämä meidän ketju on nyt näin hiljaa. Toisaalta eipä itselläkään juuri nyt niin paljon kirjoitettavaa tunnu olevan. Alkuraskauden ultrat sun muut on jo ohi, liikkeitä ym ei vielä tunnu. Mutta voisihan niitä ihan arkipäiväisiäkin kuulumisia...
  19. B

PAS; onnistuminen 5-soluisella alkiolla?

Minulla on kaksikin lupaavaa tarinaa. Aikoinaan syksyllä 2001 minut otti siirrossa vastaan kovin vakavan näköinen lääkäri, joka kertoi molempien alkioiden kuolleen puoliksi sulatuksessa. 4-soluisista alkioista oli siis molemmista jäljellä vain 2-solua. Sitten huoneeseen rynni innoissaan...
  20. B

PAS; onnistuminen 5-soluisella alkiolla?

Minulla on kaksikin lupaavaa tarinaa. Aikoinaan syksyllä 2001 minut otti siirrossa vastaan kovin vakavan näköinen lääkäri, joka kertoi molempien alkioiden kuolleen puoliksi sulatuksessa. 4-soluisista alkioista oli siis molemmista jäljellä vain 2-solua. Sitten huoneeseen rynni innoissaan...

Yhteistyössä