Hakutulokset

1. U

**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

Mittanauha löyty. Mahan ympärys 116cm :o -Usvatähti rv 35+5-
  2. U

Kivasti tullut jo jäseniä tuonn FB:n yhteisöönkin =) Mulla särki polvia koko viimeyön ja nyt sitten on päivän jomotellut vuorostaan lonkkia :/ Mittanauhaa en löydä mistään että saisin tämän mahan ympäryksen mitattua.. Meille on hankittu Philips Avent Isis rintapumppu käytettynä ja...
  3. U

Oon laitellu tälle aamulle kutsuja fb-ryhmään kaikille halukkaille. Jos ette oo kutsua saanu yksäristä huolimatta niin pistäkää uutta yksäriä vaan tulemaan! Jollain oli ongelmaa sähköpostiosoitteen kanssa jne. Mutta eiköhän se siitä! Täytyypä minunki vähän siivoilla ja nappasta muutama kuva...
  4. U

Nyt on kerho luotu tuonne FB:n nimellä Syyskuun Sydäntenmurskaajat 2009. Ja kuten toivottiin kerho on salainen ja jäseneksi pääsee vain minun kutsusta. Eli jäseneksi haluavat voisivat laittaa sähköpostiosoitteensa (jota käyttää FB:ssa) yksärillä niin lähetän teille kutsun liittyä jäseneksi...
  5. U

Minä voin avata sen kerhon Facebookkiin jos kiinnostuneita löytyy!
  6. U

hui hui..maha kasvaa ja helteet jatkuu. Molemmat alkas riittää jo ;) Jalat on nii turvoksissa, ettei crocsitkaan enää meinaa mahtua niin piti sitten ostaa kauppareissulla läps läps-kengät. Vaatteista mahtuu päälle 3:t trikoiset mammahousut ja muutama iso t-paita. Niilä mennään, mitää en aijo...
  7. U

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

Heippa taas täältäkin.. Mulle on tullut jalkoihin jonkinlaisia suonikohjuja ja verenpurkaumia + navan ympärille melkoset raskausarvet ihan lyhyessä ajassa, vaikka olen itseäni rasvaillut ihan suht säännöllisesti. Ja oikea käsi + jalka on turvoksissa koko ajan; ei auta kohoasennot yms...
  8. U

Roonalle onnittelut jo ennakkoon! :flower: Mulla ei kuppikoko ole kasvanut vielä kuin B:stä C:n. Oon ostanu parit C.kupin imetysliivit valmiiksi, jospa niillä pääsis alkuun tai edes siihen asti, että on taas synnytyksen jälkeen shoppailu kunnossa. Bepanthenista löytyy muuten vieläkin...
  9. U

Heippa täältäkin taas.. harsoista Itse olen ostanut ä-pakkauksen harsojen lisäksi tavallista harsokangasta Eurokankaasta. Kangas on pakalla 80cm levyisenä ja siitäpä saa sitten palasteltua kankaan sopiviksi paloiksi. Itse olen leikannut harsoista 80cmx80cm paloja ja kiertänyt reunat...
  10. U

Meillä on valmennus kans vasta 11.8. alkaen tiistaisin 4 kertaa niin, että viimeinen kerta on 1.9. ja mulla la 3.9. :/ Tipalle menee siis meilläkin, saa nähdä ehtiikö noissa kaikissa sitten edes käydä. Synnytystapa-arvioinnista ei mullekkaan ole neuvolassa puhuttu. Täytyypä kysäistä kun...
  11. U

Minä sitten tilasin liinaksi sen Moby wrapin. Youtubesta löysin vielä linkin joka helpottaa ainakin minun sitomisopettelua enemmän kuin paperilla olevat ohjeet. Näyttää ihan suht helpoltakin vielä =) http://www.youtube.com/watch?v=uC8iQI50E_k -Usvatähti rv 31+5-
  12. U

Tännehän tulee tekstiä niin paljon ettei perässä pysy :) Sormukset olen joutunut jättämään pois jo aikoja sitten :| Sormet on ihan nakit ja puristusvoima käsissä ihan olematon. Onneksi jalkojen turvotus on hellittänyt ilmojen viilenemisen myötä.. Kantoliinat Olen ajatellut ehdottomasti...
  13. U

**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Neuvola ja ylimääräinen lääkärikäynti takana. Parin viikon verran sairaslomaa kun yksinkertaisesti en jaksa/pysty seisomaan 8 tuntia.. Kohdunsuu oli hiukan lyhentynyt ja pehmentynyt joten uusi lääkäriaika varattiin sinne 2 viikon päähän myös. Turvotusta on etenkin jaloissa ja myös sormet ovat...
  14. U

Huuh..turvotusta on täälläkin ja ihan järkyttävä kutina noissa itikan pistoissa :kieh: Aikasemmat kesä toon syöny Zyrteciä tuohon kutinaan, mutta nyt en uskalla ottaa ennen kuin olen kysynyt asiaa neuvolasta..Oisko kellään tiedossa jotain paikallishoito lääkettä tuohon kutinaan? Eilen...
  15. U

Me suoritettiin testiajot Suomessa ja päädyttiin tilaamaan Saksasta Teutonia Primukset pehmeällä kantokopalla + ilmakumirenkailla. Samaan satsiin ostettiin sitten Britax römer baby safe plus shr kaukalo + isofix-alusta + adapteri jolla kaukalon saa kiinni vaunujen runkoon. Kaikki yhteensä...
  16. U

Ihanaa kun juhannus on juhlittu ja normaali arki koittanut =) Hermo meinasi mennä sukulaisten uteluihin, että kumpaa sukupuolta vauva on :kieh: Ja sitten loukkaannuttiin kun en kertonut.. Mitä hittoa se heidän elämäänsä hetkauttaa?!? Viimeistä lomaviikkoa viettelen ja ens maanantaina...
  17. U

No hyvä etten oo ainu joka ei oo saanu sitä "suurta valaistusta" tuosta silittämisestä :laugh: Meillä vaihdettiin pesuaine nyt tuohon Swipen white:n. Pesin sillä eka koneen tyhjänä 95 asteessa niinku ohjeessa sanottiin ja sitten pesin sen ekan vauva-satsin. Kone itsessään kyllä tuoksuu...
  18. U

Minä alottelin pesu-urakkaa eilen pesemällä nuo kaikki äitiyspakkauksista haalimani kestovaipat. Niitä näyttikin olevan ihan mukava määrä; 9 kuorta ja 23 sisustaa.. B) Jos joku on vielä innostunut myymään edukkaasti vaipat omasta pakkauksestaan niin yksärillä voi tarjota! Miten tuo silitys...
  19. U

Heippa hei.. Tänään on ollut kyllä öklö olo. Aamupäivästä olin yrjötä jo kaupassa kun kassajonossa edelläni oleva asiakas haisi niin hirveälle hielle :x Poikkesin kuitenkin vielä Hesellä hakemassa Tsatsiki aterian ja sen syötyäni olo onkin sitten ollut enemmän ja vähemmän :x Helpotusta...
  20. U

Pakko kysyä, että minkä kaupunginosan neuvolan piiriin Naksos kuuluu? Onko muilla ummetusta? Mulla on ja tämä on ihan hirveää :( Mun suolen toiminta ei koskaa oo ollu mitään järin vilkasta, mutta siis nyt viimeiset viikot tämä on ollu yhtä tuskaa. Vettä juon janooni ihan reippaasti joka...

Yhteistyössä