Mii26: Mä söin tota somacia leikkauksen jälkeen, koska on vatsansuojalääke ja mulle se oli tosi huono vaihtoehto! Se voi aiheuttaa todella kovaa mahakipua, mulla siis puhkesi siitä vauvojen koliikki ja se oli jotain aivan kamalaa! mietin silloin et miten pieni ihmistaimi kestää sellaista kipua kun ei aikuinenkaan :attn:
Nukkumisesta: Mäkin nukun puoliksi mahallani, eli jalka koukussa ja tyyny tai peitto tukemassa mahan sivussa etten mene täysin mahalleen. Se kyl tuskin edes onnistuisi tämän mahan kanssa.. Just mittasin mahan ympäryksen ja oli 115cm
( . ) : Neuvolakuulumisia tältä päivältä eli 30+0:
Paino: +583g (yht. 9,2kg :ashamed: )
Turvotus: + (edelliskerral +/-)
RR: 141/82 (edel. 146/85)
Pissa: Puhdas (puhdas)
Sf: 37.5cm :attn: (2viikkoa sitten 34cm)
Tarjonta: RT, nyt todella alhaalla! (edelliskerral viisto)
Syke: 150 (140)
Liikkeet: ++ (++)
Toi sf mitan suuruus alkoi nyt sit hiukka arveluttamaan niin neuvola tätiä kuin muakin joten laittavat lähetettä äippäpolille koon tarkastukseen. On maha niin vauvaa täynnä et HUH HUH!!
Ja tämä kuumuus, en ikinä uskois et vihaisin tätä mut tällä hetkellä todellakin :'(
En enään kestä tätä!!!!
TiiuHti ja "Niilo" 30+0
Nukkumisesta: Mäkin nukun puoliksi mahallani, eli jalka koukussa ja tyyny tai peitto tukemassa mahan sivussa etten mene täysin mahalleen. Se kyl tuskin edes onnistuisi tämän mahan kanssa.. Just mittasin mahan ympäryksen ja oli 115cm
( . ) : Neuvolakuulumisia tältä päivältä eli 30+0:
Paino: +583g (yht. 9,2kg :ashamed: )
Turvotus: + (edelliskerral +/-)
RR: 141/82 (edel. 146/85)
Pissa: Puhdas (puhdas)
Sf: 37.5cm :attn: (2viikkoa sitten 34cm)
Tarjonta: RT, nyt todella alhaalla! (edelliskerral viisto)
Syke: 150 (140)
Liikkeet: ++ (++)
Toi sf mitan suuruus alkoi nyt sit hiukka arveluttamaan niin neuvola tätiä kuin muakin joten laittavat lähetettä äippäpolille koon tarkastukseen. On maha niin vauvaa täynnä et HUH HUH!!
Ja tämä kuumuus, en ikinä uskois et vihaisin tätä mut tällä hetkellä todellakin :'(
En enään kestä tätä!!!!
TiiuHti ja "Niilo" 30+0