Hakutulokset

1. U

Auttakaa ovistestin tulkinnassa!

Noista lisukateistä ajattelinkin kysästä muiden kokemuksia... Olen "tikutellut" viimeiset 4kk tuloksetta :( Tikutukset olen aloittanut 11. pv ensimmäisestä vuotopäivästä vaikka kierron pituus onkin tiedossa (28pv).. Aina testit ovat yhtä tuloksettomia vaikka ne ohjeen mukaan teenkin; arvioidun...
  2. U

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** syyskuussa

Anrika sai yksäriä takas. Neuvolan-täti kävi juuri kotikäynnillä. Neidin paino oli noussut 3865g:sta 4040g:n 11 vrk:ssa :heart: Minä aloitin neidille kans Rela-tipat kun masua tuntui vääntelevän aina syönnin jälkeen. Kovasti itketti ja pieretti. Nyt parin päivän käytön jälkeen (olen antanut...
  3. U

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** syyskuussa

Mun pitäs kans ehitä jossain vaiheessa kirjotteleen synnytyskertomusta..Melko tarina siitä kyllä tulee ja ajattelin että josko kirjottelisin sen tuonne FB:n puolelle.. :whistle: Pikaisesti kysyisin teiltä nyt yhtä käytännön kysymystä. Eli onko teillä harso vaunujen "luukun" kohdalla kun...
  4. U

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

yonnazzz olen lähettänyt sinulle kutsun FB ryhmään jo muutama päivä sitten. Eikö kutsu ole tullut perille? Sun tarttee käydä hyväksymässä se käsittääkseni sen saamasi sähköpostin kautta. Ja sähköposti on tullut siis siihen osoitteeseen jonka minulle laitoit yksärillä. Kotielämä on lähtenyt...
  5. U

Kotiuduin tänään 6.9. syntyneen neidin kanssa. Neidillä pituutta 51 cm ja painoa 3865g, pipo 34,5cm. 2 vrk:n käynnistelyjen jälkeen sitten imukupin avulla maailmaan. Rankka mutta hieno kokemus. Ja maailman ihanin vauva :heart: :heart: :heart:
  6. U

Äitipolilla käyty. Huomen aamulla klo 8 osastolle ja käynnistykseen.. :o
  7. U

Pikainen merkkaus vain... Jatkuva hiki jatkuu :laugh: Verenpaineet ja pissan proteiinit lisääntymään päin. Iltapäivällä ä-poli käynti, saa nähä ottavatko osastolle ja käynnistävät... ** POKS 40+0** -Usvis-
  8. U

**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

Huomenta... Melkoinen liskojen yö painajaisineen takana..Eikä mitään merkkiä mistään synnytyksestä vaikka eräpäivä lähestyy hurjaa vauhtia. Torstaina on taas käynti äitipolilla. Verenpaineet on ollu ihan ok tasolla, samoin pissan proteiinit on pysyny maks +1 tasolla, joten käynnistelemään eivät...
  9. U

Tulin vain merkkailemaan.. Vividille tsemppiä, samoin Roonalle että pääsee pian kotiin pikkuisen kanssa :heart: Mulla on tänään iltapäivällä neuvola ja huomenna aamulla äitipoli. Kotona mittaillessa verenpaine on ollut ihan sallituissa rajoissa, samoin pissan proteiinit. Vointi ihan...
  10. U

Mä oon kyllä ihan äimänkäkenä..Mun olo on ihan ok, jaloissa vain jonkin verran turvotusta. Vauva liikkuu oikein hyvin. Tänään kävin sitten siellä äitipolilla kun viime torstain neuvolassa verenpainet oli yläkanttiin ja pissan proteiinit 1+. Kotona oon mittaillu nyt siitä viime torstaista asti...
  11. U

Kiitokset tsempeistä! Tänä aamuna verenpaineet ok ja pissa puhdas. Äitipolille aika maanantaille. Ja vointi ihan ok kaikinpuolin =) -Usvis rv 38+1-
  12. U

Roonalle tsemppiä sinne sairaalaan ja muille kans, että jaksettas nämä loppumetrit.. Tämän aamun neuvolakäynnin saldona lähete äitipolille, verenpaineet koholla ja pissassa proteiineja :'( Painoakin oli tullu taas lisää viikossa melkein 2,5kg!! Nyt täytyy seurata verenpaineita ja pissan...
  13. U

Eipä muuta kun kävin pistämässä muutaman kuvan tuonne FB-ryhmään. Saa kommentoida.. ;)
  14. U

Onnittelut vauvautuneille! :flower: Syksyltä alkaa vaikuttaa jo säidenkin puolesta. Ihana vesisade :p *merks*
  15. U

Täällä on kans neuvolassa käyty jo tälle aamulle. paino oli -100g, rr 149/90, sf 34 (35), sykettä vauvalla 150 ja raivotarjonta, jossa kuulema on nyt napakasti kiinnittyneenä. Ensimmäinen perhevalmennus oli tiistaina. Meidän lisäksi oli 7 muuta pariskuntaa. Ihan mielenkiintoista juttua...
  16. U

:flower: Onnittelut vauvan jo saaneille ja tervetuloa uusille! Kyllähän tämä odottelu kärsivällisyyttä kysyy varsinkin näillä helteillä, mutta kyllä se sieltä tulee kun aika koittaa ja valmista on. Siihen minä ainakin luotan =) Vauvapyykkiä on taas koneessa. Jos ne ois nyt vaikka ne...
  17. U

Hiljaisuus sai yksärillä tarkempia koordinaatteja.. Vaunut tilasin Saksasta Ping Pongista. Olokin on alkanut parantua iltaa kohden. Käytiin tuossa kävelemässä pieni metsälenkki koiran kanssa. Kohta suihkuun koko sakki kun koira kävi rypemässä jossain ojassa ja haisee aikas pahalla.. :/
  18. U

Hiljaisuus Minä käyn Oulun neuvolassa. Mulla on ollu käyntejä seuraavasti tässä viimeaikoina: rv 32+6 nl + lääkäri rv 34+0 ylim. käynti ä-polilla rv 34+6 nl rv 36+0 nl + lääkäri ja tästä eteenpäin siis kerran viikossa.. ja ens viikolla alkaa sitte perhevalmennuskin.
  19. U

Onnea Anrikalle! Mulla on ollu tänään niin veltto olo ettei oo tosikaan :| Vuorotellen oon syönyt suolasta ja makeaa ja nukkunut kaikki väliajat..Lonkkia pakottaa niin ettei meinaa kävelemään päästä kun hetken istuu/makaa yhdessä kohti. Ja välillä ilkeitä vihlasuja tuolla alakerrassa...
  20. U

Viimeinen lääkärineuvola takana =) Massussa kaikki kunnossa; sf 35 (33), RR 148/87 (135/90), rt, syke 140 ja liikkeet ++. Painoa tähän mennessä tullut lisää 19,2kg, tosin siinä on turvotusta ihan kiitettävästi. Kohdunsuu oli niin hyvällä mallilla että oman voinnin mukaan saa liikkua ja uida...

Yhteistyössä