Hakutulokset

1. H

Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Idaliina, tervetuloa =) Joulut oli ja meni onneksi, ja tulipahan syötyä sen kolmen edestä. Olen käynyt kävelyllä sulattelemassa kinkkua, mutta alamäissä tuntuu aina mahassa ikävälle. Miten muilla, tuntuuko teillä "vellomista" mahassa kun harrastatte liikuntaa? Ripe72: Tiedän mitä...
  2. H

Kaksosten odottajia v.2009

Onnea vilhelmiini! :flower: Hienoa että tytöt ovat hyvinvoivia, saitte maailman parhaat joululahjat. Hope79 17+4
  3. H

Vilhelmiina72: Minut laittoivat rautakuurille kuukausi sitten kun hb oli 112. Ostin Maltoferm-rautatippoja, ne ei juurikaan laita mahaa jumiin. Liikkeistä: Olen jo viikon tuntenut erinäisiä muljahteluita, kun istun paikallani tai mahaan sängyssä. Ei puhettakaan mistään kuplista. (.)...
  4. H

Vadelmaunelma :hug: Käyt läpi nyt vaikeita aikoja. Tunnistan itseni sun kuvauksista, täytyi käydä pohjalla että voi taas kurotella kohti parempia aikoja ja tunnelmia. Jos sinusta tuntuu ettet selviä tästä yksin tai miehesi kanssa, menkää puhumaan terapeutille, se saattaa helpottaa. Täällä...
  5. H

Vitamiineista. Mä otan Kalsium + D purutabletteja (sitruunaisia ja ne on hyviä ) ja Multivita raskaustabletteja. Niissä on mm. foolihappoa osa päivän tarpeesta. Lisänä mulla on foolihappotabletteja, joita otan silloin kuin muistan... Rautalisän otan apteekista saatavilla rautatipoilla, mitkä ei...
  6. H

Ihanan paljon on kaksosten odottajien porukka lisääntynyt, tervetuloa kaikille vaan. Mitähän vilhelmiinille kuuluu? Taitaa olla pikkuiset jo sylissä =) Eden: mullakin ihan nyt vasta viikon sisään on maha pömpähtänyt ulos, aikaisemmin ei olisi uskonut että kaksi on mahassa. Huolehtiminen...
  7. H

Nyt alkoi juuri "Aamusydämellä" ohjelma, jossa on aiheena lapsettomuus. Vaikka tilanne on nyt hyvä omallakin kohdalla, lapsettomuus on vielä herkkä aihe. Rohkeita ihmisiä ovat, jotka ovat menneet ohjelmaan kertomaan tästä. Itse en pystyisi, itkisin varmasti koko haastattelun ajan. Alex...
  8. H

Onnea AnnaBelle terveistä pikkuisista :flower:
  9. H

Missä vaiheessa raskauspahoinvointi alkanut?

7+ viikolla oli lievää kuvotusta joskus, mutta muuten ei ole ollut pahoinvointia ja tuplat tulossa.
  10. H

Äidiksi ensikertaa 30+

Täällä :wave: Ehdin ehkä täyttämään 31 v ennen kuin esikoiskaksoset putkahtaa maailmaan. Onko muille tullut ihmettelyitä, että "vanhanapas" esikoisen synnytätte? Multa on kysytty jo vuosikausia, että millois tulee perheenlisäystä. Olen monesti loukkaantunut kysyjälle, koska se lasten...

Yhteistyössä