Hakutulokset

1. H

Kaksosten odottajia v.2009

pikinen: Ei multa tule maitoa. Rinnanpäät on jotenkin kuivat ja halkeilleet, ei ollenkaan normaalia. Täytynee ostaa Bebantenia tms. 29+6
  2. H

Onnea Marylene! :flower: Hyvän kokoiset vauvat on ollu mahassa =) Hienoa että voitte kaikki hyvin. Tule kertomaan arkikuulumisia kun ehdit. Tervetuloa Liplatus =) Aikamoinen tyttökatras tulee jos vauvatkin ovat tyttöjä. Soja: Jäi mietityttämään toi kortsuasia. Lääkäri sanoi ettei...
  3. H

Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Minttu1: Samoilla viikoilla ollaan. Meidän sintit oli rv 27+5 vain n. 850-900 g. Nyt ne alkaa jäämään painossa verraten yksöseen. Hope79 ja sintit 29+0
  4. H

Mutzillalle voimia :hug: Täällä voidaan vaihtelevasti. Yöt on kaikkein pahimpia, selällään ei pysty olemaan ja kun vaihtaa kylkeä niin se sitten sattuu mahaan |O Nukun 2-3 tunnin pätkissä. Maha on kasvanut ihan mukavasti, moni on sanonut ettei uskoisi että siellä on kaksi. Painoa on...
  5. H

Krokolle onnea pienestä tytöstä! Mutta on ollut aikamoinen lähtö synnytykseen + tulehdukset kaikenlisäksi. Onneksi kaikkien henki säilyi. Pikaisia paranemisia! Napsuneiti: Onneksi sait hyviä uutisia =) Minttu1: Huh.. otahan nyt toooosi iisisti.... RouvaB: Tosiaan hyvä ajoitus tulla...
  6. H

Vadelmaunelma: :hug: Kerätkää vielä voimia ja taistelutahtoa uuteen yritykseen.
  7. H

kk76: Kiva kuulla kuulumisia kaksosten arjesta. Toivottavasti pysytte terveinä =) Marylene: Tuossa vaiheessa on ihan taatusti levättävä kun siltä tuntuu. Onko sulla nyt loppuaikana kipuiluja? BornToLose: Sullahan on hyvän kokoiset kyytiläiset =) soja: :o Jösses että sun nivuskivut...
  8. H

Nyt jänskättää jo Krokon puolesta :p Alex: Me saatiin äitiyspakkaukset vajaa kolme viikkoa hakemuksen jättämisestä. Eiköhän teillekin tule ensiviikolla. Vilhelmiina72: Meikäläisenkin työt on tehty nyt yli vuodeksi. Kaaduin suoraan mahalleni viime viikolla ja se päivä meni sairaalassa...
  9. H

Onnea Tuplur!! :flower: "Väsynyt, mutta onnellinen" käy varmaan sinulle nyt =) Tulehan kertomaan tupla-arjesta lisää joskus kun ehdit.
  10. H

Eiköhän tuplurilla ole jo nyytit kainalossa =) Toivottavasti. Soja: Kyllä mä olen vielä töissä, ihme kyllä. Mulla on aika kovatahtinen tehdastyö, mutta oma kroppa ja mieli pysyy parempana mitä pidempään jaksan olla töissä. Tavoitteena on olla helmikuun loppuun asti. Mutta jos alkaa supistella...
  11. H

Rouva B: Vissiin tuo 8 kg on ihan "normaalia" kaksoisraskaudessa tässä vaiheessa. Joillekin tulee enemmän, joillekin vähemmän. Neuvolassa sanovat vaan, että ei haittaa vaikka kiloja tuleekin enemmän. No minua haittaa :o Krokolla on selkeästi lähtökuopat kaivettu =) Toivottavasti ei mene...
  12. H

Vadelmaunelma: Ihanaa kuulla hyviä uutisia, täällä pidetään peukkuja. Alex: Sulla ei jännitysmomentteja puutu raskaudesta, muta aina on kiva lukea miten asiat kääntyy lopulta hyväksi =) Napsuneiti: Paljon tsemppiä leikkaukseen! Kyllä se hyvin menee. (.) Täällä sf-mitat menee ihan omilla...
  13. H

Tervetuloa Kiira! Vielä muutama päivä niin saat varmistuksen montako kyydissä on. Jokohan tuplur on jakautunut? Vai kolmiutunut...? ;) Kiitos Tupsuliini79 että tulit kertomaan kaksosten arjesta, minua ainakin jännittää ihan törkeenä miten karu (?) arki sitten sujuu. Mutta ihana lukea...
  14. H

Huh, Alex! Onneksi asiat kääntyi parempaan suuntaan. Nyt vaan iisisti sitten. Täällä on kysetlyt sitä tukivyöstä. Mulla on Anita-mallinen tukivyö, ja siinä on sellainen mahakangas. Ja kyllä, itseasiassa yölliset kivut on helpottuneet. Napsuneiti: Kiitos tiedosta, että tee voi lisätä...
  15. H

Tirppa82: Kiitos rohkaisevista sanoista! Oikeasti jännitys helpottaa kun huomaa että muutkin ovat selvinneet. Tiki71: Kiva etten ole ainoa esikoisten odottaja. Tullaan sitten kertomaan vauva-arkea (jos ehditään :laugh: )
  16. H

Vilhelmiina72: Meillä myös tietää hoidoista vain ihan läheisimmät sukulaiset ja ystävät minun puolelta, miehen puolelta ei tiedä kukaan. Joku kerran kysyi, että häpeänkö sitä että lapset tulee koeputkesta. En mä sitä häpeä, mutta se on niin henkilökohtainen asia ettei sitä tarvitse kaikille...
  17. H

Teillä ollut juttua sairaslomista. Taitaa riippua paljon työnkuvasta ja omasta voinnista. Itse olen tyytyväinen jos jaksan 26.viikolle töissä, mulla on fyysinen ja hektinen työ. Kyllä se rahatilannetta helpottaa kummasti mitä pidempään pysyy olemaan töissä, mutta vauvojen terveyttä en rahan...
  18. H

***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Heipsan. Tulen vierailemaan tuolta monikko-odottajien pinosta. Pitäisi pikkuhiljaa vaunuja etsiä, ja mieltä himottaisi Emmaljungat Dark Beige-kankaalla. Onko joku ostanut sillä kankaalla? Kuin vaalea se luonnossa on, ts. näkyykö töppösten kurajäljet miten herkästi? Onnittelut uusille äideille...
  19. H

Ja täällä on masut kasvaneet kovasti =) Nenän tukkoisuudesta, mulla on ollu ihan raskauden alkuajoista lähtien tosi kuiva nenä, ja verta tulee niistäessä. Öisin heräilen siihen kun ei edes kieli liiku suussa enkä saa nieltyä, kun kita on rutikuiva. Kammottavaa. Lisäksi hampaita harjatessa on...
  20. H

Kiva lukea kuulumisia vauva-arjestakin, kun hieman jo hirvittää. Mutta hyvinhän siitä näköjään selviää kirjoitusten perusteella =) Moni kaksosten äiti on maininnut, että kiinteitä on alettu maistelemaan tuossa 3 kk iässä, nukuttaa öisin paremmin - kaikkia :) Pikisellä sattunut aika...

Yhteistyössä