Hakutulokset

1. H

Akta Graco Logico S ostoskärreihin?

Kiitos vastauksista ja vinkeistä. Meille tulee kaksoset, niin toinen menee kärryjen sitteriin, ja toinen on laitettava pakosti turvakaukalossa kauppakärreihin. Tuo olikin hyvä vinkki, että turvakaukalo poikittain, oli merkki mikä hyvänsä.
  2. H

Kaksosten odottajia v.2009

Heips vilhelmiini! En osaa vastata sun kysymykseen, mutta täällä mä jännään milloin sun kaksoset haluaapi ulkomaailmaan. Jänniä aikoja sulla, kaksi joulukääröä tulossa =) Tsemppiä ja pitkää mieltä vielä loppurutistukseen. (.) Maha on kasvanut sen verran, ettei tätä voi enää piilotellakaan...
  3. H

Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Heips pitkästä aikaa. Vaatteista On vähän ongelma löytää kivoja farkkuja. H&M: mammafarkut menee mulle vielä normaalissakin koossa (42) kaksosista huolimatta, ainakin toistaiseksi. Koko varmasti suurenee tässä matkan varrella... Mutta ne farkut on niin tylsiä! Äitiysmallistoihin...
  4. H

Akta Graco Logico S ostoskärreihin?

Onko kenelläkään Akta Graco Logico S-turvakaukaloa? Mahtuuko kaukalo tavalliseen kaupan ostoskärriin? Meillä ei ole mitään supermarketteja isoine hehtokärryineen.
  5. H

vilhelmiina72: Mulla tuo biisi kulminoitui juurikin pitkään lapsettomuuteen, pettymyksiin ja viime keväiseen kaksosten keskenmenoon. Osui ja upposi. Se kipu kuoli huutamalla, ja nyt on kaikki hyvin. Onko muita rautakuurilla? Neuvolassa hemoglobiini oli 111, ja ostin Maltoferm-rautatippoja...
  6. H

tuplur: Millaisen tukivyön hankit? Käytätkö sitä päivisin? On nimittäin mulla jo hankintalistalla. soja: Miten np-ultra meni? Tänään oli neuvola ja ekan kerran kuunneltiin sydänääniä. Ihan veikeää oli, ja molemmat jumputti sataaviittäkymppiä. Kohdun koko vastasi noin 18. raskausviikolla...
  7. H

Täällähän on paljon kirjoitusta tullut sitten viime käynnin. Uusille ja vanhoille moi vaan, ja toivottavasti kaikki on kaikilla ihan okei :) Kroko: Mä en ole tajunnut, että maitoa voi tulla jo ennen synnytystä :o Aina oppii uutta. Alex: Kiva että kaikki oli hyvin nt:ssä. Meilläkin...
  8. H

pohtijatar: Mulla laskettiin alunperin, että hedelmöittymispäivä oli punktiosta seuraava päivä, eli samoin kun sulla. Hoitoklinikan mukaan nyt olisi siis 11+5. Mutta, kävin äippäpolilla, niin meni laskut täysin uusiksi, ne ei laita mitään painoa ICSI:lle, vaan laskee raskauden menkoista. Elikkä...
  9. H

soja: Olen samaa mieltä sun kanssa, että lapset tulee olisi verikoe näyttänyt mitä hyvänsä. Eiköhän sullakin np-ultra ole ihan ok, niin helpottaa sitten. Sitä munuaistestin tulosta en jännitä ollenkaan, se sairaus on muutenkin tosi harvinainen eikä suvussa ole munuaissairauksia. Mäkin olen...
  10. H

tuplur: Oelt jo reilusti yli puolen välin, hienoa =) Onko sulle sanottu miten pitkään vauvojen annetaan olla mahassa, jos ei itse ymmärrä tulla pois? Kun mulle kerrottiin, että otetaan 4-2 viikkoa ennen laskettua pois viimestään. Onko sulla menny raskaus hyvin, vai onko ollut ongelmia? Mulla...
  11. H

Soja: Kun odottaa kaksosia, niskaturvotuksen veriseulan testi näyttää mitä sattuu. Minäkin viisastuin asiasta eilen vasta. Kävin kylläkin siinä harvinaisessa munuaissairauden veritestissä, samaan hintaan kun tuli... Tiki-71: Hienoa että teidänkin kaksikolla kaikki okei =)
  12. H

Moi soja ja tiki-71. Miten np-ultrat on menny? Kävin eilen miehen kanssa, ja oli aivan upea kokemus nähdä kaksi sinttiä sätkimässä =) Kaikki oli ok, niskaturvotusta ei ollut kummallakaan liikaa. Äitiyspoli laskee raskausajan kuukautisten alkamisesta, eikä välittänyt hedelmöittymispäivästä...
  13. H

Moikka kaikille uusille. Kiva nähdä näin paljon plussanneita, kun moni tietää miten epätoivoiselta hoidot voi joskus vaikuttaa. Mutta lopussa kiitos seisoo jne. Mulla, Alexilla ja tiki-71:llä on ainakin se np ultra torstaina. Mua kyllä jännittää ihan törkeenä. Varhaisultrassa oli kaksi...
  14. H

Hipkukka: Suloinen kuva. Paljon hyvää vointia ja edistymistä pienoisille. Kristianna: Kiitos tsemppauksesta =) Tosiaan taidamme ottaa 2 äitiyspakkausta (miksi ne on äitiyspakkauksia, eikös ne vauvalle tule, hmh), vaikka vaatteita olisi ehkä hyvä olla sen kolmen edestä, mutta sitä muuta...
  15. H

:wave: Meille on tulossa pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen kaksoset. Vaikka kaksoset olikin suuri mahdollisuus, oli se siltikin jonkinasteinen järkytys. Nyt olemme jo tottuneet ajatukseen tuplista ja jopa innoissamme. Luin juuri, että kaksosille saisi kolme äitiyspakkausta. Oletteko te...
  16. H

Pahoinvointi kaksosraskaudessa

Minulla oli kuvotusta viikoilla 6 ja 7, mutta siihen se loppui. Nyt 10+2 eikä ole tarvinnut halailla pönttöä kertaakaan.
  17. H

Vadelmaunelma: :'( :hug: Ei tähän ole sanoja, voimia. Tervetuloa tvvo ja Lumis-75, joukkoon mahtuu. Napsuneiti: Sulla on nyt kovia aikoja. Muista huolehtia myös itsestäsi. Alex: Kiva lukea että sulla on kaikki hyvin, olen lukenu sun koettelemuksia palstalla pidemmän aikaa. Omia...
  18. H

Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

Kävin aamulla ottamassa rokotuksen. Vielä ei ainakaan ole muita oireita kuin käsi vähän kipeä. Hoitaja varoitteli että huomenna voi olla tuskaisampaa. Mulle sanottiin että ei saa ottaa särkylääkettä (Panadoliakaan) ettei rokotteen teho heikkene heti alkuunsa. En tuosta tiedä, saattaa olla että...
  19. H

Minäkin olen possurokotteen kannalla, varmaan saan sen viikon päästä. Oikeastaan en edes ajatellut toista vaihtoehtoa. Jos ei voi luottaa WHO:n, Euroopan ja Suomen terveysjärjestöjen suosituksiin, niin mihin sitten? Mulla oli ensimmäinen neuvola viikolla, otettiin verinäyte, verenpaine ja...
  20. H

Kaksosia odottavia :)

Tässäkin yksin hämmentynyt kaksostenodottaja. Olen raskaana hoitojen tuloksena, jotenka kaksoisraskaus oli "riskinä". Meillä la on 1.6. Kinder: Onko sulla selkeästi isompi odotusmaha mitä yksöisestä? Senkku: Miten sulla on alkuraskaus mennyt? Itselläni ihan hyvin, ei ole juurikaan...

Yhteistyössä