Kaksosia odottavia :)

Ompas kiva löytää joku muukin. :) Meillä laskettuaika on huhtikuun lopussa. Onko teillä jo muita lapsia entuudestaan? Miten sun raskausaika on tähän asti mennyt, niin ja tiedätkö sukupuolet jo ?? :)

On juu esikoistyttö vm 05 entuudestaan :)
Raskauden ekat 3kk olin sänkypotilaana enempi, oksetti ja oksensin vähän väliä + väsytti koko ajan. Tällä hetkellä on aika jees olo, pirteä ja kaikkea pitäis tehdä-olo :LOL: Kuuluu kai tähän keskiraskauteen =)
Tyttöveikkaukset annettiin rakenneultrassa mutta tosiaan on vielä veikkaus koska vauvoilla oli aika tiukasti jalat kiinni ultrassa :LOL: no enää ois parisen viikkoa niin jos silloin saisin tietää varmasti, kaikki riippuu vauvojen asennoista =) :heart:

Tässäkin yksin hämmentynyt kaksostenodottaja. Olen raskaana hoitojen tuloksena, jotenka kaksoisraskaus oli "riskinä". Meillä la on 1.6. Kinder: Onko sulla selkeästi isompi odotusmaha mitä yksöisestä? Senkku: Miten sulla on alkuraskaus mennyt?

Itselläni ihan hyvin, ei ole juurikaan pahoinvointia ja pysyn elämään ihan normaalia elämää. Tosin päikkärit ovat tulleet kuvioihin 26 vuoden jälkeen ;)

Täällä kans kaksosia odottava,LA on 12.3. Mulla menny ihan hyvin tähän asti,maha on selkeästi isompi,kuin aikasemmista(meillä ennestään lapset 04 ja 07).
Ja meillä ei suvussa kaksosia vaikuta olevan,oli siis iso ylläri,ku ultrassa löyty kaks,mutta kyllä vaan ollaan ilosia oltu :)
Me ei vielä tiedetä sukupuolia,rakenne uä on 28pvä,mutta täällä on käytäntönä,etteivät enää edes kerro sukupuolia,eli tuskin saadaan tietää :/ muista lapsista ei olla haluttu tietää,mutta kaksosista olis kiva tietää ja vois laittaa jo tavaroita valmiiksi :)

On todella, paljon isompi maha nyt kuin "yksöstä" odotellessa :LOL:
Meillä, mun puolen suvussa ainut kaksonen on pappani.. miehen puolelta ei ketään. Joten oli kyllä shokki (ihan hyvällä tapaa) kun saimme tietää odottavani kaksosia, siis vasta sen jälkeenhän sain tietää että pappani on myös kaksonen :D Kun äitini kertoi mulle sen heti kun kerroin kaksosia odottavani.

Mulla sama että nyt tahtois kovastikkin tietää sukupuolet kun on kaksoset kyseessä :)
En kyllä pahemmin lähtenyt utelee sen kummemmin rakenne uä:ssä mutta lääkäri silti totesi että ens kerralla jos saatais tietää varmasti kumpaa sukupuolta ovat
=)

Ihanaa kun olen jo keskiraskaudessa, olo on pirteä kuin peipposella, jaksaa tehdä vaikka mitä, ennen en ole edes esim. leiponut juuri koskaan, nyt sitäkin useammin =D Siivousintous on kyllä nyt huipussaan!! Siivoan heti pienimmätkin sotkut jne. :kieh:

Heips!

Täällä laskettu aika on 30.3.

Aluksi uutinen kahdesta oli järkyttävä :eek:
Kaikenlaisia vaivoja on ollu. Ensi viikolla olis rakenneultra :)

Nyt on niin iso maha et pakko hakee saikkuu. Sattuu ku venyy ja selkä ja jalat on aivan rikki :(

Marylene rv 18+5

Yhteistyössä