Hakutulokset

1. H

Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Alex: Mulla ainakin vaihtelee oireet(tomuus) lähes päivittäin. Elä huolestu, mahakivut saattaa olla kohdun kiukuttelua vaan. Tiistaihin ei ole pitkä aika, päivä kerrallaan. Kroko: onnea puolivälistä, ikävää että pahoinvointi jatkuu ja jatkuu. Toivottavasti alkais jo helpottamaan. Rouva B...
  2. H

Onnea Tiki tuplista! Ja Alexsandria, aivan mahtavia uutisia, huikeeta =) Wattu: Mulla on aivan samanlaisia kipukohtauksia molemmissa rinnoissa, ja se kipu on aivan lamaannuttava. Juuri noin, että rinnanpää menee tummanlilaksi tai aivan valkoiseksi. Ja se tosiaan tuntuu että olisi jokin...
  3. H

Minttu1: Hienoa että sait hyviä uutisia. Alexsandria: Onnea ultraan, kaikki täällä toivoo hyviä uutisia. Taikapapu: Kiitos listalle lisäämisestä. ).( Minun ja Lugejen tahtojen taistelu on nyt minun hyväksi kerrankin, hiivaoireet ovat lähteneet lähes kokonaan. Lähikaupan piimämyynti varmaan...
  4. H

Alexandria :'( :hug: Niin olisi ollut jo teidän vuoro onnistua. Pohtijatar: Mä olen tämän linkin mukaan laskenut: http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111
  5. H

Vadelmaunelma: Jopas on tarkkoja neuvolantätejä painon suhteen. Mua jännittää painosta huomauttelu toiselta kantilta, mulla on valmiiksi noin 8 kg ylimääräistä ja yritän ainakin ettei painon nousu karkaa ihan hanskasta. Lugeista: Mulla oli siis kahden alkion tuoresiirto tällä kertaa, ja...
  6. H

Kiitos kaikille vastanneille tuosta kahden alkion siirrosta, että mitä toiselle ei hedelmöittyneelle tapahtuu. Nyt kun luin vastaukset, niin sehän on itsestään selvää. Aina ei vaan tajua :whistle: Pohtijatar: me mennäänkin aikas samoilla päivillä. Mä olen myös aivan täynnä Lugeja. Mula...
  7. H

Heippa Plussaa tuli viikko sitten 4.IVF/ICSI:n jälkeen, oli yksi PAS välissä myös, josta keskenmeno viime keväänä. En vielä uskalla mihinkään pinoon pompata, sen verran vainoharhainen näköjään olen. Tulinkin kysymään kun täällä sitä tietoa varmaan on, että meille siirrettiin kaksi...
  8. H

Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

Sannuli-81 ja Tao74 Mahtavaa! Onnittelut teillekin :flower: Tosiaan, nautitaan nyt plussista ja pidetään positiivinen mieli yllä. Kaikille siirrettiin näköjään kaksi helmeä, siinä onkin sitten vähän lisäjännitystä elämään ;) Tao74: Meillähän onkin samantapainen historia takana...
  9. H

Onnea pohtijatar! :flower: Ja Tao74: uutisia, uutisia? Toivottavasti positiivisia. Tämä on pitkä taival, mutta täytyy vaan luottaa että kärsivällisyys palkitaan. Mä otin päivän varaslähdön ja testasin aamulla positiivisen. Elämäni toinen plussa, josta ensimmäinen päättyi keväällä...
  10. H

Pompsahtelen tähän pinoon, terve. Meidän historia on järjestyksessään reilun vuoden aikana seuraava: 2xIVF nega 1.ICSI 1.PAS positiivinen---> km 2.ICSI menossa. Olikohan mahdollisimman epäselvästi selitetty. Nyt on pp 10 menossa, mutta eilen tuli sellainen outo kirkas "jyväpaketti"...
  11. H

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Heipsan. En ole nyt pinossa, mutta meillä 4.ICSI menossa. Kaksi alkiota siirrettiin ja nyt on pp 9. Kysymys onkin otsikossa, voiko toinen alkio tulla ilman verenvuotoa ulos? Vai surkastuuko se kohtuun? Peukutuksia teille kaikille tasapuolisesti.
  12. H

*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Joo, siis varhaisultrasta minäkin puhuin. Moni on vaan kirjoitellut, että varhaisultrassa alakautta ultratessa on näkynyt sydämensyke. Kävin tosiaan 6+5 päivillä ko. ultrassa, eikä sykettä näkynyt :( Kun on tätä vuotoa tässä takana, niin on himpun pelko takapuolessa. Neuvolassa käyneet...
  13. H

*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Varovainen kurkkaus tähän pinoon, moi vaan kaikille :wave: Nyt on kertynyt 6+6, la on marraskuun lopulla. Reilu viikko sitten tuli kaksipäiväinen veritulva, jonka jälkeen olen vuotanut ruskeaa vuotoa enemmän ja vähemmän. Eilen kävin ultrassa, mutta sykettä ei näkynyt. Alkio kuitenkin...
  14. H

G:Minkä laatuisilla alkioilla tuli plussa?

Täällä taas, moi kaikille. Takana 2 x IVF 1x ICSI josta eka (ja viimeinen) PAS. Kyytiin meni 5 ja 3-soluiset alkiot, luokituksesta en ymmärrä mitään, mutta onko kellään plussaa tullut 5-soluisesta? Ennen siirrettiin vain 6-8-soluisia, ja aina negaa. Nyt tarttis vähän toivoa :|
  15. H

~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Nega tuli :'( Kaikille muille onnea ja voimia, itse olen nyt aivan hajalla. T: Toivoton Hope79 (2x IVF 1x ICSI)
  16. H

Tähtisäde: Mulla kohdunnipikka tuntuu olevan kova ja ylhäällä, samaten sen ympärillä oleva kudos (onko se kohtua vai mitä...). Normaalisti menkkojen aikaan nipukka on alempana. En tosiaan ole asiantutija tässä, en tiedä mitä noi meinaa. Elä heitä kirvestä kaivoon hyvä nainen. Sit mulla on...
  17. H

Mm72: No hyvä on, en onnittele ;) Mutta kovin lupaavalta näyttää. Nia77: Tervetuloa joukkohon! Mä en ole vielä testannut, pelkään sitä kirottua negaa niin hirveästi. Testipäivä olis sunnuntai pp 16, mutta teillä näkyy jo hurjan aikaisin noita plussia. Jospa sitä huomenaamulla... Oireita...
  18. H

Onnea Raitanen :flower: Toivottavasti molemmat matkustajat pysyy kyydissä. Jena, ikävä juttu. Kerää voimia seuraavaan kertaan. ).( Onkohan tää nyt sit pp 12 menossa. Edelleen outoja poltteluilta ja supistuksia alavatsassa. Olo on sellainen ettei jaksais ajatella koko asiaa. En varmaan...
  19. H

Vaikuttaako normaali kuukautiskierto testipäiviin? Siis, mikä kierron päivä teillä on testipäivänä? Mulla aikaisemmissa IVF:issä vuoto alkoi jopa kierron päivillä 25 ja toisessa oli kp 32, eli isoa vaihtelua on ollut. Sunnuntain testipäivä on kp 37, eli aika pitkällä. Lasketteko te kp päiviä...
  20. H

Jozefina: Mun virallinen testipäivä on pp16 eli sunnuntaina. En tiiä malttaako sinne asti jos vuotoa ei ala. Ihmeellisiä ns. "supistuksia" on alavatsassa, ihan kuin joku puristaisi kädellä mahaa. Weird. Dreamille onnenpotkuja punktoon :) Ja kaikille muillekin pinossa oleville. Tää on ihana...

Yhteistyössä