Hakutulokset

1. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Turvotus, mitä se on? :xmas: Kiva että te muut nautitte näistä kaikista raskausoireista sit mun puolesta, kun mä olen näin vässykkä etten jaksa oireilla yhtään. :D Tervetuloa uusille. :) Kiva kun te jotkut plussailette pillereistä huolimatta. :p Terveellisestä ruokavaliosta puhe, niin...
  2. L

Hepzu, niin mä ajattelin että varmaan lääkäri osaa sanoa, mikä on turvallista. Hyvä sitten, parempi tehdä niin kuin lääkäri sanoo. :hug: Lokakuinen, täällä niin samat fiiikset, ja samantyyppinen taustakin.
  3. L

Voi täällä niin paljon pelkoa ja toivoa. Tuttua. Jännä tosiaan, miten toisen kohdalla osaa jo pelätä paljon "paremmin" kuin ensimmäistä odottaessa. Kun olis tosiaan ne 12 viikkoa edes täynnä.... Zannukalle voimia, toivottavasti oot vain arvioinu ovulaation ajankohdan väärin ja kuulumiset...
  4. L

Mulla on kyllä niin hyvä olo, eikä mikään ällötä, mikään haju ei tunnu pahalta, kahvikin maistuu. Vähän väsyttää, mutta se vois mennä oikeastaan vuodenajan piikkiin ja rinnatkaan ei juuri oo tänään kipeet. Mahdankohan mä raskaana ollakaan? Siis teinhän testin 4+0 jolloin digi sanoi että...
  5. L

Clomittaret 2013

Miramei, tuon viivan mäkin näen. ;)
  6. L

Clomittaret 2013

Miramei. Mulla tuli tärppi Femar-hoidosta, kun ensin oltiin kokeiltu Clomeja muutama kierto tuloksetta. Se on hyvä lääke. Se voi aiheuttaa varmaan noita luusto-oireita, jos sitä käytetään oikeesti siihen syövän hoitoon, koska syövän hoidossa sitä lääkettä syödään joka päivä ja pitkiä aikoja...
  7. L

Fenixlintu, olipas ihana uutinen, että säkin tulit tänne! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin. :flower: Unirutiineista pakko sanoa, että vaikka tuolla aiemmin sanoin jo että typy nukkuu perhepedissä osan öistä, niin kyllä meilläkin unirutiinit on (nykyään taas...). Silloin ku tyttö oli...
  8. L

Ikäerosta. Jos kaikki menee hyvin, meidän lapsille tulee n. 4v5kk ikäeroa. On kyllä melkeen kaks vuotta enemmän, kuin mitä olimme suunnitellu, mutta joo johan se täällä todettiin, että ei asiat mee niinkuin suunnitellaan. Isoa ikäeroa miettiville on pakko todeta, että 4v on ihan ok vielä...
  9. L

Arvatkaa vaan miten kivaa oli tänään briiffata uutta työntekijää töissä... Useammin kuin kerran kysyin, että mitäs mä olinkaan sulle kertomassa?
  10. L

Fossiili, onnea sykkeestä. :heart:

Yhteistyössä