Hakutulokset

1. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Aiheesta mies neuvolassa.... Mulla ei oo mies ollu varmaan yhdessäkään raskausajan neuvolassa mukana. Mun mielestä neuvolassa on niin kyllästyttävää, että turha sitä miestä sillä unettaa, riittää että mä käyn haukuttavana. :laugh: Ultrissa on mies ollut, tästäkin oli jo varhaisultrassa...
  2. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Vilijonkalle onnea kympin poksumisesta! ;) Sulla ei sit virallisesti oo enää alkiota masussa vaan sikiö! :D Musta on kiva lukea noita vau.fi -sivuston viikkojuttuja, "mitä tällä viikolla tapahtuu"... Siellähän kerrotaan että kun kymppi on täynnä, niin vauvalla periaatteessa on kaikki jo...
  3. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Voi Eleonoora. :( :hug: Onnea Padmerinelle hyvistä uutisista. :flower: Täällä on tänään ollu aamulla paha olo ja nyt iltapäivällä paha olo... Joku kysyi töistä... Mullahan on 75% työaika, eli 5,5h päivässä. Sen lisäksi oon ollu just tällä viikolla sijaisena ja lisäksi tehnyt...
  4. L

Yöäääh, tää aamu on ollu olojen puolesta ihan kamala. Tosi etova olo aamusta, en vielä toistaseks oksentanu kuitenkaan... Pitää keksiä tuleviksi aamuiksi jotain hyvää raikasta syötävää. Viinirypäleet on tällä hetkellä aika semmonen hyvältä tuntuva idea. Lisäks alamahaa on juilinut aika hyvin...
  5. L

Jaahas, kyselyyn vastauksia... ;) * Onko sinulla poika- vai tyttöolo? - itse asiassa ei vielä kumpikaan. Tuntuu, että taisin tänään vasta sisäistää, että todellakin odotan, joten tähän ajatukseen pitää yleensäkin totuttautua nyt. ;) Itse vähän toivon toista tyttöä, mutta mitään oloja...
  6. L

Suru-uutisia pelkääville.... Mä olen tässä laskeskellu, että tilastollisesti tietty määrä raskauksista keskeytyy. Meidän pinossa alkaa olee sen verran suru-uutisia, että me aletaan olee tilaston normia hiljaksiin. Itse siis koitan järkeillä, että ei niitä enää kauheasti voi tulla. :p
  7. L

Voi Eleonoora. :hug: Mitähän _Kenguru_lle kuuluu...? Kunpa ei pinoon tulis enää surullisia uutisia. Lisa Maria, tuo on kai aika tyypillistä, että alkuun kyydissä on kaks ja sitten toinen vuotaa pois. Mun ystävällä on ollu kaks sellaista raskautta. Toki se pelottaa hirveästi, mut...
  8. L

Löytyi yksi täysin viikkoja vastaava tyyppi, jolla sydän sykki villisti. :heart: pyydän myöhemmin tänään kutsun fb-ryhmään. :) Laala ja tyyppi 7+2
  9. L

Dita, joo, mulla tulee mies mukaan. Viedään ensin aamulla tyttö hoitoon ja sitten ultraan. Ultrasta suoraan pitäs mennä töihin, mutta jos tulee huonoja uutisia, niin pistämällä tekstiviestin mun tilalle saadaan plan b. :p Toivottavasti nyt ei vaan tuu huonoja uutisia, en jaksais taas olla...
  10. L

13 tunnin päästä oon joko onneni kukkuloilla tai ahdingon syvänteessä. Multa lähtee järki tästä epävarmuudesta! Nyt just tasan tällä hetkellä tuntuu, että olo on liian hyvä ollakseen kaikki hyvin, mutta huomennapa sen tiedän taas. Ja siis on sanottava, että öklötystä on tänäänkin ollut pitkin...
  11. L

Mäkin tulen fb-ryhmään jos huomenna tulee hyviä uutisia. Mua jännittää/ahdistaa/stressaa niin, että aivan järkyttäviä keskittymisvaikeuksia. Olo on myös täysin kipeä tuon kaiken jännityksen takia... Toivottavasti huomenna tulis hyviä uutisia....... Olipas kivaa olla sijaisena tänään, en...
  12. L

Iltaa jälleen, kivaa, uusiakin on saatu taas mukaan! :) Oireita jälleen. Täällä on nyt kyllä tissikipu ollu jatkuvana vieraana, että "edes joku oire" on. :p Lisäks kyllä nyt on useampana iltana ollu tosi etova olo. Tuntuu että syöminen ei edes kovin hyvin auta siihen. Vielä ei oo tarvinnu...
  13. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mä inverttasin ton kuvan koneella ja sitten siinä hyvällä tahdolla ehkä näkyi jotain haamun tapaista, mutta ei se valitettavasti mustakaan kyllä oikeasti plussalta näytä. :/
  14. L

Ei tunnu raskaana olevalta, muita?

Jee tää on ihan mua varten tää keskustelu. Mä olen koko ajan sillä mielellä että "ei siellä varmaan ketään ole", etten sitten pettyis ens viikon ultrassa, kun selviää kertooko tää oireettomuus siitä, että siellä ei todellakaan ole ketään... :kieh: Tosiaan alkuun nippaili mahaa ja rinnat on...
  15. L

Mä olen lokakuisissa, kun siihen lokakuun puolväliin osui toi laskettu aika. :) En jaksa niitä "teemoittain" ryhmiteltyjä odotusryhmiä (eli en oo missään plussanneissa clomittarissa), kun about samoissa menevistä tuntuu saavan eniten sitä vertaistukea. :) Ja siis kyllä mun viivat itse asiassa...
  16. L

Hyi tätä oloa. Illalla meinasin jo hetken että työnnänkö sormet kurkkuun, jos se helpottais oloa, mut en sit kuitenkaan. Nyt oon työpaikalla :saint: ja mietin, että pitäskö syödä jotain, vaan kun ei mieli tee yhtään mitään. Yhh. Kai nyt sit pitäs olla tyytyväinen että on huono olo. :laugh...
  17. L

Hihii ^_^ Mut joo mä aina kadehdin ku joku saa noin vahvoja viivoja noin aikasin. :ashamed: Jotenkin se dpo14 haamu tuntuu huonommalta kuin dpo 11 plussa, vaikka kai niillä molemmilla voi homma hyvinkin päättyä. (Ei kai huomaa, että mä jännään täällä ens viikon varhaisultraa?)
  18. L

Miramei, vau miten sulla vahvistuu viivat! :D Oliskohan tuplat tulossa kun noin tummat jo? ;) Kävitkö folliultrassa tässä kierrossa, oliko yks vai kaks follia kypsymässä? (mullahan näkyi kaks follia ultrassa, mut en usko, että tuplia ainakaan on, kun plussa alkoi näkyy vasta oikeesti...
  19. L

Hyvä hyvä, tilastoja. :D Hei mites teillä muilla alkoi pahoinvoinnit? Mulla on koko illan ollu sellanen olo että on joku ilmapallo mahassa. Turvottaa hirveästi ja öklöttää, mutta aika epämääräiseltä tuntuu. Ei kovin hyvältä kuitenkaan (mutta senhän voi ottaa positiivisena asiana siis)... Voi...
  20. L

Dita, niin mä olen vaan siis ens viikolla ti-pe sijaisena, ja en oo ikinä joutunu mitään sijaisuuksia yllättäin perumaan tms, että en todellakaan tiedä, mitä sitten tapahtuu. No näen sen, ketä oon menossa sijaistamaan, maanantaina, se tietää tän tilanteen ja hän nyt lupas että puhutaan...

Yhteistyössä