Hakutulokset

1. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Lokakuinen: mä tarkoitin, että kuvittelin kolmen huoneen tarkoittavan, että laps nukkuu omassa huoneessa, mutta hitsi se silti nukkuu viel suuremman osan öistä perhepedissä ku omassa. :laugh: Mies tätä jo naureskeli että pitää varmaan vaan meidän 160-senttinen sänky vaihtaa 200-senttiseen, että...
  2. L

Lokakuinen, siis eihän kolme huonetta tarkoita, etteikö meidän esikoinen nukkuis meidän kanssa samassa huoneessa. Melkeen joka ilta jätän sen omaan sänkyyn omaan huoneeseensa, mutta yhtälailla melkein joka yö se tulee meidän väliin nukkumaan ja aamulla vaan tajuan, että siinä se on taas. :laugh...
  3. L

Huomenta. :) Tänään taas pissahätä herätti keskellä yötä. Sattui suorastaan mahaan. Ihanaa tämä kokoaikainen pissatus. Huoh. :p Tissikipu ei nykyään tunnu jättävän rauhaan yhtenäkään päivänä, toisaalta se kai on hyvä asia. Mieluummin oireilen tissikivulla, kuin pahoinvoinnilla (siitä ei ole...
  4. L

Voimia alien. :hug: Toivottavasti meistä ei enää tippuis monta.. :/
  5. L

Te olette hassuja kun täällä tunnistelette toisianne, Padmerine ja Lokakuinen. :D ).( Täällä tänään kans tämmönen "ei tästä varmaan mitään tuu" -päivä, kun on niin oireeton olo vaihteeksi. :kieh: (toki siis tissit kipeet edelleen, mutta siihen on jo niin tottunu, että ei se "tunnu" enää...
  6. L

Mulle sanottiin joskus (täällä Turussa), että kaupunki kustantaa kaksi ultraa, että jos haluaa välttämättä varhaisultraan niin se periaatteessa kai onnistuu, mutta sitten jää np-ultra väliin. Totta kai haluan siis neuvolan puolesta np-ultraan, kun se on "tärkeämpi". Menen sitten varhaisultraan...
  7. L

Mä olen täällä taas ihan heikkona, kun mun tyttö (3v9kk) laulaa Etkö ymmärrä -laulua, se on niin liikkis. :heart: Muuten sitten oonkin tänään ollu taas ärrin murrin ja toisaalta nukkunu puol päivää. Tuol mahassa olis parempi olla elämää, ei tätä tunteiden heittelyä ja väsymystä muuten kestä. :kieh:
  8. L

Dana, just sitä samaa Duudsonin jaksoa katoin tänään. :p Taisin eilen nukahtaa ennen loppua. ;) Mun mies täällä tirskuu että mä olen "niiiin raskaana". Kuulemma mun mielialat on viihdyttäviä. :rolleyes: Miehet. Sen sijaan tunnistan kyllä nämä mieliteot. Siis mitä vain kylmää, hapanta ja...
  9. L

No niin, nyt laitan tänne ennätyksen hormonihuuruisuudessa. Tai siis kai se on normaalia itkeä katsoessaan Duudsonit tuli taloon? Voi elämä...:laugh:
  10. L

Ihanaa, Rakkaudesta äiti, juuri tällaisia kuulumisia mä halusinkin kuulla! Tässä meille muille pelokkaille sitä lohdutusta, että vaikka oireet katoilee niin kaikki voi olla silti oikein hyvin. :heart: ).( Mun ei kyllä tänään tarvii valittaa oireiden puuttumista, on niin kipeet ja painavat...
  11. L

Mä olen nyt omista oireistani huomannu, että mulla on tissit kaikkein kipeimmät aina öisin. HErään joka kerta tissikipuun, kun käännän kylkeä. Tänään on kyllä ollut aamupäivänkin kipee. Samoin alamahassa taas pitkästä aikaa painontunnetta. Toivottavasti Rakkaudesta äiti vois pian tuoda hyviä...
  12. L

Mun ei varmaan kannattais sanoa mitään, mutta pääsen siis ultraan ilmaiseksi samaan paikkaan, missä tätä lapsettomuutta on hoidettu (myös ilmaiseksi)... :p Kyllä muuten alkaa huomaamaan, että jotkut hormonit ainakin pinnassa on, kun luin Hesarista jonkun jutun ADHD:sta ja aloin itkee. Kävin...
  13. L

LukLu, siis vaikka mäkin panikoin, niin mulla ei oo keskenmenoja taustalla, vain yksi onnistunut raskaus. Siitä voisin kyllä mainita, että oli kans oireeton alku ja panikoin silloin ihan yhtä paljon (okei, en ehkä ihan yhtä paljon, ekalla kerralla ei ikinä osaa panikoida niin paljoa mistään)...
  14. L

Meidän toukka on tänään 5+3, eli luultavasti 24pv hedelmöittymisestä. Ei ihan ystävänpäivän kunniaksi taida vielä alkaa sydän sykkiä, mutta huomenna mun sydämen alla pitäis toisen sydämen alkaa sykkiä, jos kaikki on oikein. :heart: Mua melkein onnesta itkettää, kun ajattelen tätä, vaikka...
  15. L

Meppuli, ihan samoja tunteita täällä. Voi kun osais vaan rentoutua ja nauttia siitä, että on raskaana, edes juuri tällä hetkellä. :heart: Ai kauhia, Dita, sulla on tosiaan ollu isoja! :D Toivottavasti meillä ei tästä toisesta tulis ihan tommosta jättiläistä. :p Tai jos tää vaikka syntyis...
  16. L

Ja nyt kun niin panikoin tätä oireettomuutta, niin "note to self", tissit on taas kipeytyny iltapäivästä ja alamahassa taas pikkarin vyötärönauha tuntuu kummasti painavan... ps. Ekassa raskaudessa kirjoittelin tänne ja aina allekirjoituksella "Laala ja Punkero" ja raskausviikot...
  17. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Siis mä en oikeasti tiedä onko mulla PCOS vai PCO, mutta kun tätä ylipainoakin vähäsen on ja kuukautiset on tosi sekaisin ollu jne, niin luulen jotenkin että se on se PCOS. Mut joo jonkun tutkimusten mukaan PCOS:aa "sairastavilla" alkuraskauden (ennen vk12 tapahtuvan) keskenmenon...
  18. L

LukLu, mä lähinnä sievistelin ja jätin tämän episodin kertomatta omassa synnytyskertomuksessani, mutta siis tietäähän siinä, miten käy, kun ei mitään peräruiskeita enää anneta ennen synnytystä (käsitääkseni sellaisia käytäntöjä on ollu ainakin aiemmin).. :laugh: Itse asiassa, jännitän täällä...
  19. L

Hehee, Misu. :D Itse asiassa noista peloista, mä tällä hetkellä pelkään just eniten kkm:a tai tuulimunaraskautta, koska kunnon vuodon huomaa heti ja se on game over sitten ilman arvailuja.... Mutta joku kkm olis ihan kauhea, kun pahalla tuurilla odottaa monta viikkoa ja luulee että kaikki on...
  20. L

Clomittaret 2013

Voihan nyt, tulin tänne kurkkimaan, ja nyt ei tuu itkusta loppua, kiitos Arttu Wiskarin. Voimia kaikille huonoja vasteita kokeneille ja muutenkin niille, joista tuntuu, että tästä ei tuu mitään. :hug: Onnea plussanneille ja jäitä hattuun piinailijoille. :heart:

Yhteistyössä