Hakutulokset

1. T

Onko Peter Steele tällä kertaa nyt sit ihan oikeesti kuollu?!?

Everyone I love is.. dead :/
  2. T

Imetys lopetettu (sisältää vinkin) :)

Voi jestas. Jotenkin on niin surku toisen puolesta, kun käy kurkkimassakin josko tissi oliski normaali jo. Mutta muuten, ihan älyttömän hyvä idea :laugh: pointsit omaperäisyydestä! samoin toi irvinaamailu!
  3. T

Myyjälakko alkaa perjantaina - sovintoesitys hylättiin

Taitaa olla ny jotenki trendikästä lakkoilla :)
  4. T

Turha avaus. Kaksostytöt sai eilen nimekseen..

Yhteensopivat! Ihan herttaset :)
  5. T

Hitto, että tuota reikää rupes kutittamaan!

Mä jo ajattelin et peukalon vahvuudella harvemmin reikien kokoa ilmotellaa. Tohonki hommaa käyttäsin kyllä suosikkiani, etusormea!
  6. T

Mua ei kiinnosta puklut, kakan väri, tissittelyt!

Heh, kyllä mäkin ton jättäsin ja lähtisin keikalle. Mut aijuu. Sehän syö tissiä, se ei nuku kolmee tuntii kauempaa, eikä oo hoitajaa. Voisin puhua muustakin kun kakasta ja pulautuksesta, mut se painaa mieltä kun on ongelmia suolistos. Ehkä en siis lähtiskään vaa jäisin vauvan vieree nukkuu :heart:
  7. T

Te kenellä on naama kukkinut raskausaikana, niin kumpi tuli?

Kukkaketo ja poikalaps täälki :wave:
  8. T

Matikka nerot!

Meniskö verrannolla? 4(3x-1) - 6(2x+5)=2 Koitapa, ite en omista laskinta :(
  9. T

Millä eroon punaisesta finnistä joka on vielä ihon alla..

Tähän hätään ei ehkä auta, mut ostapa varoiks Brevoxyl- rasvaa apteekista. On tarkotettu aknen hoitoon mut toimii myös hankaliin yksittäistapauksii!
  10. T

Suositelkaa mulle yhdistelmävaunuja!

Briion joy/joyful. Sekä iso että pieni ihminen voi työntää näppärästi, ja alle 500e :) Koppa menee viel kasaa, heittoaisa, renkaista en mee takuusee mut tilava alakori!
  11. T

Salkkareiden katsojat :)

Must, yllätysyllätys, ovat teennäisiä :D Harvinaista salkkareissa :p
  12. T

Mitä suosittelisit "stressipilleriksi" ?

Propraalii naamarii!
  13. T

vieläkö nukutatte makuupussissa +12 c?

Juu. Äitiyspakkaukse makuupussis sisävaatteis, pipa ja muut tamineet. Makuupussi o kyl viel lämpöpussi sisäl.
  14. T

Pelkäätkö iltaisin/öisin yksin kotona?

Peesaan! Siitä vasta vainoharhaseks tulee..
  15. T

Useimmat taitaa :laugh: ! Mulle ei kyl mitää kauhuelokuvia. Alkaa toi CSI olee jo rajamailla, taidan vaihtaa kanavaa ni uniki tulee paremmi 8)
  16. T

Enpä tulis sun ikkunaan taa kurkkimaa :wave:
  17. T

No onha se! Mut selviytymismahdollisuudet o pienemmät ku kukaa ei kuule avunhuutoi. Kaupunki/taajama-alueel naapuri voi hälyttää apui paikal jos on valppaal tuulel vaa :D
  18. T

Anteeks pelottelu mut jos joku joku hullu tulee pelottelemaan, näät vaikka ikkunasta jonkun tyypin pihalla.. sehän voi tehdä vaikka mitä! Ei kukaan kuule edes sun huutoas : / Toivottavasti et menetä yöunias mun kauhuskenaarioide takii :hug:

Yhteistyössä