|O En tiiä mikä siihen iski. Meinasin jo raapia, mut tajusin, et sehän vaan ärtyy ja turpoo, ni piti sit kaapista kaivella bepanthenia...toivottavasti auttaa. Ikinä ei oo ennen tuommosta tehny :/
Korvanreikä, nenu??Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Semmonen peukalonmentävä reikä
Mut ei kyl nyt naurata yhtään |O
No ei miulla nenään peukalo mahdu!Alkuperäinen kirjoittaja huh:Nenäreikä siis.
Mul mahtuu, peukalonnuppi!Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:No ei miulla nenään peukalo mahdu!Alkuperäinen kirjoittaja huh:Nenäreikä siis.
No korvanreikähän se. outoo ku toista ei kutita, et mikä ihme tuohon toiseen iski...Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Korvanreikä, nenu??Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Semmonen peukalonmentävä reikä
Mut ei kyl nyt naurata yhtään |O
Annyy 5 pisteen vihje?
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Mul mahtuu, peukalonnuppi!Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:No ei miulla nenään peukalo mahdu!Alkuperäinen kirjoittaja huh:Nenäreikä siis.
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä meinasin ehdottaa peräpuikkoja, mutta ei tuohon reikään sit. meneekö sulla PEUKALO korvaan?!?
Ei se korvaan mene, mut korvanlehden läpi...Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä meinasin ehdottaa peräpuikkoja, mutta ei tuohon reikään sit. meneekö sulla PEUKALO korvaan?!?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:kuinkahan moni koitti peukkua nenäänsä kun tän ketjun luki ?
en minä ainakaan
Sellaset mentholilla kyllästetyt supot olis aika "raikkaita" korvassaAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä meinasin ehdottaa peräpuikkoja, mutta ei tuohon reikään sit. meneekö sulla PEUKALO korvaan?!?
Mahtaisko ne kuiteski toimia korviinki? Kutina ku kutina..
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja endie:kuinkahan moni koitti peukkua nenäänsä kun tän ketjun luki ?
en minä ainakaan
keräilet tärkeää tietoa ihmiskunnan hyväksiAlkuperäinen kirjoittaja heh:mulla menee peukalo nenään, korvaan, ja varmaan moneen muuhunki paikkaan...
Nyy narraat!Alkuperäinen kirjoittaja heh:mulla menee peukalo nenään, korvaan, ja varmaan moneen muuhunki paikkaan...
siinäpä se suppo oliskin aika veikeä näky.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Ei se korvaan mene, mut korvanlehden läpi...Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä meinasin ehdottaa peräpuikkoja, mutta ei tuohon reikään sit. meneekö sulla PEUKALO korvaan?!?
Hitto ku ei meil oo suppoja... eikä kyl ne pysyiskään noissa. Vai mahtaisko jostain löytyä semmosia halkaisijaltaan 20millisiä suppoja?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Sellaset mentholilla kyllästetyt supot olis aika "raikkaita" korvassaAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä meinasin ehdottaa peräpuikkoja, mutta ei tuohon reikään sit. meneekö sulla PEUKALO korvaan?!?
Mahtaisko ne kuiteski toimia korviinki? Kutina ku kutina..
Mä jo ajattelin et peukalon vahvuudella harvemmin reikien kokoa ilmotellaa. Tohonki hommaa käyttäsin kyllä suosikkiani, etusormea!Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Ei se korvaan mene, mut korvanlehden läpi...Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä meinasin ehdottaa peräpuikkoja, mutta ei tuohon reikään sit. meneekö sulla PEUKALO korvaan?!?