Hakutulokset

1. T

Pelkäätkö iltaisin/öisin yksin kotona?

Pelkään! Ei kyl taida olla asiaa mitä en pelkäis.. :D
  2. T

Ompelukoneista tietävät hoi

Digitaalisis taitaa olla, mut ei vanhois raakeis :(
  3. T

Laulaako tuo Anna Abreu tuossa x- factorissa playbackina?

Kyl mä veikkaan et joo.
  4. T

Lääkkeet+paniikkihäiriö

Mitä lääkkeit vedätte paniikkihäiriöö? Kui vaikee tapaus oot? Onks auttanu?
  5. T

Voiko vauvaa kantaa liinassa kasvot poispäin äidistä?

Kyl pitkäl trikooliinal ainaki saa. Sentakii ei sais ku ei oo ergonomine asento vauvalle. Ja sama, viihtyy kyllä kasvot äitii päi vaik maailma kovin onki kiinnostava.
  6. T

Voiko vauvaa kantaa liinassa kasvot poispäin äidistä?

Millanen liina sulla on? Oon lukenu ettei sais niinpäi :/
  7. T

Vauvan ummetus

D- vitamiinit on samoja ku aina ennenki, eikä munkaan ruokavalio oo muuttunu. Eikä toi harvaan kakkaamine oo enne ollu ongelma, ku pari päivää vast kitissy. Päästää ilmat pihalle ja alkaa itku :( Enpä tienny tota luumuista! Annoin kyl antaa pari teelusikallista luumuvettä. Ja vaatteet voi...
  8. T

Vauvan ummetus

Joo meil o noi jumppailut ym. päivittäises käytös (ja silti kakkaa kerra viikos). Mut nyt o tullu kovii kikkareit ni pitäs vissii jotai tehä :whistle:
  9. T

Vauvan ummetus

Ehkä tyhmä kysymys, mut kui paljo sitä luumuu voi antaa? Auttaaks se pari lusikallist ku ei varmaa kauheesti enempä voi antaa.
  10. T

Vauvan ummetus

Mikä auttais? Ikää 4 kk ja pelkkää rintamaitoo saa.
  11. T

Kopast rattaisii

Okei.. Toi o nyt jo osottanu halui noust istumaa sylissäki, väkisi punkee ittees ylöspäi. Melkee 4 kk. Jos sit ku noi kesäkelit tulee ni kaivais ratasosan kaapista :) Vaik se o nii pien viel et hukkuu rattaisii!
  12. T

Imetysongelma

Mä oon imettänyt juurikin noin, vauva makaa selällään pää kääntyneenä ja jalat harottaa minne sattuu. Nyt kun vähän isompi ni välillä käännän kyljelleen :)
  13. T

Kopast rattaisii

Minkä ikäse lapse ootte laittanu rattaisii matkustaa? Pitääks se vauva osat istuu? Minkä ikäsen niit saa alkaa istuttaa?
  14. T

Finnairin lomalennosta: Kun alle 2v lapsella saa olla 10kg tavaraa, niin saako se olla aikuisen kanssa samassa matkalaukussa eli saako aikuisen+lapsen

Yksittäinen matkalaukku ei saa painaa yli 32 kg Aikuisen+lapsen yhteinen matkalaukku saa painaa 30kg
  15. T

Meinaatko mennä kesällä festareille?

Höpsö! Him on Sonispheressä.
  16. T

G:Koska liian vanha kouluun?

Lähinnä mietein et kattooks se nuoriso pitkään.. Joo-o, on tärkeetä et kokee kuuluva laumaa :D
  17. T

Tuleeko viinipullollisesta humalaan?

Se o jalat alta

Yhteistyössä