Vauvan ummetus

vieras
Luumua mä olen antanut ja kerran-kaks Levolacia.
Siitä hyvästä minut kivitettiin täällä, mutta mieluummin sitä kuin neljättä päivää mahaansa huutava vauva...:(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
Ehkä tyhmä kysymys, mut kui paljo sitä luumuu voi antaa? Auttaaks se pari lusikallist ku ei varmaa kauheesti enempä voi antaa.
Ei tarvitse antaa paljoa. Itse annoin ihan luumun keitinvettä...Pari teelusikallista ja sit oottelet vaan...:D

Kylvetä vauvaa lämpimässä vedessä, hiero hellästi mahaa ja jumppaa jalkoja.

perusjuttu
Luumun laksatiivinen vaikutus perustuu siihen rikkidioksidiin tai muuhun, mitä käytetään niiden säilöntäaineena - luomuluumuissa niitä ei ole eikä niistä tule vatsavaivojakaan. Mut en menis mitään sellaista ikinä vauvalle antamaan! Minkälaisia d-vitamiineja käytät - voihan se johtua niistäkin! Ja tietysti siitä mitä itse syöt. Liikaa rautaa maidossa?

Olisko liian kireellä vaatteet? Lämmin kylpy tosiaan rentouttaa.

D- vitamiinit on samoja ku aina ennenki, eikä munkaan ruokavalio oo muuttunu. Eikä toi harvaan kakkaamine oo enne ollu ongelma, ku pari päivää vast kitissy. Päästää ilmat pihalle ja alkaa itku :(

Enpä tienny tota luumuista! Annoin kyl antaa pari teelusikallista luumuvettä. Ja vaatteet voi ehkä kiristää.

Yhteistyössä