ap
Itsellä vielä mietinnässä, ootan että apulanta ja him ilmaantuis jonnekin, vaan eipä ole vielä ainakaan kiinnitettyinä mihinkään...
Höpsis, miten vanha olet? Ei sillä iällä ole mitään merkitystä sitäpaitsi!Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:En mene,olen ihan liian vanha Eikun menenhän, Sodankylän elokuvafestareille
No höh, sulla on aika väärä olettamusAlkuperäinen kirjoittaja Platina:En. Ikinä en ole edes ollut. Niin paljon en mtn fanita. Ja miellän sen teinitelttailuksi
Mäkin haluisin vielä joskus Sodankylään... Monena vuonna ollut aikomus, mutta sellaiseksi aina jäänyt. Nyt on monet tutut olleet sielä lapsen kanssa, joten ehkä mekin vielä joskus sinne asti päästään!Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:En mene,olen ihan liian vanha Eikun menenhän, Sodankylän elokuvafestareille
Olen ihan älyttömän vanha!!!en oikeasti rock-festareille enää haluakaan, en halunnut nuorempanakaan, mutta nyt olen menossa leffajuhlille pitkästä aikaa, teinit jäävät mummin hoteisiin, minä ja mies mennään verestämään taskuviinimuistojaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Höpsis, miten vanha olet? Ei sillä iällä ole mitään merkitystä sitäpaitsi!Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:En mene,olen ihan liian vanha Eikun menenhän, Sodankylän elokuvafestareille
Mä odotan että mun lapset kasvaa ja änkeen niiden matkassa jonnekin ruisrokkiinAlkuperäinen kirjoittaja ap:No höh, sulla on aika väärä olettamusAlkuperäinen kirjoittaja Platina:En. Ikinä en ole edes ollut. Niin paljon en mtn fanita. Ja miellän sen teinitelttailuksi
Minä kävin siellä vuosina 90-97 ja nyt ollaan taas menossa Toivottavasti tunnelma on tallellaAlkuperäinen kirjoittaja maikki5000:Mäkin haluisin vielä joskus Sodankylään... Monena vuonna ollut aikomus, mutta sellaiseksi aina jäänyt. Nyt on monet tutut olleet sielä lapsen kanssa, joten ehkä mekin vielä joskus sinne asti päästään!
Minä myös! Paitsi että nyt lähetään miehen kanssa vielä kahdestaan, muutama vuosi pitää vielä oottaa jos teini-ikäinen sitten innostuuAlkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä odotan että mun lapset kasvaa ja änkeen niiden matkassa jonnekin ruisrokkiinAlkuperäinen kirjoittaja ap:No höh, sulla on aika väärä olettamusAlkuperäinen kirjoittaja Platina:En. Ikinä en ole edes ollut. Niin paljon en mtn fanita. Ja miellän sen teinitelttailuksi
Höpsö! Him on Sonispheressä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itsellä vielä mietinnässä, ootan että apulanta ja him ilmaantuis jonnekin, vaan eipä ole vielä ainakaan kiinnitettyinä mihinkään...
Tehtäskö treffit sinne?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Maailma kylässä -festareille olisi tarkoitus mennä
Tehdään vaan Jos sua ei haittaa tavata myös mun tytärtäni.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Tehtäskö treffit sinne?