Meinaatko mennä kesällä festareille?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Onhan mullakin nuo kaksi följyssä kuitenkin, että tyttäriä mukana myös.
Mulla on vähän isompi, 23 v. Mutta mitä olen lukenut palstalta kirjoituksiasi yhteiskunnallisista asioista, niin sinä ja myn tyttäreni olette melkein kuin toisistanne kloonatut :D

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onhan mullakin nuo kaksi följyssä kuitenkin, että tyttäriä mukana myös.
Mulla on vähän isompi, 23 v. Mutta mitä olen lukenut palstalta kirjoituksiasi yhteiskunnallisista asioista, niin sinä ja myn tyttäreni olette melkein kuin toisistanne kloonatut :D
:whistle: Juu, se oli vain sellainen pieni tieteellinen kokeilu...

Mun 6-vuotiaani tokaisi eilen kävellessämme kohti esikoulua "Tiedätkö, toiset kutsuvat näitä kurjia säitä koiranilmoiksi?". Jotenkin lievittää omaa outouttani, kun muksuni ovat kaksi kertaa kummallisempia. :LOL:

Keittiönoita
:whistle: Juu, se oli vain sellainen pieni tieteellinen kokeilu...

Mun 6-vuotiaani tokaisi eilen kävellessämme kohti esikoulua "Tiedätkö, toiset kutsuvat näitä kurjia säitä koiranilmoiksi?". Jotenkin lievittää omaa outouttani, kun muksuni ovat kaksi kertaa kummallisempia. :LOL:
Ihana :heart:

Tehdään vaan treffit festareille :)

Tänä vuonna olis suunnitelmissa ehkä lähteä Facesiin, riippuu ihan millanen vauva tuolta mahasta tuleepi että voiko sen kanssa lähteä. Maailma kylässä olen ollut monta vuotta, mutta nyt on laskettuaika juuri sinä lauantaina että täytyy katsoa miten sinne pääsee :D Hieman katkera kyllä oon jos just sinä päivänä päättääkin oikeasti syntyä :D

Yhteistyössä