Suositelkaa mulle yhdistelmävaunuja!

En tiedä vaunuista paljoakaa, enkä oikein netistä osaa etsiä...
Valikoima on niin hurjan suuri!
Ehdottakaa mulle yhdistelmävaunuja!!!

Vaunuissa pitää olla:
- säädettävä työntö "aisa"? että voi taittaa hissiin mentäessä ja pidentää miestä varten (pituus hällä 190cm! )
- sellaset kumirenkaat, missä on ilmaa sisällä
- hinta maksimissaan noin 500e
- kestävä koppa alhaalla, käyn kaupassa jalan
- neljä pyörää!

Huomatkaa mun ammattimaiset termit :LOL:
En siis ymmärrä vaunujen päälle!

Noo
Millanen auto teillä on? Pitääkö sopia mahd. pieneen tilaan?

Meillä itsellä on firkonit mut ne tosiaan vie tilaa vissiin aika paljon, ainaki itestä niin tuntuu...
Tosin eka lapsi ja ekat vaunut niin hankala sanoa

vieras
Brio Kombit on hyvät ja niitä saa sellaisella rungolla, joissa ilmakumirenkaat ja heittoaisa. Eli sellaisella rungolla niin olis ihan täydet kympit. Meillä nyt teleskooppi-light-rungolla, hyvät on nuokin mutta se heittoaisa olis tosi kova kyllä... Ilmakumirenkaita en itse haluaisi, tänään kaivoin just noista meidän täyskumirenkaista parisenttisen naulan irti, eli ilmakumirengas olis mennyt puhki.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Brio Kombit on hyvät ja niitä saa sellaisella rungolla, joissa ilmakumirenkaat ja heittoaisa. Eli sellaisella rungolla niin olis ihan täydet kympit. Meillä nyt teleskooppi-light-rungolla, hyvät on nuokin mutta se heittoaisa olis tosi kova kyllä... Ilmakumirenkaita en itse haluaisi, tänään kaivoin just noista meidän täyskumirenkaista parisenttisen naulan irti, eli ilmakumirengas olis mennyt puhki.
Niin ja mun mies 187cm ja on kuulemma oikein hyvä työntää hänestäkin.

vieras
Meillä tälläset ja tosella hyvät on, vaikkei mikään tunnettu merkki olekkaan :) Tosi ihanat,kevyet ja joustavat työntää.
http://www.vauvapop.fi/naytatuotteet.php?lTuoteRyhmaTunniste=171

Hups! linkki jäi :D

Emmaljunga City Cross. Ovat tosi kevyet hyvän jousituksen ansiosta ja kankaat on tosi helppoa pitää puhtaana. Näissä on myös tosi hyvät pyörät, kun ei tarvitse pumppailla ja kulkevat helposti talvellakin. Neljävuotiaskin mahtuu vielä hyvin istumaan ja isoa lasta on tuon jousituksen ansiosta kevyt työntää. Tavarakoriinkin menee ihan hyvin tavaraa.

vv
Suosittelen lämpimästi samoja renkaita, mutta ehdottomasti ilmakumisina. Oma kokemus noista täyskumirenkaista (vai mitä ilmakennoja lienevätkään) on, että imaisevat sisäänsä ihan kaiken, kun taas se ilmakumirengas vain työntää syrjään. Meillä on kans nykyisissä rattaissa vaikka mitä ihmeellistä uponneena renkaisiin ja kuitenkaan kombeista tai tarvinut kertaakaan vaihtaa rengasta ja pumpatakin vain muutaman kuukauden välein. Molemmilla rattailla on kuitenkin kuljettu ihan samoja polkuja ja todella paljon.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Emmaljunga City Cross. Ovat tosi kevyet hyvän jousituksen ansiosta ja kankaat on tosi helppoa pitää puhtaana. Näissä on myös tosi hyvät pyörät, kun ei tarvitse pumppailla ja kulkevat helposti talvellakin. Neljävuotiaskin mahtuu vielä hyvin istumaan ja isoa lasta on tuon jousituksen ansiosta kevyt työntää. Tavarakoriinkin menee ihan hyvin tavaraa.
Minäkin suosittelen näitä, olleet meillä käytössä kohta pari vuotta, eikä ole mitään moitittavaa. :)

vv
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Suosittelen lämpimästi samoja renkaita, mutta ehdottomasti ilmakumisina. Oma kokemus noista täyskumirenkaista (vai mitä ilmakennoja lienevätkään) on, että imaisevat sisäänsä ihan kaiken, kun taas se ilmakumirengas vain työntää syrjään. Meillä on kans nykyisissä rattaissa vaikka mitä ihmeellistä uponneena renkaisiin ja kuitenkaan kombeista tai tarvinut kertaakaan vaihtaa rengasta ja pumpatakin vain muutaman kuukauden välein. Molemmilla rattailla on kuitenkin kuljettu ihan samoja polkuja ja todella paljon.
Siis tietysti samoja vaunuja :D

Käytettynä saa loistokuntoisia Brioja alta 500 euron. Uutena ei oikein noilla toiveilla saa mitään kunnollista.

suurperheen äiti
Minusta nuo Oran vaunut näyttävät kätsyiltä ja se ostoskori alhaalla on oikeasti metallinen, eikä mikään kangasrimpula- on myös tilava.
Ilmakumirenkaat on, samoin säädettävä työntöaisa. Ne on suunniteltu varta vasten suomalaisiin oloihin. Tykkään myös siitä, että heijastimia on lykätty vähän joka paikkaan (briollakin kyllä oli) Jousitus oli ihan huippu-helppo lykkiä vaikka harmaiden kivien läpi! Mie luulen itsekin kallistuvani niiden puoleen :)
Vertailevaa tiedettä on tullut tehtyä tässä alkutalven ajan. Briot olivat tosi jäykät. Ajattelin, että jäykät lykkiä myös maastossa saati sitten ostosten kera,
emmaljungia kävin myös katselemassa-kalliit ja luin niistä puoltamisista ja muistakin ongelmista, niin eipä sitten enää houkuttanutkaan. Värimaailma tuntuu olevan kaikissa melko ankea...mustaa, mustaa ja mustaa...
Ja on tullut katsottua myös joitain halpismerkkejä: Carena (kauheat), Haberkorn(halpiksista parhaat, mutta painavat), Hoco (jäykät) ja enpä mjuista, mutta useampaa on tullut "koelykittyä" :D

Yhteistyössä