Te kenellä on naama kukkinut raskausaikana, niin kumpi tuli?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pitää BV lukea kaikki ennusmerkit ja enneunet, laskea kummatko merkit puoltaa poikaa/tyttöä enemmän.
Ja siltikin voi yllättyä salissa.
Eikä kannata luottaa ultraankaan, ultrassa oli ihan papereihin merkattu, että tyttö mutta kyllä oli meidän likalla komiat pallit ;)
Mulle tehtiin aika myöhään vielä yks ultra ja se oli varma jo se. En mä edes kysellyt mutta lääkäri siin sitten sanoi että jos nyt haluat tietää että minkä kokoiset sukat kudot niin hän vois mitata tästä jalan..... :D
Mä sanoin että sukan mä kyllä osaan tehdä ilman mittaakin, mutta kumman väristä lankaa mä lähden tästä nyt hakeen...?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Pitää BV lukea kaikki ennusmerkit ja enneunet, laskea kummatko merkit puoltaa poikaa/tyttöä enemmän.
Mä kallistun sanomattakin tyttöön, meidän suvussa on vaan ollut tapana tehdä tyttöjä.
Varmaan pelästyisin, jos rakenneultrassa sanottaisiin, et poika tää on
Mulle sanottiin. Mä olin lähinnä tyrmistynyt, mutta positiivisella tavalla.
Mä ryntäsin heti kauppaan ja ostin sinisiä vaatteita :D :ashamed:

Meidän suvussa poikalapset on olleet todella harvinaisia, jotenkin ei käynyt mielessäkään että mä poikaa voisin odottaa.
Mulla menisi vauvan vaatteet vaihtoon, jos poika tulisi :eek: :D

Eikä kannata luottaa ultraankaan, ultrassa oli ihan papereihin merkattu, että tyttö mutta kyllä oli meidän likalla komiat pallit ;)
Mulla viimeisillä viikoilla vaihtu tieto et onkin tulossa poika ja poikahan sieltä tulikin. Viikon 20 jälkeen kävin 4 kertaa ultrassa ja joka kerta sanottiin, että tyttö olisi tulossa.

miommi
Mulle tehtiin aika myöhään vielä yks ultra ja se oli varma jo se. En mä edes kysellyt mutta lääkäri siin sitten sanoi että jos nyt haluat tietää että minkä kokoiset sukat kudot niin hän vois mitata tästä jalan..... :D
Mä sanoin että sukan mä kyllä osaan tehdä ilman mittaakin, mutta kumman väristä lankaa mä lähden tästä nyt hakeen...?
Ihana! :D

vieras
Mulla ainakin kukkii nyt loppuraskaudesta naama ja poikaa odotan. Tytöstä ei tainnu kukkia ollenkaan jos oikeen muistan... En usko että naamasi kukinto vielä paljastaa vauvan sukupuolta :) Enpä muuten tiennytkään BV että oot raskaana, onnea!!! :) Milloin la?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ainakin kukkii nyt loppuraskaudesta naama ja poikaa odotan. Tytöstä ei tainnu kukkia ollenkaan jos oikeen muistan... En usko että naamasi kukinto vielä paljastaa vauvan sukupuolta :) Enpä muuten tiennytkään BV että oot raskaana, onnea!!! :) Milloin la?
1.11, tänään siis 11+0 ja kiitos onnitteluista =)

hiihuu
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1.11, tänään siis 11+0 ja kiitos onnitteluista =)
Tuntuu, että olisit ollut jo ikuisuuden raskaana...mutta ootkin vasta noin alussa. Hassua! Aika menee hitaasti!

saara
Kahelta ekalta kukki naama alussa muutaman kuukauden, tyttöjä molemmat. Kahelta seuraavalta ei kukkinut ollenkaan, poikia tuli. Nyt ei oo juurikaan kukkinut, mut ei tiedä kumpi tämä on. Eiköhän se selviä viikon parin sisään. :)

Yhteistyössä