Hakutulokset

1. K

Marraskuussa 2010 syntyneet <3

täällä kanssa ilmennyt yöaikaan lähinnä masuvaivoja, ei taida nanni sopia pienen massulle..ei se ole kyllä sopinut noille kahdelle aikaisemmallekkaan lapselle joten pitää kokeilla tuttelia..
  2. K

sw: meil on käytös ollut just tuo MAMin anti-colic-tuttipullo ja se on osoittautunut hyväksi
  3. K

meillä molemmat hoitaa yöaikaan vauvaa vaikka silloin pyrinkin imettämään, jos on tarvetta korvikkeelle niin mies käy lämmittämässä maidon ja syöttää ja mies on myös yöaikaan vaihtanut vaipan, kaikkien lapsien kohdalla ollaan molemmat vuorotellen hoidot suoritettu vaik mies töissä on käynytkin...
  4. K

Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

alexandrialle ja tiikerille onnittelut vauvoista :flower::flower:
  5. K

mä taidan lisätä korvikkeen antoa illalla..poika on niin nälkäinen tissittelyjen jälkeen että koko ilta menee itkiessä eikä poika rauhoitu syliin, ei tutin kanssa. yöunille mennessä poika oli ollut tissuttelemassa ½h-1 välein ja viimeisen tissittelyn päälle sai 60ml korviketta mutta edelleen jäi...
  6. K

onnittelut tiukulle pojasta :flower: onnittelut myös susselle pojasta :flower:
  7. K

valveillaolo: meillä poika on jo viikon ajan jaksanut olla hereillä sellaisia 2h pätkiä muutamia kertoja päiväs. voi kun meilläkin se eka unijakso olis noin pitkä kuin useimmilla teistä.. meillä ei ole päivisin minkäänlaista rytmiä vielä mut nukkumaan pyrin pojan laittamaan siinä 22...
  8. K

meillä vauva heräilee yöllä noin 2h välein syömään, tissillä viihtyy noin ½h ajan, päivisin nukkuu pidempiä pätkiä. mulle passais ne pidemmät pätkät yöaikaan.. oltiin tänään neuvolassa. ei olla vielä saavutettu syntymäpainoa mutta enää ei puutu siitä kuin 90g eli painoa oli nyt 3420g...
  9. K

onnittelut maijalle tytöstä :flower:
  10. K

sydämelliset onnittelut lumi-marjalle pienestä tytöstä :flower:
  11. K

onnittelut soikulle pojasta :flower:
  12. K

onnittelut myös fruitdropsille tytöstä:flower:
  13. K

onnittelut tätiuuulle tytöstä:flower:
  14. K

anopit: meidän perhe ei olla oltu pahemmin tekemisissä anopin kanssa, välit on melkein kokonaan poikki, ollaan nähtykkin viimeksi 2 vuotta sitten, vähän harmittaa lapsien takia lähinnä kun tää meidän keskimmäinen lapsi on ollut mummansa sylissä viimeksi 7kk:den ikäsenä eikä taatusti tiedä edes...
  15. K

korvike: tissimaidolla ollaan menty mutta nyt olen kahtena iltana joutunut antamaan tissittelyn päätteeksi korviketta kun jää selvästi nälkäiseksi ( perjantai-iltana meni 50ml ja lauantai iltana 30ml ) ja jos toinen on koko ajan tissillä niin eihän se maito kerkiä ees nousta, yöllä tissit...
  16. K

kyljellään nukutetaan täälläkin ja taidan kyllä joka syötön jälkeen vaihtaa kylkeä
  17. K

riikkavaan: mä teen yöllä niin että eka syötän yhden rinnan ja sit jos on tarpeen niin tässä välissä vaihdetaan vaippa ja sit syötän toisen rinnan ja annan sen jälkeen pojan hetken uinua mun rinnan päällä ja sitten siirrän omaan " sänkyynsä" ja yleensä jää ihan nätisti jatkamaan unia mut aika...
  18. K

onnea riikkavaan pienestä pojasta :flower:
  19. K

annskulle paljon onnea tytöstä :flower:
  20. K

olipas ihana käydä vaunuttelemassa kun maa oli valkea lumesta :) mitäs jokos te olette nukuttaneet vauvan ulkona? mä ajattelin alkaa ulkonukutukset sitten kun ollaan saatu tuo syntymäpaino ylitettyä siihen asti käydään vaan vaunuttelemassa ja tuon vaunut sisään missä poju jatkaa uniaan...

Yhteistyössä