Josefiina84 Meillä nukutaan tosiaan 3-5h unia mutta odotan minäkin lapsen kasvamista. Tuntuu et oon ihan kauhea äiti kun haluaisin jo tämän vauva ajan yli. Vaikka koko ajan kauhistelen miten poika kasvaa niin silti vaan odotan et sais jotain tehtyä. Vauva aikana pitäis pystyä tekemään jotain mut ei onnistu täällä. Itse saan syötyä vasta kun mies tulee kotiin ja pitää poikaa. Koira on varmaan ihan masentunut kun mamista ei oo enää kaveriksi. Sit jos poika nukkuu hyvin niin mä en jaksa tehdä mitään. Istun vaan sohvalla ja katson tv:tä tai oon koneella. Ei touhuaminen huvita yhtään.
Pikku-Katti kiitos imetys mielipiteestä. Mä alan jo itse masentua kun kaikki odottaa mun imettävän (niinkun olen täällä jo tuhannesti kertonut:ashamed vaikka itse en kyllä nauti pätkääkään imetyksestä. Mä lupasin neuvolatädillekin et lypsän niin kauan kun mahdollista ja yritän yhä imetystä mutta lopetan jos ei meinaa onnistua. Poika ei vaan saa ruokaansa tissistä ja siinä menee hermo mulla ja pojalla. Eli huono imetyskokemus täälläkin esikoisesta.
Neuvolassa käytiin tosiaan tänään ja poijalle tullut painoa yli puolikiloa syntymäpainoon (eli kasvaa hyvin vaikka imetys ei onnistu, tähän ajatukseen tuudittaudun itse).
Eveny ja Taavi 2,5 vk
Pikku-Katti kiitos imetys mielipiteestä. Mä alan jo itse masentua kun kaikki odottaa mun imettävän (niinkun olen täällä jo tuhannesti kertonut:ashamed vaikka itse en kyllä nauti pätkääkään imetyksestä. Mä lupasin neuvolatädillekin et lypsän niin kauan kun mahdollista ja yritän yhä imetystä mutta lopetan jos ei meinaa onnistua. Poika ei vaan saa ruokaansa tissistä ja siinä menee hermo mulla ja pojalla. Eli huono imetyskokemus täälläkin esikoisesta.
Neuvolassa käytiin tosiaan tänään ja poijalle tullut painoa yli puolikiloa syntymäpainoon (eli kasvaa hyvin vaikka imetys ei onnistu, tähän ajatukseen tuudittaudun itse).
Eveny ja Taavi 2,5 vk