Päivitys, eli rv oli 39+3.
Imetys täysimetyksellä mennään. Ennen kuin mun maito nousi, sai vähän korviketta, mutta nyt pelkkää tissiä. Ihan uusi juttu mulle, kun esikoisen kanssa ei onnistunut, silloin syynä pehmeän suulaen halkio. Mutta aluksi tuntui, ettei imetys oo yhtään mun juttu.. jotenkin ahdisti... mutta nyt kun tissit ja nännit tasantuneet, niin on se imetys näyttänyt ne hyvät puolensakin. Mutta pulloon siirrytään jos siltä tuntuu. Ja kun alan taas harrastamaan jalkapalloa ja salibandya tammikuussa, niin pullo tulee väistämättä silloin kuvioihin ainakin treeni-iltoina.
alakuloa esiintyi mulla ekalla viikolla varsinkin aamuisin! viime viikolla vielä jonkun verran ja nyt tuntuu helpottavan. Kun on päässyt taas liikkumaan ja kyläilemään, niin mieli piristynyt. Ja paljon oon tavallaan "surrut" esikoisen puolesta, kun ei enää saa kaikeka huomiota ja en ehdi puuhailla hänen kanssaan tarpeeksi... mutta eipä hän ole maailman ainoa isoveli
että varmaan sopeutuu. Ja mielestäni on hyvin sopeutunutkin.
napatynkä irtosi noin 1,5vkon iässä.
yöllä nukutaan noin 3h. Onpa yksi 4h pätkäkin tälle taipaleelle mahtunut, mutta muuten tuo 3h on oikein passeli. Kun vain pysyisi tuossa, eikä tihenisi, kuten esikoisella..
ja kumpa koliikki pysyisi poissa, esikoisella se helpotti vasta 3kk jälkeen :/ en muista koska se alkoi... joten koskakohan voi "huokaista" ja todeta, että ei ole pelkoa koliikista?
Mutta voimia kaikille, joilla koliikkivauva, tiedän, mitä se voi pahimmillaan olla! Koittakaa jaksaa, se loppuu kyllä ja jaksaminen palkitaan!
suhveli ja poika 17vrk