Hakutulokset

1. I

relaatio 93

sulla on siitä 11 kirjainta pitkästä sanasta se eka 7? Se seuraava puuttuu multakin. Nyt 95 sanaa.
  2. I

relaatio 93

Kiitos!
  3. I

relaatio 93

Joo, se on sellainen nykyisin tosi suosittu lastenohjelma, tulee kakkoselta lauantai-aamuisin.
  4. I

relaatio 93

Löysin pu 11, ihan kyseisen sanan wikistä. :)
  5. I

relaatio 93

Kiitos! Se ruutu on ok.
  6. I

relaatio 93

Mun puutteet: VESA: me... 5 ja 4 ky... 8 EVÄSRETKI: u..ka.. 8 pu.. 11 ev.. 8 Ri.. 4 va.. 10 OHJELMA: pääsanasta 9 pääsanasta 13 pääsanasta 14 ja sen jatko 8 ko.. 7
  7. I

relaatio 93

Kiitos. Viititkö vinkata millä kirjaimilla ne mahtaa alkaa? Yhden K:lla alkavan löysin, muut on ihan hukassa. Komento osittain takaisin. Hukassa on enää Te 5 yläoikea sekä Te 6.
  8. I

relaatio 93

Onko nuo Tiina-ruudun Te... 5, 5, ja 6 sekä Ve.. 5 ja 5 nimiä?
  9. I

relaatio 93

10. I

relaatio 93

Minkä päällä siellä eväsretkellä istutaan?
  11. I

relaatio 93

Merkki tähän. En pääse yhtään kärryille logiikasta. Nyt kuitenkin tilanne tämä: kaikki ruudut auki. Pelin läpäisy: 57 / 107 (53.2%) Sijoitus: 6 / 41
  12. I

Relaatio 92

Auttoi, kiitos. <3
  13. I

Relaatio 92

Mulla on toi Sa 6+6 hukassa. Samoin ei yhtään aukea toi Jo 5+7
  14. I

Relaatio 92

ka... 6 kts. Intia Ta... on myös sukunimi, kyseessä on ammatti.
  15. I

Relaatio 80

Mä tuon linkin artikkelin olenkin lukenut parikin kertaa, ja ihan oikeat sanat vinkkasit. Mä en vaan vieläkään tajunnut noita vihjeitä. Eipä se haittaa. Päätin että jos kerran saan kaikki muut sanat, niin tuo ruutu saa jäädäkin kesken, sillä niin suurta intohimoa mulla ei ole lähteä vääntämään...
  16. I

Relaatio 80

Kiitos. <3 Pitää vielä kerran lukea sitä vallankumousta, kaikki muut sanat noista vinkeistä aukesikin!
  17. I

Relaatio 80

Mulla ei kyllä nyt enää aukee nää loput. En tajua annettuja vinkkejä ja muutenkin tunnen itseni hyvin hyvin tyhmäksi. Saisinko rautalankaa seuraaviin (ilmeisesti niin helppoihin että pitäis löytää googlella)? Varsinkin Piirreteoria tarvitsee todellista rautalankaa, aika lähellä että jätän...
  18. I

Relaatio 80

Heip ihmiset ihanat. Tähän väliin merkki, että minäkin teen tätä rellua. Tähän saakka ihan keskenäni, ja vieläkin mulla on avoimia ruutuja joihin en ole vielä edes mennyt. Kolme ruutua vielä kiinni, sanoja 582. Huomenna ollaan ehkä siinä tilanteessa että tarvitsee jo vihjeitä. Osa ruuduista on...
  19. I

Relaatio 73 auki

Tähän nosto. Aloin tekemään uudestaan, jäi kesken siihen kun sanoja oli 95 eikä yhtäkään sanaa enää löytynyt. Nyt sanoja 235, kaikki ruudut auki, ja tämähän vaikuttaa nyt ihan inhimilliseltä!
  20. I

relaatio 79

Tulin just puistosta ja oon tässä nyt reilun tunnin aktiivisesti koneella jos joku haluaa kysyä jotain. :)

Yhteistyössä