Hakutulokset

1. I

relaatio 145

Perässä tullaan hitaasti mutta varmasti. Ehtisikö joku käydä vinkkaamassa mulle tuonne relaatio 135:n ketjuun yhden sanan? Viimeinen jota en löydä millään.
  2. I

relaatio 135

Yksi puuttuu, eli Ruoka 6 oikealle. Vastasanakin on, muttei vaan aukea. Ehtisikö joku vielä vinkata?
  3. I

Relaatiot 109

Voisko joku vääntää mulle rautalangasta Kilroy (6,10) -ruudun oro mun 12? Mulla on siihen kaikki vastasanat, on ihan viimeisiä sanoja jäljellä edes koko relaatiossa mutta mä en tajua tuota tän ketjun sivulla 60 annettua vinkkiä siitä että se tekee sateen ja myrskyn ja auringon..
  4. I

relaatio 103

Tää on mun moka!! Odotas hetki niin käyn korjaamassa, sieltä puuttuu näköjään kokonaan yks viiva joka avaisi sulle sieltä ruudun yläreunassa olevasta sanasta alaspäin 5-kirjaimisen vastasanan tuolle. Korjattu. Jos ei heti näy, niin mieti mikä 5-kirjaiminen siitä yläreunan sanasta voisi tulla...
  5. I

relaatio 103

Mä en saa sitä korjattua vaikka tekisin mitä. Laitan viestin ylläpitoon, jospa korjaus onnistuisi sieltä käsin. Samoin huomasin, että MLP-ruudussa pääsanasta yläoikealle näyttää puuttuvan yksi viiva ja sana. Ne tulivat ainakin mulle esiin vasta, kun lähestyin sitä ns. puuttuvaa sanaa toisesta...
  6. I

relaatio 103

Kiitos, Sannisanni! Täytyy myöntää, että tein tämän relaation ihan sen takia kun alkoi itseä nyppimään näiden viimeisimpien rellujen täyttäminen. Käyn täällä katselemassa oletteko löytäneet virheitä, mutta lupaan ja vannon etten anna vihjeitä ennenkuin useampi ihminen on lopussa jumissa joissain...
  7. I

relaatio 99

12 on monikko
  8. I

relaatio 99

Mulla tökkii nyt tämä. Ur.. le.. 5+6 1964 5+9? Olisko kellään aikaa vinkata?
  9. I

relaatio 95

Mulla on samat puutteet ja 2 ruutua kiinni edelleen.
  10. I

relaatio 95

Kiitos. Nyt onkin sit ihan uudet jumit. :D
  11. I

relaatio 95

Nyt on jumi, mistään en pääse eteenpäin ja 2 ruutua on vielä kokonaan kiinni. Josko jollain olisi apuja näihin? Ruokakulttuuri: pääsanasta oikealle 12 ja alaoikealla 8, sekä näistä jatkuva 6 Suolajärvi: ir.. 8 Sa.. 6+6 kal.. 9 su 10 ge 7 Härkäaitaus: ju 6+3+5 Diomedesaaret: sip 13 eu 10...
  12. I

relaatio 95

Itse aloitin tätä kanssa eilen. Vaikuttaa melko helpolta ainakin vielä (verrattuna edellisiin). Tuossapa vihjeitä, melkein kaikki aukesivat helposti vastasanoilla.
  13. I

relaatio 94

Löysin. 4 sanaa puuttuu. Siirryin tohon seuraavaan relluun, joka sujuu näihin muutamaan edelliseen verrattuna kuin vettä vaan, ei jaksa tahkota kun tuntuu, että on käynyt kaiken mahdollisen läpi eikä vaan tajua noita viimeisiä puuttuvia.
  14. I

relaatio 94

tää on monikossa oleva yhdyssana. Mitä kuumaa kummassakin juomassa on?
  15. I

relaatio 94

Mun puutelista: Kuumat drinkit: IC 12 Rakennetut drinkit: pääsanasta 8 ke..dr.. 6+7 ja 12 (joka yhdistyy tuohon IC:n) Baarivälineitä: pääsanasta 14 vasemmalle ko 12 Sokeriruoko: tu..ro 5+5
  16. I

relaatio 94

17. I

relaatio 93

Joo, saa tämä rellu kyllä jäädä tähän, jollei tekijä halua itse tulla kertomaan, mitä noilla viimeisillä sanoilla on oikein hakenut. Hienosti myös vaihdoin tietokonetta, joten kaikki edelliset rellut ovat hävinneet välimuistista.
  18. I

relaatio 93

Kiitos kaikille vihjeistä! Viimeiset 5 sanaa on kyllä tosi tiukassa eikä tekijän logiikka ole vieläkään mulle auennut. :D
  19. I

relaatio 93

Edelleen nuo samat puutteet kuin eilen. Voin myös sanoa, että nyt ei etene enää omin voimin, en edes keksi miltä kulmalta noita sanoja pitäisi alkaa miettimään että nuo viimeiset sanat löytyisivät. Ohjelmaruudusta ko..7 ja pääsanasta 9 ja 13. Eväsretkessä u..ka.. 8 ja Ri.. 4 - 10 var...
  20. I

relaatio 93

Mäkin jätän huomiselle loput. Ne ohjelman ja ev... väliset löysin. Vinkkinä Mikko Kuustonen.

Yhteistyössä