Hakutulokset

1. I

relaatio 79

Kiitos tosiaan tekijälle. En itsekään kokenut tätä mahdottomaksi, haasteelliseksi kyllä, enkä varmaan olisi saanut valmiiksi ilman teidän muiden vinkkejä. Lupaan käydä täällä nyt jonkun aikaa katsomassa jos joku tarvitsee vihjeitä. Mielestäni niihin hankaliin täällä ne vinkit kyllä aika hyvin...
  2. I

relaatio 79

Mulla on siellä näköjään 91 sanaa. Voishan sitä vaikka kokeilla uudestaan. :D
  3. I

relaatio 79

JA SE ON VALMIS!! Jee!! Vauva-ruudun 14 on sana jolla vauvaa voidaan kutsua, liittyy vastasanan jälkimmäiseen sanaan.
  4. I

relaatio 79

Se talous 16 löytyi. Alkaa sanalla samp.. ja perään sellanen taloustermi.
  5. I

relaatio 79

6. I

relaatio 79

TÄMÄ: pahkasika: ver... 9+8 --- tyyppi, joka teki itselleen ver koska halusi pysyä nuorena ja kuoli siihen vaikka mä kuinka googlaan ja haen niin ei tuu muuta kuin jehovan todistajia. LÖYTYI!!!
  7. I

relaatio 79

Kiitos <3
  8. I

relaatio 79

14 sanaa puuttuu, eikä löydy vaikka miten googlaisin. James Ellroy: tie.. - j t 5 Vauva: pääsanasta 14 Tim: nel 9+7 myr 8 Juhlat: mask - hir 5 Grease: ja 7+11+3 S N 6 Talous: pääsanasta 16 Jalkapallo: kan..ry 6 Aura: me - hu 5+5 Pahkasika: ver..si. - vaa kek 9+8
  9. I

relaatio 79

jos ei oo vieläkään auennut, niin tuo 5+3 on pääkaupunkilaisen jalkapalloklubin kannattajaryhmä. 8+9 taas Silvio B:n entinen neuvonantaja, jos oikein muistan.
  10. I

relaatio 79

Mulla oli nuo.

Yhteistyössä