newman
Löysin tän Ylen areenasta.Okei, kiitos! Oisko Ohjelma la..oh.. 5..3.. (kun se ilmeisin ei vaan mene)
Löysin tän Ylen areenasta.Okei, kiitos! Oisko Ohjelma la..oh.. 5..3.. (kun se ilmeisin ei vaan mene)
Joo, se on sellainen nykyisin tosi suosittu lastenohjelma, tulee kakkoselta lauantai-aamuisin.Okei, kiitos! Oisko Ohjelma la..oh.. 5..3.. (kun se ilmeisin ei vaan mene)
Kiitos!Nuo kaksi minulla oli vinkata.
Löysin tän Ylen areenasta.
Kiitti molemmilleJoo, se on sellainen nykyisin tosi suosittu lastenohjelma, tulee kakkoselta lauantai-aamuisin.
Liat pois!Olisko vihjettä sen sui... jatkoon.
sulla on siitä 11 kirjainta pitkästä sanasta se eka 7? Se seuraava puuttuu multakin.Olisko vihjettä sen sui... jatkoon.
Kiitos , loput saa jäädä mulla huomiseenLiat pois!
Joo, niin mullakin. 11 sanaa vielä puuttuu, mutta kiitos tähänastisista Öitä!Kiitos , loput saa jäädä mulla huomiseen
Nuo oli, muuten on samat puutteetjaksoinpa sitteki paneutua
laitanpa nää mun puutteet ku näyttäis etten keksi ite:
Tiina:
alas 4 - asuinpaikka
Vesa:
ky.. 8
eväsretki:
un..ka... 8
sui... 7 (en saanu vinkistä kiinni) - sanonnassa tämä on puoli ruokaa
va.. 10
ri.. 4
ohjelman:
oikeelle 9
alas 13
jaksoinpa sitteki paneutua
laitanpa nää mun puutteet ku näyttäis etten keksi ite:
Tiina:
alas 4
Vesa:
ky.. 8
eväsretki:
un..ka... 8
sui... 7 (en saanu vinkistä kiinni)
va.. 10
ri.. 4 olemassa kaveri kiri
ohjelman:
oikeelle 9
alas 13
Tiina Ä... (4) millä kirjaimella alkaa? - Tytön nimi iillä ja pojan oolla
Tiina Ra... (7) - tunne
Ohjelma oikealle (9) ja (13)
Mulla puuttuu muuten samat, paitsiEdelleen nuo samat puutteet kuin eilen. Voin myös sanoa, että nyt ei etene enää omin voimin, en edes keksi miltä kulmalta noita sanoja pitäisi alkaa miettimään että nuo viimeiset sanat löytyisivät.
Ohjelmaruudusta ko..7 ja pääsanasta 9 ja 13.
Eväsretkessä u..ka.. 8 ja Ri.. 4 - 10 var..
Vesasta puuttuu ky.. 8.
Suuret kiitokset! Ja Inalalle kans kiitos Mikko Kuustosesta! Vielä kun nuo viimeiset 6 sanaa löytyisi...Mulla puuttuu muuten samat, paitsi
Ohjelma (9) oikealle, 'ohjelma' esim. joukkoliikenteessä
Ohjelma (13) oikealle, käytössä kouluissa
Ja sitten taas heti perään selkisikinMulle ei selviä vihjeestä huolimatta se ohjelma 13.
Se ohjaa päivän kulkua siellä opinahjossa...Mulle ei selviä vihjeestä huolimatta se ohjelma 13.