Hakutulokset

1. E

Tein tänään ratkaisun!

nyt kyllä haluaisin kuulla, kuinka vaikka sun vuosi sujuu neljän kanssa ihan totaaliyyhoona. pistät oman mamman Pietarin junaan ja tilaat kamerat kotiin tositv:tä varten. firmat myyntiin, kun ei jaksa pyörittää/eivät tuota ja asiakkaat vaatii rahojaan takaisin. ensimmäinen tositv, jota mäkin...
  2. E

Tein tänään ratkaisun!

eiköhän se sun oma baabuska ole se varsinainen yksinhuoltaja sun lapsilles, näin olen hyvin lyhyenkin (muutaman vuoden) palstaluennan perusteella päätellyt. ja sut "tuntien" on pimsatohtori/joku muu dollarihymy ollut kiikarissa jo pidemmän aikaa. hirveä myötähäpeä sun tulevan uuden exäsi takia...
  3. E

Kumpi näistä on enemmän hot. Kepsis vai Päätön?

molemmat. miehiä tai naisia, ihan sama.
  4. E

Oonko ees nolo mies

on muuten kiva huomata, että ainakin tällä hetkellä on aistittavissa palstalla pieni asennemuutos (tai sitten kaikki kukkikset kattoo lastenohjelmia) anyway, jos "ennen vanhaan" olis mies tällai avautunut, olis kanalauma ollut vakuuttamassa, että ei, ei, hyvä mies ota ensin selvää, sehän voi...
  5. E

Kohta menee hermot kuivkasiharjoittelussa.

säännöllinen rytmi, myös ruokailuissa, ruokailun jälkeen potalle ja jos ei tule, ei tule. usko pois, oppii kyllä :) ja vähän tsekkailet, koska olis tuloillaan ja sitten vessaan.
  6. E

lopeta se joka välissä vessaan kikuttaminen. meillä poika hermoatui koko hommaan, kun joka välissä piti potalle mennä. meillä oli siis niin päin, että lähellä kolmea ikävuotta suurimman osan sontsista teki jo pottaan, mutta pissasi vielä yötäpäivää vaippaan. sä iirehdit nyt liikaa ja stressaat...
  7. E

Netin isyystestit

hjälp :laugh:
  8. E

lapsi on vasta 2,5v. siinä sulle vastausta. älä kiirehdi liikaa.
  9. E

7kk nettitreffeissä

hauska tappaa vanha tuttu.
  10. E

Ulosteenjauhantakeskustelu mies ykkösen kera

onhan muitakin maailmoja, kuin tämä.
  11. E

Olen vihainen mies

herrajjestas taas -_-
  12. E

Mun mies veti kilarit perheen harrastuksista

kiva mies sulla.
  13. E

Kysy minulta mitä haluat.

luettelisitko entiset mustat nimimerkkisi?
  14. E

Miksi joissakin päiväkodeissa on nykyään ulko-ovet lukossa?

kyllä, juuri sen takia, ap.
  15. E

Joku oli ajanut tyttäriensä päät siiliksi

ajaisin, jos olis tyttö ja pyytäis. mun pojalla on aika pitkä, vaalea, kihara tukka, 3,5v. en ole hennonut leikata lyhyeks ja kun olen asiasta kysynyt, ei halua, että leikataan lyhyeksi. tosin tuskin tajuaa, mitä se edes tarkoittaa.
  16. E

Te, joiden mielestä yli yksivuotiaan imettäminen on ällöttävää...

on niin vanha ja väsynyt, loppuuunkulutettu aihe, että ei kiinnosta. eijjaksa. imetä rauhassa vaikka kouluun asti.
  17. E

3v ei suostu potalle

ei kai ole kovin järkevää pakottaa. mä valitsin silkan lahjomisen, eli ensin ostin tosi kivoja tarroja, joissa pojan lempparihahmoja ja palkitsin aina sanallisesti ylitsevuotavin kehuin ja tarralla, kun edes yritti potalle. sitte, kun alkoi tulla tulosta, pissasta sai kaksi tarraa ja kakasta...
  18. E

Epäkohteliasta sanoa selkeä ei?

maybe is maybe. ei ole epäkohteliasta sanoa ei. se on rehellistä.
  19. E

Epäkohteliasta sanoa selkeä ei?

NO means NO
  20. E

Mitä lapselle päiväkotiin päälle näillä ilmoilla??

vaatteita, suht sopivaa kokoa, olen laittanut.

Yhteistyössä