Ulosteenjauhantakeskustelu mies ykkösen kera

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
..aha.......
En halua paeta totuutta ja olen kuulunut sisäpiiriin, mutta en ilmeisesti sitten tarpeeksi kun minä tai kukaan mun helluntailaiskavereista ei ole kuullut asiasta mitään? Asiat pitää hoitaa ja jos näin on, niin totuus pitää paljastaa, mutta kyllä tuo sun touhu tuntuu olevan pelkkää mustamaalaamista.
Eipä ole mitään mustamaalaamista. Aikoinaan olenkin melun nostanut mutta vääryyksiä ei saatu korjattua.

"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175551:
Totta kyllä. Jännästi ne ketjut vain sattuvat olemaan aina näiden tiettyjen henkilöiden mielestä mielenkiintoisia ja toisaalta siihen alkuperäiseen aiheeseen ei kuitenkaan ole kovinkaan näillä henkilöillä sanottavaa.
Tartteeko aina olla jotain sanottavaa? Eiks voi vaan haluta lukee mielenkiintoista keskustelua?

säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";30175581]Tartteeko aina olla jotain sanottavaa? Eiks voi vaan haluta lukee mielenkiintoista keskustelua?[/QUOTE]

No kuka sen keskustelun sitten tekee mielenkiintoiseksi, jos senhetkinen sisältö ei sitä ole, mutta itsekään ei osaa mitään asiaan sanoa? En minäkään mene vouhkaamaan noihin minun mielestäni tylsiin keskusteluihin, miksette keskustele mielenkiintoisemmin. "Olette tyhmiä kun vastaatte tolle"-kommentit eivät oikein siihen innosta. Jos haluan keskustelusta mielenkiintoisemman, minun pitää itse ohjata sitä siihen suuntaan.

"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175595:
No kuka sen keskustelun sitten tekee mielenkiintoiseksi, jos senhetkinen sisältö ei sitä ole, mutta itsekään ei osaa mitään asiaan sanoa? En minäkään mene vouhkaamaan noihin minun mielestäni tylsiin keskusteluihin, miksette keskustele mielenkiintoisemmin. "Olette tyhmiä kun vastaatte tolle"-kommentit eivät oikein siihen innosta. Jos haluan keskustelusta mielenkiintoisemman, minun pitää itse ohjata sitä siihen suuntaan.
No vaikkei joku keskustelu sun mielestä ole mielenkiintoinen, ei se tarkoita etteikö jonkun toisen mielestä voisi olla.

Ja kuten sanoin, voi joku keskustelu jonkun mielestä olla mielenkiintoinen LUKEA, vaikkei aiheeseen itsellä mitään sanottavaa olisikaan. Ja vaikka sitä keskustelua vaan lukisi, voi se ihan yhtälailla vituttaa kun joku puhuu ihan muuta paskaa siellä.

Mun mielestä mies1 väittelyt ei todellakaan tee mistään keskustelusta YHTÄÄN mielenkiintoista. Jos itse tykkäät että tekee, fine.

säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";30175634]No vaikkei joku keskustelu sun mielestä ole mielenkiintoinen, ei se tarkoita etteikö jonkun toisen mielestä voisi olla.

Ja kuten sanoin, voi joku keskustelu jonkun mielestä olla mielenkiintoinen LUKEA, vaikkei aiheeseen itsellä mitään sanottavaa olisikaan. Ja vaikka sitä keskustelua vaan lukisi, voi se ihan yhtälailla vituttaa kun joku puhuu ihan muuta paskaa siellä.

Mun mielestä mies1 väittelyt ei todellakaan tee mistään keskustelusta YHTÄÄN mielenkiintoista. Jos itse tykkäät että tekee, fine.[/QUOTE]

Niin, mutta minä tarkoitin sitä, että turha valittaa keskustelun kuivuudesta ja mielenkiinnottomuudesta, jos itselläkään ei ole mitään sanottavaa asiaan. Jos ei kiinnosta on kaksi vaihtoehtoa: joko mennä keskustelusta pois tai yrittää keskustella niin, että keskustelu menee mielenkiintoiseksi. Nyt usein näyttää käyvän niin, että tullaan valittamaan tylsästä keskustelusta ja siitä, että mielenkiintoinen keskustelu on mennyt pilalle, mutta ei kuitenkaan itse yritetäkään parantaa sitä, vaan haukutaan muita keskustelun pilaamisesta. Ei taida johtaa mihinkään.

Kivahan se on tietysti löytää syntipukkeja omaan tylsyyteen, mutta minä eikä kukaan muukaan palstalainen ei ole täällä tekemässä viihdettä toisia varten, vaan ihan vaan itselleen. Jos minua viihdyttää mies1:n kanssa vänkääminen eikä se ketään tietääkseni haittaa, miksi ihmeessä minun pitäisi lopettaa vänkääminen ja ryhtyä viihdyttämään jotakuta toista?

"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175659:
Niin, mutta minä tarkoitin sitä, että turha valittaa keskustelun kuivuudesta ja mielenkiinnottomuudesta, jos itselläkään ei ole mitään sanottavaa asiaan. Jos ei kiinnosta on kaksi vaihtoehtoa: joko mennä keskustelusta pois tai yrittää keskustella niin, että keskustelu menee mielenkiintoiseksi. Nyt usein näyttää käyvän niin, että tullaan valittamaan tylsästä keskustelusta ja siitä, että mielenkiintoinen keskustelu on mennyt pilalle, mutta ei kuitenkaan itse yritetäkään parantaa sitä, vaan haukutaan muita keskustelun pilaamisesta. Ei taida johtaa mihinkään.

Kivahan se on tietysti löytää syntipukkeja omaan tylsyyteen, mutta minä eikä kukaan muukaan palstalainen ei ole täällä tekemässä viihdettä toisia varten, vaan ihan vaan itselleen. Jos minua viihdyttää mies1:n kanssa vänkääminen eikä se ketään tietääkseni haittaa, miksi ihmeessä minun pitäisi lopettaa vänkääminen ja ryhtyä viihdyttämään jotakuta toista?
Siinä vaiheessa kun mies1 alkaa jonkun kanssa vänkäämään, ei oo enää paluuta alkuperäiseen aiheeseen. Ihan sama yrittääkö joku jatkaa keskustelua alkuperäisestä aiheesta vai ei. Jos löydät yhdenkään keskustelun, joka on jatkunut mies1 tultua vänkäämään, kerro toki.

Ja se pointti on kato yleensä se, että jos joku vänkää jostain mies1 tissien koosta tai mies1 naiskäsityksestä 10 sivua, kaikki varmaan arvostaisi että sille tehtäisiin se oma ketju, niin ei tartteisi muiden vahingossakaan alkaa lukemaan sellaista paskaa. Sä et vaan tajua toisten näkökulmaa, mutta aivan sama.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";30175680]Siinä vaiheessa kun mies1 alkaa jonkun kanssa vänkäämään, ei oo enää paluuta alkuperäiseen aiheeseen. Ihan sama yrittääkö joku jatkaa keskustelua alkuperäisestä aiheesta vai ei. Jos löydät yhdenkään keskustelun, joka on jatkunut mies1 tultua vänkäämään, kerro toki.

Ja se pointti on kato yleensä se, että jos joku vänkää jostain mies1 tissien koosta tai mies1 naiskäsityksestä 10 sivua, kaikki varmaan arvostaisi että sille tehtäisiin se oma ketju, niin ei tartteisi muiden vahingossakaan alkaa lukemaan sellaista paskaa. Sä et vaan tajua toisten näkökulmaa, mutta aivan sama.[/QUOTE]

No esim tämä.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2406362-jarkytyin-mies-puhui-naisten-raiskauksien-yhteydesta-vaatetukseen/

Ihan hyvin näköjään pystyy esim Mörköäiti ja Viikate keskustelemaan aiheesta, vaikka mies1 mukana olikin. Erona noihin muihin "pilattuihin" keskusteluihin näytti olevan se, että aiheesta riitti vielä muillakin asiaa.

"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175778:
No esim tämä.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2406362-jarkytyin-mies-puhui-naisten-raiskauksien-yhteydesta-vaatetukseen/

Ihan hyvin näköjään pystyy esim Mörköäiti ja Viikate keskustelemaan aiheesta, vaikka mies1 mukana olikin. Erona noihin muihin "pilattuihin" keskusteluihin näytti olevan se, että aiheesta riitti vielä muillakin asiaa.
No kiitos. Hienoa että jotkut pystyy tähän. En vaan edelleenkään tajua miten kenenkään mielestä voi olla mielenkiintoista se, että yks ja sama tyyppi tulee puhumaan vähän väliä sivukaupalla omista naisihanteistaan tai muusta itseensä liittyvästä, on se sitten kriittiset mitat tai mitä ikinä. Mutta whatever, kiva jos mies1 pystyy tarjoamaan teille jotain puhumalla itsestään ja mieltymyksistään. Mä en siitä saa mitään irti, mutta minkäs teet. En edes jaksa puhuu koko tyypistä enempää, alkaa kiintiö nyt olla täys.

säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";30175819]No kiitos. Hienoa että jotkut pystyy tähän. En vaan edelleenkään tajua miten kenenkään mielestä voi olla mielenkiintoista se, että yks ja sama tyyppi tulee puhumaan vähän väliä sivukaupalla omista naisihanteistaan tai muusta itseensä liittyvästä, on se sitten kriittiset mitat tai mitä ikinä. Mutta whatever, kiva jos mies1 pystyy tarjoamaan teille jotain puhumalla itsestään ja mieltymyksistään. Mä en siitä saa mitään irti, mutta minkäs teet. En edes jaksa puhuu koko tyypistä enempää, alkaa kiintiö nyt olla täys.[/QUOTE]

Minä hyvin ymmärrän, ettei kaikki koe häntä yhtä viihdyttävänä, mutta silti en vain näe tässä ongelmaa, koska keskustelu voi ihan hyvin jatkua hänen viesteistään huolimatta. Jos tosiaan näin moni haluaa jutella niistä asioista ilman häntä, niin luulisi, että keskustelu voisi jatkua siinä sivussa ihan normaalisti. Niin monissa muissakin keskusteluissa ainakin itse teen. En minäkään pidä esim Peyoten ja Vierasmiehen jatkuvasta toistensa haukkumisesta, mutta pystyn kyllä ihan sujuvasti ohittamaan heidän kommenttinsa ketjussa kuin ketjussa.

Jotenkin minulle vain tulee näistä valitusviesteistä ja ketjuista se mielikuva, että koska henkilöstä ei nyt vain pidetä, häntä halutaan syyttää keskustelujen pilaamisesta ja sen nojalla vaatia häntä poistumaan palstalta. Enkä tajua, mistä tulee se kuvitelma, että keskusteluista tulisi jotenkin taikaiskusta mielenkiintoisempia, kun yksi henkilö katoaa palstalta. Kyllä siihen tarvitaan jotain muuta.

Se ei onnistu, koska tällä palstalla miesten huomiosta taistellaan. Miesten mielipiteitä kunnioitetaan. Miehiä kunnioitetaan. Jopa paskimmat tyypit saavat treffipyyntöjä, koska nehän ovat MIEHIÄ. Ja miehiä ei valitettavasti riitä kaikille halukkaille :(
tuossa nyt ei ole minkäännäköistä perrää

ei yhessäkään noista väitteistä

• Tykkää
Reactions: kepsis
namu.
Siis voi tsiisus! Mä oon palstaillu aika paljon (en ilmeisesti sitten tarpeeksi) kun mun ihon alle kyseinen tyyppi ei oo päässy ollenkaan. Ehkä johtuu siitä et oon skipannu melkein kaikki keskustelut mihin hän osallistunu, koska yleensä ne on aivan idioottimaisia ja siel kaksi nimmerkkiä taitaa sättiä vaan toisiaan.

Eli älkää hitossa avatko niitä ketjuja mitkä ei kiinnosta. Sen takia mä en avaa The ketjua, ei vaan kiinnosta.

[QUOTE="niinpä";30175819]No kiitos. Hienoa että jotkut pystyy tähän. En vaan edelleenkään tajua miten kenenkään mielestä voi olla mielenkiintoista se, että yks ja sama tyyppi tulee puhumaan vähän väliä sivukaupalla omista naisihanteistaan tai muusta itseensä liittyvästä, on se sitten kriittiset mitat tai mitä ikinä. [/QUOTE]

Eihän niissä jutuissa itsessään mitään kiinnostavaa olekaan, vaan siinä tilanteen seuraamisessa. Ihmisen käyttäytyminen on verrattoman kiehtovaa tarkkailtavaa. Sitten jos huvittaa, voi vähän pelata mukana. Jos ei ole hupailutuulella, voi antaa olla.

Mies1 on sikäli poikkeuksellinen hahmo, että hänessä on tarttumapintaa erittäin monipuolisesti. Tämä tekee keskusteluiden seuraamisesta usein antoisaa ja viihdyttävää. Sellainen provo joka saa vain yhdentyyppiset ihmiset takajaloilleen, ei ole kiinnostava.

Yhteistyössä