[QUOTE="niinpä";30175634]No vaikkei joku keskustelu sun mielestä ole mielenkiintoinen, ei se tarkoita etteikö jonkun toisen mielestä voisi olla.
Ja kuten sanoin, voi joku keskustelu jonkun mielestä olla mielenkiintoinen LUKEA, vaikkei aiheeseen itsellä mitään sanottavaa olisikaan. Ja vaikka sitä keskustelua vaan lukisi, voi se ihan yhtälailla vituttaa kun joku puhuu ihan muuta paskaa siellä.
Mun mielestä mies1 väittelyt ei todellakaan tee mistään keskustelusta YHTÄÄN mielenkiintoista. Jos itse tykkäät että tekee, fine.[/QUOTE]
Niin, mutta minä tarkoitin sitä, että turha valittaa keskustelun kuivuudesta ja mielenkiinnottomuudesta, jos itselläkään ei ole mitään sanottavaa asiaan. Jos ei kiinnosta on kaksi vaihtoehtoa: joko mennä keskustelusta pois tai yrittää keskustella niin, että keskustelu menee mielenkiintoiseksi. Nyt usein näyttää käyvän niin, että tullaan valittamaan tylsästä keskustelusta ja siitä, että mielenkiintoinen keskustelu on mennyt pilalle, mutta ei kuitenkaan itse yritetäkään parantaa sitä, vaan haukutaan muita keskustelun pilaamisesta. Ei taida johtaa mihinkään.
Kivahan se on tietysti löytää syntipukkeja omaan tylsyyteen, mutta minä eikä kukaan muukaan palstalainen ei ole täällä tekemässä viihdettä toisia varten, vaan ihan vaan itselleen. Jos minua viihdyttää mies1:n kanssa vänkääminen eikä se ketään tietääkseni haittaa, miksi ihmeessä minun pitäisi lopettaa vänkääminen ja ryhtyä viihdyttämään jotakuta toista?