Ulosteenjauhantakeskustelu mies ykkösen kera

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
"wieras"
AP on samaa roskasakkia mies1 ja muiden itseään esille tuovien huomiohuorien kanssa. Ihme ettei lätkäissyt kuvaansa heti aloitukseen ja lakanut huokailemaan ja kerjäämään kehuja.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175207:
Siis oikeasti? Eikö oikeasti tule mieleen, että ketjusta ei välttämättä tule yhtään sen mielenkiintoisempi, vaikka mies1 ei kirjoittelisikaan? Onhan täällä vaikka miten paljon ketjuja, joissa hän ei kirjoittele, mutta ne vain sitten putoavat, kun kukaan muukaan siellä ei keskustele.
Niin, koska kaikki keskustelee tän munapääukon kanssa siitä millainen hän on ja millaisista naisista hän pitää.

säpäle harmaana
Niin, koska kaikki keskustelee tän munapääukon kanssa siitä millainen hän on ja millaisista naisista hän pitää.
Mitäs se sitten kertoo tästä henkilöstä jos "kaikki" hänen kanssaan keskustelevat ja kaikki muut keskustelut ovat tylsiä? Onko se hänen syynsä, jos hänen juttunsa toisia kiinnostaa? Meinaatko, että hän pakottaa ihmiset keskustelemaan hänen kanssaan?

niinpä, mutta
[QUOTE="ramona";30175222]Herneiden veto nenään ja syvälle kaataa trollien nuotioon bensaa ja muuttaa sen maastopaloksi jonka ympärillä tanssitaan perä vilkkuen ja kulkuset heiluen.[/QUOTE]Selitäpä se tämän ketjun aloittajalle niin, että hänkin ymmärtää ja sisäistää. Olet velho jos siinä onnistut koska tämä yksilö on aivan ainutlaatuisen

en viitsi edes sanoa mikä tai millainen. Aika moni on jo tajunnut ihan itse.

kysymys
Jos se mies ykkönen niin ärsyttää,niin miksi ihmeessä te reagoitte sen viesteihin? :O

Jos kukaan ei sille enää vastailis,niin luulenpa ettei se jaksais kovin kauaa täällä enää heilua... :)

"niinpä"
Jos kukaan ei sille enää vastailis,niin luulenpa ettei se jaksais kovin kauaa täällä enää heilua... :)
Siis täähän ois hirveen ihanteellinen tilanne, mutta ei tuu tapahtumaan kun niin moni aina lähtee mukaan hämmentämään soppaa. Vähän sama ammattivalittaja/ahan kanssa. Ja se hiton "monikulttuurisuus" tyyppi, vai vastaako kukaan edes sille? En ikinä avaa ammattivalittaja/ahaan tai monikulttuurisuuden ketjuja, mut kun mies1 viel tunkee muiden aloittamiin ketjuihin kääntäen ketjun aiheen johonkin ihan muuhun kuin mitä se alunalkaen oli. Plääh.

[QUOTE="niinpä";30175359]Siis täähän ois hirveen ihanteellinen tilanne, mutta ei tuu tapahtumaan kun niin moni aina lähtee mukaan hämmentämään soppaa. Vähän sama ammattivalittaja/ahan kanssa. Ja se hiton "monikulttuurisuus" tyyppi, vai vastaako kukaan edes sille? En ikinä avaa ammattivalittaja/ahaan tai monikulttuurisuuden ketjuja, mut kun mies1 viel tunkee muiden aloittamiin ketjuihin kääntäen ketjun aiheen johonkin ihan muuhun kuin mitä se alunalkaen oli. Plääh.[/QUOTE]

Joskus mies1:n kanssa on viihdyttävää keskustella. Hän on taidolla rakennettu hahmo.

"niinpä"
Joskus mies1:n kanssa on viihdyttävää keskustella. Hän on taidolla rakennettu hahmo.
Mä oon pari kertaa kokeillut, mut sit se jatko muiden kanssa vänkäämistä. En ilmeisesti osannu vastat sille mieleisellä tavalla kun ei muutamaa viestiä enempää jaksanut mun kanssa vängätä.

Ja ei se ansaitse niitä kiksejä mitä se saa niistä vänkäämisistä. :(

säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";30175369]Mä oon pari kertaa kokeillut, mut sit se jatko muiden kanssa vänkäämistä. En ilmeisesti osannu vastat sille mieleisellä tavalla kun ei muutamaa viestiä enempää jaksanut mun kanssa vängätä.

Ja ei se ansaitse niitä kiksejä mitä se saa niistä vänkäämisistä. :([/QUOTE]

No kuka sitten ansaitsee? :O Voi hyvä tavaton, otetaanko täällä asiat pikkuisen liian vakavasti?

"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175385:
No kuka sitten ansaitsee? :O Voi hyvä tavaton, otetaanko täällä asiat pikkuisen liian vakavasti?
Älä ota mun sanomaani liian vakavasti, en mä ihan hirveen vakavissani tota sanonu. Vaikka siis todellakin olen sitä mieltä että ois ihanaa jos ei kukaan enää vastais sille, koskaan. :)

säpäle harmaana
[QUOTE="niinpä";30175391]Älä ota mun sanomaani liian vakavasti, en mä ihan hirveen vakavissani tota sanonu. Vaikka siis todellakin olen sitä mieltä että ois ihanaa jos ei kukaan enää vastais sille, koskaan. :)[/QUOTE]

No, sitten olemme eri mieltä. Minusta täällä on aika paljon ketjuja, joissa ei vängätä. Kummasti ne vänkäysketjut ovat kuitenkin juuri niitä "mielenkiintoisimpia", joista ne vänkääjät halutaan ajaa pois. Kuten tuokin äskeinen randomblogistin ulkonäköä koskeva ketju oli yhtäkkiä kaikkien mielestä ehdottomasti kaikkien palstalaisten mielestä tosi mielenkiintoinen, mutta sekin meni pilalle, koska mies1 oli siellä.

Yhteistyössä