"wieras"
AP on samaa roskasakkia mies1 ja muiden itseään esille tuovien huomiohuorien kanssa. Ihme ettei lätkäissyt kuvaansa heti aloitukseen ja lakanut huokailemaan ja kerjäämään kehuja.
Niin, koska kaikki keskustelee tän munapääukon kanssa siitä millainen hän on ja millaisista naisista hän pitää.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175207:Siis oikeasti? Eikö oikeasti tule mieleen, että ketjusta ei välttämättä tule yhtään sen mielenkiintoisempi, vaikka mies1 ei kirjoittelisikaan? Onhan täällä vaikka miten paljon ketjuja, joissa hän ei kirjoittele, mutta ne vain sitten putoavat, kun kukaan muukaan siellä ei keskustele.
Mitäs se sitten kertoo tästä henkilöstä jos "kaikki" hänen kanssaan keskustelevat ja kaikki muut keskustelut ovat tylsiä? Onko se hänen syynsä, jos hänen juttunsa toisia kiinnostaa? Meinaatko, että hän pakottaa ihmiset keskustelemaan hänen kanssaan?Niin, koska kaikki keskustelee tän munapääukon kanssa siitä millainen hän on ja millaisista naisista hän pitää.
sä et aihetta tarvii etkä varmaan toista henkilöäkään jankuttamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175178:vaikka. jos on kiinnostava aihe, ja joku minun kanssani jankuttamassa.
Koskaan en ole täällä yksin jankuttanut. En nytkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30175239:sä et aihetta tarvii etkä varmaan toista henkilöäkään jankuttamiseen.
voi olla mutta varmaan pystyt siihen.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175241:Koskaan en ole täällä yksin jankuttanut. En nytkään.
Mutta kun me jotkut kamalat ihmiset sille vastaillaan ja kukaan muu ei enää voi kirjoittaa mihinkään ketjuun. Koskaan. Mitään.Jos se mies ykkönen niin ärsyttää,niin miksi ihmeessä te reagoitte sen viesteihin? :O
Jos kukaan ei sille enää vastailis,niin luulenpa ettei se jaksais kovin kauaa täällä enää heilua...
Ei ne pysty siihen.Jos se mies ykkönen niin ärsyttää,niin miksi ihmeessä te reagoitte sen viesteihin? :O
Jos kukaan ei sille enää vastailis,niin luulenpa ettei se jaksais kovin kauaa täällä enää heilua...
Siis täähän ois hirveen ihanteellinen tilanne, mutta ei tuu tapahtumaan kun niin moni aina lähtee mukaan hämmentämään soppaa. Vähän sama ammattivalittaja/ahan kanssa. Ja se hiton "monikulttuurisuus" tyyppi, vai vastaako kukaan edes sille? En ikinä avaa ammattivalittaja/ahaan tai monikulttuurisuuden ketjuja, mut kun mies1 viel tunkee muiden aloittamiin ketjuihin kääntäen ketjun aiheen johonkin ihan muuhun kuin mitä se alunalkaen oli. Plääh.Jos kukaan ei sille enää vastailis,niin luulenpa ettei se jaksais kovin kauaa täällä enää heilua...
Mä oon pari kertaa kokeillut, mut sit se jatko muiden kanssa vänkäämistä. En ilmeisesti osannu vastat sille mieleisellä tavalla kun ei muutamaa viestiä enempää jaksanut mun kanssa vängätä.Joskus mies1:n kanssa on viihdyttävää keskustella. Hän on taidolla rakennettu hahmo.
Näin minustakin. En tajua, mitä pahaa siinä on, jos siihen lähtee mukaan.Joskus mies1:n kanssa on viihdyttävää keskustella. Hän on taidolla rakennettu hahmo.
Sitten ei kannata menettää hermojaan.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175379:Näin minustakin. En tajua, mitä pahaa siinä on, jos siihen lähtee mukaan.
Onko joku sitten menettänyt? Paitsi ap?Sitten ei kannata menettää hermojaan.
Älä ota mun sanomaani liian vakavasti, en mä ihan hirveen vakavissani tota sanonu. Vaikka siis todellakin olen sitä mieltä että ois ihanaa jos ei kukaan enää vastais sille, koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175385:No kuka sitten ansaitsee? :O Voi hyvä tavaton, otetaanko täällä asiat pikkuisen liian vakavasti?
No eiks aika moni vastaväittelijä jossain vaiheessa ala rageemaan mies1:n ärsyttävyydestä?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175387:Onko joku sitten menettänyt? Paitsi ap?
Arvasin että näin sanotaan. Viestejä seuratessa olen huomannut sellaista joidenkin kohdalla.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30175387:Onko joku sitten menettänyt? Paitsi ap?