Hakutulokset

1. Moonbride

Kannattaako stressaantuneelle, aralle kissalle etsiä uusi koti, vai viedä piikille?

Uusi koti, tietenkin. Toki kissa stressaantuu, ehkä, mutta ei tuo ole syy lopettaa. Hyvässä kodissa kissa voi viihtyä mainiosti. Uudessa kodissa voisi kokeilla kisulle Feliwayta, jos se rentouttaisi. Meilläkin yksi kissoistamme pelkäsi ja oli ennen stressaantunut, mutta nyt on ihan normaali...
  2. Moonbride

G: Miten usein vaihdat alushoususi? Entä miehesi?

Joka päivä kumpikin. Hyi en osaa ajatella etten vaihtaisi, kuitenkin alusvaatteet likaantuu.
  3. Moonbride

Kakskymppiset yrittäjät 2011

Mut saa poistaa täältä listoilta... Palaan ehkä joskus!
  4. Moonbride

Oulun seudun kuumeilijat!

Minut saa siirtää taustalle. Palaan kunhan tilanne on taas sellainen. Siihen saattaa mennä päiviä, viikkoja tai kuukausia, en tiedä. Tsemppiä, plussaonnea ja haleja jokaiselle! :heart:
  5. Moonbride

Mitä ystäväsi kasvatustapaa et ymmärrä?

Sitä, että lapsi saa kaiken minkä haluaa. Ylipäänsä liian lepsua kasvatusta en ymmärrä. Mielestäni tuo lautasen tyhjäksi syöminen ei ole paha juttu. Toki jos lapsi oksentaa, ei tarvitse syödä. Mutta ruokaa otetaan sen verran, että jaksaa syödä.
  6. Moonbride

Kiitos kaikille tsempityksistä :heart: Niitä tarvitaan. Mulla on muutakin häikkää terveydessä, joten ensin tulee muu toipuminen, sitten katsellaan laihdutusta. Onneksi tilanne näyttää pitkästä aikaa ihan hyvältä. Ihan hyvä ettei hoitoja vielä aloitettu, tarvitsen aikaa. Luomusti saan raskaaksi...
  7. Moonbride

Moi kaikille! Ensin omaa napaa: Lapsettomuuspolikäynti oli aika masentava, hoitoja ei aloiteta ennen kuin olen pudottanut vähän painoa. Ja oli siinä muitakin syitä. Puolen vuoden päästä katsellaan taas uudestaan. Ultralla katsottuna munasarjojen tilanne oli aika huono, rakkuloita on paljon...
  8. Moonbride

autonikkunasta nähtyä

Kulunut lausahdus: Hanki elämä.
  9. Moonbride

Sati Meilläkin kohta lähenee kolme vuotta yritystä... Ja ei todellakaan ole asiat elämässä tulleet helpolla, niinpä toivoin, että tämä tulisi. Mutta ei :( Toivottavasti mekin se vauva saadaan! Onnenmuru Pahoittelut menkoista jos alkoivat :hug: Mesikämmen Toivottavasti kiukku johtuu...
  10. Moonbride

Lääkärit ohjelma -> emättimen pesu

:laugh: Ei sitä emätintä oikein kannata mennä rassailemaan. Saa vain tulehduksen. Ei, ei ole koskaan tullut mieleenkään pestä EMÄTINTÄ, ulkosynnyttimet kyllä.
  11. Moonbride

anneli80 Onnea! :flower: Ihana uutinen :) Nyt on tullut niin paljon tekstiä etten millään jaksa vastata kaikille... Mutta hengessä mukana ollaan ja tsemppiä kaikille! Täällä on vauva-asiat olleet taka-alalla, mutta nyt täytynee alkaa niitäkin miettimään, kun ensi viikolla on...
  12. Moonbride

onko pettämistä?

On pettämistä. Koita korjata oman suhteesi ongelmat ennen kuin hyppäät toisen mukaan. Tietenkin jos haluat toisen miehen, eroa nykyisestä. Yksinkertaista?
  13. Moonbride

Mitä tehdä tuon 4kk koiranpennun kanssa?????Tuhoaa kaiken!!!!!!

Ensinnäkin, niinkuin muutkin on sanoneet, tuo on normaalia. Kärsivällisyyttä, se loppuu kyllä. Yleensä. Saako koira tarpeeksi liikuntaa? Yksi pitkä lenkki päivässä + pissatukset väsyttää koiraa eikä se jaksa tuhota niin paljon. Eli ainakin yksi 45 min lenkki vaikka aamulla, tai illalla...
  14. Moonbride

Empun odottaja Pahoittelut tädistä! :hug: Sati Niin se välillä tuntuu, että puhuu seinille :D No, onnensi täällä kuunnellaan :) Niinpä olenkin kirjoittanut nyt vain tänne, en kaipaa lisää pahaa mieltä. : / Onnenmuru Toivotaan, ja toivotaan että teillekin saadaan pian olla kateellisia...
  15. Moonbride

Onkohan tytöllä syömishäiriö? Onko tällainen käytös normaalia?

Syömishäiriötä sairastavana olisin huolissani. Kannattaa puuttua ajoissa, tilanne voi mennä todella pahaksi. Älä syyllistä äläkä kyttäile syömisiä, kerro huolesi ja ohjaa hänet mahdollisesti juttelemaan jollekin. Syömishäiriötä, varsinkin anoreksiaa sairastava ei välttämättä tajua ollenkaan...
  16. Moonbride

Maeppu Kiitos :flower: Täällä aika menee kouluhommien parissa ja muiden vaikeuksien selvittelyssä. Nyt pitkästä aikaa vauvakuume nostaa hiukan päätään :) Itse siis käyn nyt lukiota etänä loppuun. Hmm, tänne tuntuu mukavammalta kirjoittaa kuin tuonne kaksikymppisten ketjuun...
  17. Moonbride

Tädin kohdanneille pahoittelut, muille tsemppiä ja plussatuulia! Minä olen viettänyt vähän hiljaiseloa, on nyt elämässä kaikkea sellaista ettei vauvakuume ole ykkösenä. Saa nähdä mitä päätetään laps.polilla, en ole vielä ollenkaan varma. Nyt kuitenkin mennään ilman ehkäisyä ja vauva tulee...
  18. Moonbride

Pahoittelut kaikille tädeistä! :hug: Maeppu Tervetuloa mukaan! Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia, tuntuu ettei meillä ole mitään, kun ei ole sitä lasta. Olen kateellinen ja katkera. Todellisuudessa meillä on paljonkin, mutta se lapsi jättää niin ison aukon. Ymmärrän tunteesi...
  19. Moonbride

Mitä mieltä (avioliiton siunaaminen)?

Kuulostaa ihan hyvältä. :) Meilläkin olisi tarkoitus vielä siunata avioliitto, maistraatissa mentiin naimisiin.
  20. Moonbride

Oonko mä ihan hirveä valas? :(

Et ole valas. Itse asiassa itselläni on aika paljon saman näkoinen vartalo. Sitä en pidä kovin kauniina, mutta mielestäni sinä olet ihan hyväkroppainen leidi ;) Leuka pystyyn vain! Miehet tykkää ihan varmasti. Pääasiahan on, että itse tykkäät!

Yhteistyössä