Oulun seudun kuumeilijat!

Ihan mieletön myrsky meillä täällä :O Saapa nähdä, missä kunnossa ovat paikat ku aamulla töihin lähtee.... Meiltä on takapihalta kaatunut koristepuu ja yksi kukkavaasi on rikkoutunut sekä terassikalusteet etupihalta olivat "vyöryneet" ajotielle ja matto löytyi nurmikolta :D

Huomenta! :)

Mesikämmen älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Minä ainaki peukutan täällä kovasti sun puolesta :)

Pahoittelut myös menkoista teille monille tyttösille. Sehän tarkoittaa vaan sitä että iloisin mielin uuteen yritykseen, eikö niin?

Huhhuh, myrskystä selvitty ja aurinkokin jo pikkusen pilkottaa tännekin risukasaan :) Eilen tapahtui nimittäin ihmeitä. Siis aivan oikeasti, olen ihan hämilläni. Kävin eilen illalla suihkussa ja huomasin kuinka arat mun nännit oli. Siis aivan kosketusarat. No sitten aloin miettimään muita oireita.. aamulla oli valkovuotoa, päänsärkyä ollut monta päivää, ja halut erittäin korkealla. Tietenkin menin illalla sitten suihkun jälkeen rakkaan ystävämme googlen luokse ja googlettelin oireita. Nämä oireet ovat ovulaation oireita. Noh, siitä innostuneena tein sitten ovulaatiotestin (niitä kun on kaapissa vinopino) ja kas, kaksi erittäin selkeää viivaa. Eli jostain kumman syystä ehkä ovuloin eilen? Siis minä, jolla on menossa kp110. Auttakaa mua! Voiko se olla mitenkään mahdollista? Nännit on vieläkin niin arat että sattuu kun on liivit päällä.
Anteeksi tämä omanapailu, mutta olen erittäin hämilläni :eek:

Sati Oli kyllä melkoinen myräkkä eilen! Onneksi pienillä vahingoilla selvittiin, kuten että parveke lainehti märkää multaa ja entisiä kukkasia... :x Heh, teillähän on tarkat suunnitelmat.;) (Meinaan siis tuota joka-toinen-päivä-systeemiä.) Miun mies ei jaksais kyllä tuollaista, enkä kyllä minäkään, molemmat kyllä alkais repiä stressiä. Eikä kyllä onnistuisikaan, kun molemmat töissä eri aikoihin. Aattelin et mennään tää kierto nyt tosi rennosti, ei mitään paineita mistään. :)

Sennay Mukava kuulla sinustakin!:wave:

Tulipa taas sukulaisilta kyselyä, että eikö teillä ole yhtään vauvakuumetta...? En kehdannut sanoa, että onhan sitä tässä ollut jo vuositolkulla. Ja kovasti hehkutusta, että saatte sitten tämän ja tämän ja tämän teidän vauvalle. Joo, kunhan se pääsisi nyt edes ensin alulle, niin kattellaan sitten vähän myöhemmin sitä syöttötuolia... Väsyttävää. : /

Heippa ihanaiset=)

Ihana ilma pihalla, aurinko paistaa myrskyn jälkeen!! Ja mikä parasta mä en vuoda nää!! Lääkekuuri siis rupesi melkein heti puremaan ja eilen taas päästiin peittoja heiluttelemaan..tosin ei kyllä kerennyt tähän kiertoon mutta oon niin iloinen =D Kävin eilen shoppailemassa ja kylppäri sai pienillä ostoksilla uutta ilmettä, ja muutama vauvan vaate lähti kirpputorilta mukaan. Päätinki että nyt jos se vauva joskus tulee niin ostan suurimman osan käytettynä. Siis oikeesti toosi hyvän kuntoisia vaatteita löysin kirpparilta!Mun poika 5 vee kysy multa että äiti, eihän meillä ole noin pientä ihmistä joka noihin vaatteisiin mahtuu =D Mä et ei oo vielä...=D mutta koska olen vakaasti päättänyt raskautua ennen joulua niin olen antanut luvan itselleni ostella jo vauvan vaatteita..mieskin vaan naureskeli mulle=)
Mitenkähän tää raskautuminen tuntuu nyt olevan niin vaikiaa..siis kolmannen kohdalla..oon oikeesti ruvennut miettimään että rupeaako nyt jo ikä näkymään siis olen 28 ja mies 35..mä kiusasin mun miestä että sen simpat on mennyt jo huonoksi=D
Onnellinen <3Ei oo koskaan ollut vastaavaa tilannetta, mutta kaikkihan on aina mahdollista, joten peitot heilumaan!
NöhveliMeiltäkin on ruvettu nyt kyselemään että ettekö te sitä tyttöä rupea nyt tekemään, näin vuosi sitten unen että saadaan kolmas poika, ja luulenki että se tuleva sitten on poika..pääasia että on terve! En ite ainakaan ota paineita siitä kumpi tulee, kun nyt jompi kumpi tulisi! Mutta ymmärrän kyllä että ärsyttää, kun kyselevät.
MesikämmenTuuhan infoo heti kun tilanne selviää, peukut pystyssä!

JA IHANAA PÄIVÄÄ KAIKILLE, OOTTE TÄRKEE HENKIREIKÄ MINULLE <3

Onnellinen Ihmeitä todellakin tapahtuu!!! Aivan mahtava uutinen, oon täällä varmaan yhtä innoissan ku sä :D Ajattele, jos sulla ei koskaan tuliskaan täti kylään!!! Tulisit tästä kierrosta, joka on kyllä ollut pitkä, niin raskaaksi ;)

Nöhveli Oikeastaan meillä on lääkärin määräys tähän :) Kahden erikoislääkärin neuvoin me toimimme. Olen syönyt taas tähän kiertoon Clomifen-kuurin ja parhaan tuloksen saa kun on yhdynnässä joka toinen päivä reilun viikon ajan ennen ja jälkeen ovulaation. Meillä se ei ole oikeastaan yhtään stressiä tuottavaa touhua, meidän yhteinen pikku projekti ja ku on oviksen aikaan halut kohillaan, niin mikäs siinä touhutessa ;)

Empun odottaja Meillä on kaikilla tosiaan pikku toukka masussa viettämässä joulua :D Mä olen todellakin myös päättänyt raskautua, oikeastaan kyllä nyt jo tässä kierrossa!

Eli täällä on tänään tiedossa peittojen heiluttelua... Varmistin mieheltäni, että ei vaan ota alkoholia ku on menossa Kärppäpeliin :D Sanoin, että illalla pitää puksutella, niin se tuli mun luo ja kuiskasi "kultsi, siis SAA puksutella" :D

Moro sisaret!

Olipas mukava lukea positiivisia uutisia onnelliselta.
Vilhelmiinalle pahoittelut menkoista, mutta tsemppiä tähän alkaneeseen kiertoon.
Samoin tietysti kaikille muillekin (jos jonkun unohdin välistä) :)

Mie haluan vauvan! Nih. Nyt heti. Kertakaikkiaan en enää jaksa pätkääkään laskea, miettiä kiertoa, potentiaalisuuksia milloin voin raskautua, milloin on testipäivät jne. jne. Mie haluan tulla raskaaksi nyt heti ja sillä selvä, koska se on ainoa keino saaha se oma lapsi. Nih.
Siinä tän osoitteen päällimmäiset kuulumiset ;)

Sati empäs uskalla edes haaveilla moisesta, mutta mahdollistahan se saattaa olla, kai :D Tuli itellekki hyvä mieli pitkästä aikaa tämän projektin kanssa.

Onnenmuru Tuttuja tuntemuksia :) Mut niinhän se on, kerran on päättänyt että haluaa vauvan niin sillon päätä on enään vaikea kääntää.

Laskeskelin tuossa just, että nyt ois korkea aika alkaa plussailemaan, että voitais olla ens kesänä torilla mahat pystyssä syömässä jätskiä, vai mitä? :) Kukas aloittaa hirmusen plussa-aallon? :heart:

Sati Ihana mies sulla. :heart: Miunkin mies teki yllätyksen ja aiko järjestää mulle lähiaikoina jotain special-iltaa ja oon ihan täpinöissäni, et mitähän siihen sisältyy. :p

Onnenmuru Toivotaan, että tuo sun toive toteutuu NYT! :) Ja taitaapi se olla meidän kaikkien muidenkin toive...

Onnellinen Ihan tosi, meillähän tulee kohta kiire, jos meinataan mahat pystyssä torille vaappua! Ei muuta kuin sitä mahaa kasvattamaan vaan porukalla! :)

Eipä täällä mitään. En oo jaksanut edes nyt juurikaan kiertopäiviä laskea, täältähän sen näkee jos on tarvis... ;) Halut alkaa olla taas pikkuhiljaa kohillaan, ovista enteilee kaiketi... :) Pillerien lopetuksen jälkeen on kyllä huomannut, että halut on ihan eri sfääreissä (erityisesti oviksen aikoihin) ja ei oo onneksi enää niin kuivaakaan. Ennen sai liukkaria holvata litratolkulla, nyt ei enää välttämättä edes tartte. Siitä olen kyllä varsin iloinen. :) Pillerien aikaan kaikki oli hyvin hyvin tasaista, nyt tuntuu että kierto on yhtä myllerrystä: oireita ja kipuja, mutta onneksi myös näitä positiivisia tuntemuksia. :)

Vilhelmiina pahoittelut menkoista. :hug:

Mutta onneksi sentään Onnellisella on hyviä uutisia, ihanaa. :) Tsemppiä nyt ihan kamalasti, että tärppi kävisi!

Ja Empun odottajalla tosi hyvä homma, että lääkkeet auttoi ja omituisen vuodon syy selvisi.

Mites Mesikämmen? Kaikki toiveet kohdistuu nyt sinuun, että plussa-aallon aloittaisit. ;)

Täällä päin on sitten kp 1/27 ja yk 3. Positiivinen puoli on se, että menkat alkoi siis ihan ajallaan, eikä liian aikaisin. Näyttää siis nyt siltä, että kierto on taas normalisoitunut. Ja oli/on muuten ihan kamalat pms-oireet. En muistanutkaan miten kamalaa voikaan olla. Toivottavasti ei tarvitsisi pitkään näistä kärsiä, mutta se on varmasti toiveajattelua. On kyllä jo nyt sellainen tunne, että kuinkahan monet itkut sitä saa taas itkeä. No toisaalta ei saisi valittaa kun yksi lapsi on kuiteskin jo saatu (ja silloin vannoin, että kunhan edes yhden saisi niin olisin aina tyytyväinen). Joten positiivisempiä päiviä odotellessa... Sori ihan kamalasti valitus. :ashamed:

Mutta teille kaikille muille oikein paljon plussatuulia ja positiivisia ajatuksia! :)

Minullakin kyllä kohdistuu odotukset nyt vahvasti Mesikämmeneen. Mikäs on tilanne? :)

Lily onneksi sinun kierto on nyt normalisoitunut. Eikun uuteen yritykseen vaan. Himskatti kun saiskin nuo pms-oireet jotenkin vaan lakaistua maton alle. Täällä kirjottelee myös melkonen pirttihirmu :D Siinä mielessä olen kyllä hyvilläni ettei menkkoja ole näkynyt. En oo oikiasti ihminen kun pms-oireet jyllää :kieh:

Hei kaikille,

onpa kiva kuulla, että ihmisillä alkaa kierrot normalisoitua. :) Toivotan Lilylle, Onnelliselle ja kaikille muille paljon onnea, toivottavasti pian tärppää! Ja onneksi Empun odottajan tulehdus alkaa antaa periksi. :)

Kerronpa pikaisesti kuulumisiani. Minulla on ollut kyllä kauhean kiireinen syksy ja tulee olemaan jatkossakin, huh huh. Olemmekin mieheni kanssa päätyneet vaivihkaan tjottailumeininkiin. Puoli vuotta "yritystä" on takana. Tällä "tulee jos on tullakseen"-asenteella tuntuu siltä, ettei tarvitse stressata niin paljon seksiin ja kuukautiskiertoon liittyvistä pakkomielteistä ja paineista, joita väkisinkin luo itselleen "yrittämisajattelulla". Nyt kun keskitymme arkeen, TOISIIMME ja muuhun elämään, toivottavasti pääsemme kaiken tohinan keskellä yllättymään iloisesti :).

Tämä tjottailu tuntuu helpottavalta ajattelulta. Toisaalta asia kuitenkin jyskyttää koko ajan takaraivossa ja tiedän, että minua tympii ihan mahottomasti, jos menkat taas ensi viikolla alkaa.

Mutta oikein kivaa loppuviikkoa teille! :) Toivottavasti sää tästä pikkuhiljaa selkiytyy. Ihanaa, kun sää on niin raikas ja tuoksuu syksyltä! Ja ihanaa myöskin se, kun illat pimenee! :)

Maeppu Oli kyllä yllättävää huomata, miten helposti hurahtaa tähän "yrittelyyn", vaikka alunperin oli tarkoitus lähteä kokeilemaan ihan tjot-meiningillä. Nyt parin kierron jälkeen tuntuu, että tarvii kyllä jonkinlaista hengähdystaukoa tältä kaiken miettimiseltä, vaikka mukavahan niitä oireita on seurailla ym. Vaikka ei haluaisikaan, niin kyllä siitäkin helposti saa stressiä revittyä. Nyt kun on pari kiertoa mennyt omaa kehoa kuulostellessa, niin uskaltaakin ottaa vähän rennommin. Tietää miten kroppa toimii ja ylipäätään, että toimii.:)

Moonbride Tsemppauksia sinulle, palataan asiaan! :heart:

Lily Kiva kuulla että kierto on normalisoitunut! :)

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 30.9

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 112/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 39/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 38/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 35/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 31/?? -- yk 2 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Empun odottaja: 28v. -- kp 24/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 21/28 -- yk 5 -- 1. lapsi

Kp 11-20

Onnenmuru: 29v. -- kp 11/29-34 -- yk 5 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- Kp 10/26 -- yk 2 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 10/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 9/32-35 -- yk 3 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 2/27 -- yk 3 -- 2. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- lokakuu 2011 -- 2.lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi

Onnellinen<3: Onpas hienoa, että ovulaatio tuli! :)

Satille tsemppiä peittojen heilutukseen! Tosi ihana mies kyllä sulla!

Onnenmuru: Samanlaisia fiiliksiä täällä. Mullesevauvahetinyt! Nih kerta!

Lily08: Pahoittelut menkoista ja tsempit uuteen kiertoon! :hug:

Moonbride: Oikein paljon tsemppiä teille! Ja palataan asiaan taas. :)

Voi teitä höppänöitä. Tulee ihan paineita ku tollasia mietitte! ;) Noh. Täällä suunnallahan ei ole vieläkään menkat alkaneet ja huomenna testailen sitten.. Siihen asti haleja kaikille teille ihanaisille ja oikein rentouttavaa viikonloppua! <3

Lilylle pahoittelut menkoista, mutta samalla tsempit uuteen kiertoon :)

Toivottavasti se plussa-aalto nyt vihdoin alkais Mesikämmenestä!

Tuo on kyllä totta ja tuttua, että aika helposti touhuun saa sen yrittämisen maun. Samalla kun on mukavaa ja "tervettäkin" opetella tuntemaan omaa kehoa, se saa aikaan sen, että laskeskelee päiviä, tekee tulkintoja ja sitten tietty stressaa jos kaikki ei mene niinku netin keskustelupalstoilla sanotaan ;) näin kärjistetysti. Sitä haluaa tietää enemmän, ku ois tarpeenkaan. Ja välillä tieto lisää tuskaa.

Minä ainakin kaipaan koko ajan sitä tunnetta, että sais vaan huolettomasti huomata, että hups vaan, menkat taitaakin olla myöhässä, mutta se juna on tainnut mennä jo, sen verran kovaksi on kuume kasvanut..

Yritän kuitenkin päästä siihen huolettomuuteen ja nauttia elämästä. Nyt on onneksi sellainen vaihe töissä, että oikeastaan ekaa kertaa pariin vuoteen olen ihan innoissani tosi monesta jutusta. Tuntuu, että nautin töistä joka päivä ja ensi vuodelle on monia suunnitelmia, joissa saan olla innolla mukana :) Olen päättänyt tarttua jokaiseen juttuun, enkä mieti, että mitä jos jäänkin äippälomalle. Jään jos olen onnekas, jos en niin ainakin on mukavia hommia.

Huolettomuutta kaivatessani olen myös kyseenalaistanut vakaan päätökseni tikuttaa ovista. Mutta pitää nyt kattoa. Varmaan tossa sunnuntaina tai maanantaina kannattas tikut kaivaa kaapista, jos oviksen niihin meinaa bongata.. On vähän kahtalainen tunne, että tuleeko niistä enemmän vai vähemmän stressiä..

Huhuuu..missä kukin menee..kaikki vissiin olleet v-loppu vapailla?=) SE onkin hyvä välillä.
Sati:eek:nnea ovisplussasta=) Siitä se lähtee!

ON: tätin pitäs tänään tulla, mutta kn on korkalla ja kiinni, tätistä ei tietoa. Luulenpa että kierto tulehduksen takia sekaisin sitten kuitenkin, kylläpä harmittaa!
Ootteko te kokeilleet tuota kohdun nipukkaa?onko kellään tietoa että kun täti tulee niin miten aikasin se pehmenee, aukiaa ja tulee lähemmäs? Mä vasta nyt loppukierrosta sitä bongasin..=) Mutta tätiä odotellaan että päästään uuteen kiertoon! Tule jo!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 3.10

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 115/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 42/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 41/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 38/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 34/?? -- yk 2 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Empun odottaja: 28v. -- kp 27/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 24/28 -- yk 5 -- 1. lapsi

Kp 11-20

Onnenmuru: 29v. -- kp 14/29-34 -- yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 13/26 -- yk 2 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 13/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 12/32-35 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Lily08: 24v. -- Kp 5/27 -- yk 3 -- 2. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- lokakuu 2011 -- 2.lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi

Maanantaita kaikille :wave:

SatiOnnittelut oviksesta. Kai käytit sen hyväksi ? ;)

Mesikämmen vielä ei saa luovuttaa!! Kaikki on vielä mahdollista :)

Empun odottaja Mistä voit olla niin varma että se täti kurvauttaa paikalle? :)

Mulla on jotenkin nyt niin toiveet korkealla teidän kaikkien puolesta! Ja myös kyllä itseni, vaikka ei sais. Mun on pakko jälleen kerran hieman omanapailla, mutta mulle tapahtuu kummia. Eli viime viikon tiistaina tosiaan kaikki alkoi. Nännit meni kipeeksi yms. Tässä sitten viikonlopun pe-su oireita:
-Lämpöä 37,2 la&su aamuina
-Flunssan oireita (nokka menee tukkoon kun menen makuuasentoon)
-Nännit kasvaneet ainakin kolmin kertaiseksi + kipeät
-Tissit tuntuu täyteläisiltä (Heh)
-Ilmavaivoja
-Nälkä melkein koko ajan
-Todella outo maku suussa

Ja nämä ei ole kuviteltuja oireita, vaan ihan tosi! Olen ollut aivan pihalla että mitä mulle tapahtuu. Nyt kysymys kuuluu; joku vois omasta kokemuksesta kertoa mitä tämä kaikki on? Ja toinen kysymys; jos mulla oli ovulaatio viime viikon tiistaina, niin miten nuo DPO:t lasketaan ja millon uskaltaisin testata? :( Mun tissien kohtalo lähinnä ihmetyttää, muut oireethan on ihan normaalia jos oon esim. sairastunut. Tänä aamuna en oo lämpöjä mittaillut.

Helppiäääääääääääääää :) Mukavaa viikkoa kaikille!

Huomenia!

Sati Onnea ovisplussasta!:)

Mesikämmen Pahoittelut negasta! :hug:

Empun odottaja Tuo kohdun nipukka jäänee mulle ikuiseksi arvoitukseksi, kun en sinne omilla räpylöillä yletä. Ei viitsi ihan miestäkään laittaa hommiin, eihän se mitään eroa huomaa, vaikka mieluusti varmaan tarkistelisikin... :LOL:

Onnellinen :O Huijui, nyt alkoi jänskättää! Kuulostaa oireet hyvin lupaavilta, vaikka tuskin tähän aikaan vielä pitäisi olla noin selkeitä raskausoireita...? Mullakin kyllä oli se ensimmäinen kierto tositosi oireista ja se menikin sitten vaan ekojen luomumenkkojen piikkiin. Olisko sullakin jotain sellaista? Ja ihmekkös tuo, jos kerran sulla on muutenkin ollut kierto ihan sekaisin. TAI voihan siellä tietysti tapahtua jotain muutakin... :heart: Sitähän me toivotaan! :)

Täällä ovisoireita hieman: Nännit arat, nippailua ja halut ihan valtavat. :p En tikuttele nyt, näillä main se pyörii kuitenkin. Peitot on kyllä pölisseet melkoisesti ihan huvittelumielessä, nyt on miehellä niin hankalat työvuorot että taitaa jäädä parhaat hetket käyttämättä. Tosin me ei tästä kierrosta aiottu stressata, niin eipä tuo niin haittaa. Nyt on kyllä niin sellainen fiilis, että ihan sama onnistuuko tästä kierrosta, on niin paljon muuta mietittävää ja tekemistä ollut. Mukava vaihteeksi näin. :)

Mukavaa viikonalkua! :)

Viimeksi muokattu:
Sati: Onnea ovisplussasta! Toivotaan, että seuraavana vuorossa olisi raskaustestiplussa. :)

Mesikämmenelle pahoittelut negasta. Testasitko herkällä vai millaisella testillä? Mutta tosiaan toivoahan on vielä. Joillakin se plussa näkyy vasta kun menkat on pari viikkoa myöhässä. Eli sinäkinhän voit kuulua niihin. :)

Onnellinen<3: Minulla oli justiinsa tuollaisia pms-oireita tässä kierrossa. Oli ihan kamala nälkä koko ajan ja söin ihan hulluna. Muutenkin oli ihan ihme vaivoja ja tosiaan myös niitä ilmavaivoja. Ei ollu oikein kivaa (varsinkaan miehellä). :D Oli ihan kamala olo. Viime kierto taisi siis olla vasta ihan normaali ja nämä ensimmäiset luomumenkat. Mutta sullahan ne voi merkata jotain ihan muuta, ja toivon todella niin olevan. :) Oireethan vaihtelee niin paljon ja se herkkyys niiden esiintymiselle sekä aloitusajankohdalle. Jännittää sun puolesta!

ON: Täällä vieläkin kärsitään kamalista kivuista ja vuodosta. Viimeksi on tosiaan 4 vuotta sitten ollut näin hirveää, etten edes enää muistanut koko kauheutta. Tuli tässä ihan ikävä kierukkaa. :D Joten ne kahdet edelliset "kuukautiset" ei ole näköjään olleet mitään oikeita. Ihmettelinkin jo, että pääsenkö niin helpolla nykyään. Toivottavasti ei tarvitsisi montaa tälläistä kestää, muuten kyllä luovutan.

Mutta mukavaa alkanutta viikkoa kaikille toivottelen minäkin! :)

Yhteistyössä