Hakutulokset

1. Moonbride

Eläimet esiin...

Mua kyllä vähän säälittää tuo koira kun on noin pallo :rolleyes: Miten siitä tuommoinen on tullut?
  2. Moonbride

Vaikeaa tämä koiran etsiminen, kun tuntuu että puolet myyjistä on tehtailijoita.

Keltainen pörssi onkin täynnä noita. Kannattaa katsella Apulaa, löytyy lemmikkipalstat.fi-osoitteesta. Itsekin katselimme koiraa ja meinasi mennä jo hermot, meillekin tarjottiin noita tehtailijoitten pentuja. Otettiin yhteyttä ja käskettiin maksaa rahat tilille ja pentu olisi tullut sitten...
  3. Moonbride

Onko teistä tässä jotain mätää? Mitä epäilisitte?

En kyllä juoksuttaisi iäkkäitä ihmisiä vain sen takia, että haluan kaikki yhtäaikaa synttäreille.
  4. Moonbride

Ripsientaivutin! Turha vai oiva kapistus?

Käytän aina :) Tulee ripsistä paljon kauniimmat.
  5. Moonbride

hei,kirjoitin päivällä siitä että lähdenkö turvakotiin.

Voimia sinulle. Ihailen tuota, että lähdit, uskalsit lähteä. Uskon, että olet turvassa. Turvakodissa he ovat ammattilaisia. Koita saada nukuttua, se auttaa. Voimia :hug:
  6. Moonbride

Meidän pitäisi kuulemma lopettaa kissamme, koska naapuripariskunnalle on syntynyt lapsenlapsi, joka

Sanoisin, että kissani asuu täällä, lapsi ei. Mulle jos tuollaista ehdotettaisiin, suuttuisin toden teolla. Sen verran rakkaita nuo karvapallot on :mad:
  7. Moonbride

Kakskymppiset yrittäjät 2011

Galluppiin: Mulla on mukava anoppi. Liian harvoin tulee nähtyä :) Mahaa vihloo. Täti tulee : /

Yhteistyössä