Hakutulokset

1. Moonbride

Reippaasti ylipainoisten kuumeiluketju

Täällä yksi :wave: Tosin minut voi luokitella jo lapsettomaksi, mutta kuumeilen kuitenkin. Yritystä takana muutamaa kuukautta vaille kolme vuotta. Painoa liikaa ja taustalla pco, jonka takia pitäisi laihduttaa. Hoitoihin en pääse ennen kuin osa kiloista tiputettu. Bmi suunnilleen sen 35...
  2. Moonbride

Palstalaisten tyyliketju

Tykkään legginsseistä, paksuista sellaisista, ja mekoista/tunikoista. Yleensä siis jotain sellaista päällä. Myös farkut menee, mielellään kapeana mallina ja mustat paidat. Tykkään eniten pitkistä paidoista, mutta nytkin on päällä ihan peruspaita. Koruja koitan käyttää enemmän, ja yleensä...
  3. Moonbride

Minkä ikäisenä menitte lapsettomuushoitoihin/tutkimuksiin te, jotka nuorempana sinne joutuneet? :(

Taisin olla 19-20v. Eli nuorena. Parempi aiemmin mitä liian myöhään. Päädyin tutkimuksiin kylläkin jo aiemmin muiden ongelmien takia, joiden myötä sitten lapsettomuustutkimuksiin kun raskautta ei alkanut kuulua... Ja edelleen ei ole kuulunut : / En oikein muista kauan olimme yrittäneet, ehkä...
  4. Moonbride

Oulun seudun kuumeilijat!

Mulla näyttäisi olevan kierto vaihtumassa uuteen, eli huomenna varmaan kp 1... Ei kannata vielä merkata listaan, odotan että vuoto alkaa kunnolla :) Olin juuri alkamassa tekemään raskaustestiä kun huomasin että jahas, ei tarvitsekaan : / Oli kyllä odotettavissa, on ollut semmoiset pms-oireet...
  5. Moonbride

jätättekö yöksi jouluvalot päälle vai sammutatteko?

Sammutan yöksi, en uskalla ottaa riskiä. Sammutatteko myös aina kun ette ole kotona? Minä sammutan, paitsi jos käväisen ihan maksimissaan tunnin reissun jossain. Tai no yleensä silloinkin sammutan.
  6. Moonbride

Mesikämmen Uskon että kaikki menee hyvin :) Stressitöntä odotusta! Nöhveli Juu tjot kelpaa hyvin, kp:t on tällä hetkellä 35/36, jännityksellä odotellaan tuleeko menkat itsestään, tulisiko yllätysplussa vai tuleeko kumpaakaan... :)
  7. Moonbride

Hajusteeton ja väriaineeton kasvovoide

Kiitos vastauksista. Noista jotain voisi kokeilla.
  8. Moonbride

Hei kaikille! :) Ensinnäkin Mesikämmen, valtavasti onnea! :heart: Ihana uutinen. Miten on raskaus lähtenyt etenemään? :) Onnea myös muille plussanneille! Satin tarinaa olen välillä seuraillut, raskasta sinullakin tuntuu olevan. Toivottavasti elämä vielä hymyilee :) Voimia...
  9. Moonbride

Myös apteekista saa olla.
  10. Moonbride

Suositelkaapa edullisia, mielellään markettitavaraa olevia hajusteettomia ja mielellään väriaineettomia kasvorasvoja :) Iho ei kestä noita aineita, täytyisi löytää joku hyvä. Plussaa muukin "luonnollisuus".
  11. Moonbride

Millainen on täydellinen vartalo?

Miksi täälläkin hyihytellään jos joku tykkää vaikkapa muodokkaammasta? Eikö jokainen saa tykätä mistä tykkää? Sanotteko lapsillenne, että hyi kun tuo on läski, ei tuommoisesta voi tykätä?
  12. Moonbride

Ylipainoiset lapsettomat

Täällä yksi ylipainoinen lapseton, jolta hoidot evätty ylipainon takia. Joka käyntikerralla on muistettu puhua painosta, nyt annettiin puoli vuotta aikaa pudottaa jonkin verran painoa ja sitten taas katsotaan. Minulla on pco, mutta se on ollut jo kun olin alipainoinen. Takana on...
  13. Moonbride

Olen niin huomaamaton ja mitätön, ettei kukaan huomaa kun kuolen pois

Sama tunne liian usein. Voimia :hug:
  14. Moonbride

Tulinpas pitkästä aikaa tänne omaan ketjuun vilkaisemaan kuulumisia :) Koitan tässä lueskella mitä teille kuuluu. Onko uusia plussia? :) Me ei olle yritetty pitkään aikaan, mies olisi halunnut, mutta minä en. Nyt kuitenkin vauvakuume hiljalleen nousee, ja ajateltiin olla ilman ehkäisyä :)...
  15. Moonbride

TEROLUT asiaa

Soitapa vaikka sen paikan hoitajalle, mistä lääkkeet on määrätty :) Mutta mun mielestä otat vaan ne terot!
  16. Moonbride

TEROLUT asiaa

Mun mielestä otat siihen asti ne kun on määrätty. Toki voisit kysyä ihan lääkärin mielipidettä, tai hoitajan. Minullakin nuo käytössä, mutta ei ole tullut samaa tilannetta vastaan. Jotkut väittää, että pitäisi odottaa ovis ennen kuin aloittaa nuo, mutta ei minulle ainakaan ole niin sanottu...
  17. Moonbride

En rakasta esikoistani.

Olisitko masentunut? Käypäs juttelemassa ammattilaisen kanssa.
  18. Moonbride

Kissan pissanäytteen tutkimisen hinta

Eikö kukaan?
  19. Moonbride

Rainbow 60% ja Keiju 70% margariini terveellisimmät - vähärasvaisimmat epäterveellisiä:

Rainbow 60% löytyy :) En koske kevyisiin versioihin.
  20. Moonbride

Kissan pissanäytteen tutkimisen hinta

Paljonko siis yleensä maksaa, kun kissan virtsanäyte viedään tutkittavaksi? Jos näyte on otettu kotona. Kissalta hoidettu virtsakivet ja -tulehdus, nyt pitäisi viedä kontrollinäyte ja aloin miettimään, maksaako se. Kellään tietoa? :)

Yhteistyössä