Hakutulokset

1. macy gray

kesäkanat!

Ei kai niitä vuokrata kannata, jos edes mahdollista. Otat muutaman pihalle, kanaverkosta aitaus (mieluusti myös kate) ja pistät syksyllä pataan. Jos on piharakennus, johon saa lämpimään talveksi, niin kasvattelua voi jatkaakin vielä. Yhden kesän jälkeen on tipuna tulleet kanat ja kukko varsinkin...
  2. macy gray

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

jauhopeukalo > Ihan samoissa tunnelmissa täälläkin. Tsemppiä ja plussatuulta!
  3. macy gray

Aika menee niiiiin hitaasti. Ensin oli ihan rauhallinen ja levollinen olo, nyt se on muuttunut malttamattomuudeksi. Tuntemuksista en päättelisi mitään, kun Luget tekee oireita. Niitä lukuun ottamatta ei tunnu oikeastaan miltään, valkkaria vaan välillä holahtelee. Haluaisin niin kovasti tietää...
  4. macy gray

sekundaarinen lapsettomuus

Tuohan on sellaisille, joilla esikoinenkin on saanut hoidoilla alkunsa. Itse koen sekundäärilapsettomiksi sellaiset, joilla esikoinen on onnistunut luomusti, mutta toista ei sitten kuulukaan. Sellaisille ei käsittääkseni ole omaa pinoa tämän sekundäärinen lapsettomuus -pinon lisäksi.
  5. macy gray

Pas ja pp9 nega,lopettaako lutinus?

Kyllä minä jatkaisin sinuna vielä. Mulle on aina annettu polilta siirron jälkeen ohje, että testi 14vrk siirrosta ja uusi parin päivää myöhemmin. Sitten voi lopettaa, jos negaa näyttää. Tsemppiä ja plussatuulta! :hug:
  6. macy gray

pihan nurmikko littaantunutta heinää miten saan sen kesäksi ruohoksi? pitäskö jo leikata ruohonleikkurilla?

Riippumatta siitä onko nurmikko vai heinikko (jos kuitenkin nurmialueeksi tarkoitettu), niin anna maan kuivahtaa ja haravoi sitten kuivat pois. Siitä se lähtee kasvamaan ja pian pääsee jo leikkurilla leikkaamaan. Et ole myöhässä, paremminkin liian aikaisessa nyt aloittaessasi. Odota siis tovi...
  7. macy gray

Yksi top-kyydissä ja pari samanlaista pääsi pakkaseen. :heart: Hieman taas kato kävi, mutta kaikkiaan hoito tuntui onnistuvan edellistä paremmin. On ihan hyvä mieli. Tämän kierron myötä jäädään kesälomille, jos ei tärppää. Olo on henkisesti rauhallinen ja fyysistesti pikkukipuinen. Aika...
  8. macy gray

Täällä pistelyt pistelty ja mammapöksyissä vaapun tuloksia odottaen. Jännittää niin vietävästi, suorastaan pelottaa. Kumpikaan ei haluaisi enää uutta hoitoa, joten toivotaan tämän onnistumista. Kilpirauhaslabrat mullakin ihan juuri otettu. En tiedä vielä niittenkään tuloksia. Toivottavasti arvot...
  9. macy gray

Auttakaa mua löytämään häämekko!

Tämäkin varmaan olisi kaunis ilman tuota vyötäröllä olevaa ruusuketta, eikä tarvitsis lyhentää: A-linjainen/Prinsessa Olkaimeton Tea-pituus Sifonki Tanssiaismekot jossa Rypytys (022014972) - JJsHouse A-linjainen/Prinsessa V-kaula-aukko Lattiaa hipova laahus Polyesteri Iltapuvut jossa Rypytys...
  10. macy gray

Hienosti sulla on ruokavaliolla lähtenyt tuossa ajassa. Treenailuun ei tarvita ryhmää tai edes salia. Jumppapallo, pari vedellä täytettyä 0,5l juomapulloa ja kuminauha riittää välineiksi, tosin nekään ei ole pakollisia. Jumppailla voi kotosalla, lenkkeillä pihalla ja hyötyliikunnasta kannattaa...
  11. macy gray

Tässä täytyy huomioida, että liika litistys saa löysän pursuamaan reunojen yli ja se se vasta rumaa on. Samaa mieltä olen kyllä sikäli, että kauniin pukeutumisen a ja o on hyvät alusvaatteet. Laadukas korseletti ja housuliivit tekee ihmeitä. Vyötärökorsettia alusvaatteena en sen sijaan...
  12. macy gray

Iholla menee aikaa palautua. Jotain ongelmakohtien täsmäohjeitakin on netti pullollaan. Niillä voi koittaa saada kiinteytystä ja saa niillä ainakin tv:n laihdutusohjelmien mukaan myös senttejä pienemmäksi siltä osin kuin on nipistettävää. Rakenteellehan ei mitään mahda, mutta oikealla mallilla...
  13. macy gray

A-linjainen/Prinsessa V-kaula-aukko Kokopitkä Sifonki Iltapuvut jossa Rypytys (017022544) - JJsHouse A-linjainen/Prinsessa Niskalenkkikiinnitys Kokopitkä Tylli Tanssiaismekot jossa Helmikirjailu (018016096) - JJsHouse A-linjainen/Prinsessa Kullanmuru Kokopitkä Sifonki Lomamekkoja jossa...
  14. macy gray

A-linjainen/Prinsessa Niskalenkkikiinnitys Kokopitkä Sifonki Iltapuvut jossa Rypytys Helmikirjailu (017004459) - JJsHouse A-linjainen/Prinsessa V-kaula-aukko Kokopitkä Sifonki Lomamekkoja jossa Rypytys Helmikirjailu (020014211) - JJsHouse Tämän mallinen ilman tuota nauhaa...
  15. macy gray

Tanssiaismekot Niskalenkkikiinnitys Lattiaa hipova laahus Tafti Tanssiaismekot jossa Rypytys Helmikirjailu (018004996) - JJsHouse Peittää päärynävartalon huonoja puolia, korostaa hyviä. :) Väri vain ei tässäkään ole toivottu, mutta mallin osalta ainakin saa suuntaa. :)
  16. macy gray

Empire-tyylinen V-kaula-aukko Kokopitkä Sifonki Tanssiaismekot jossa Rypytys Helmikirjailu paljetein koristeltu (018002477) - JJsHouse Kaunis. Tämän tyyppisissä itse liihottaisin, jos tästä nykyisestä mallistani hoikistuisin. :D Tuo rinnan alla oleva nauha tosin katkaisee, joten sen olisi...
  17. macy gray

Nätti mekko, mutta pulleana ja suunnileen ap:n pituisena voin kertoa, ettei imartele vartaloa. Lyhyen, varsinkin jos ei ole laiha, ei kannata käyttää vartalolinjan vaakasuuntaan katkaisevia vaatteita. Tämän Freedom Dress - NLY Trend - Valkoinen - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM tyyppinen mekko...
  18. macy gray

Lopettaa PKKS:ssa, tulevasta en tiedä. Eiköhän sekin ajallaan selviä jotakin kautta. Yllättävä ja harmillinen tapaus, sillä hänen ammattitaitoaan tarvittaisiin tuolla. Mietityttää nyt vähän koko kuvio. Uusi lääkäri, uusia hoitajia, viljelyt piteni kolmipäiväisiksi. Mitähän vielä on tulossa?
  19. macy gray

Ei ole itselläni kokemusta, mutta onhan ne korvaustuotteet paljon parempi vaihtoehto kuin tupakointi. Tupakoidessa vedät kehoosi lukuisan määrän myrkkyjä, nikotiinipurkasta tulee vain sitä nikotiinia. Jos se purkka saa sinut olemaan polttamatta ja määrä pysyy järkevänä, niin hyvähän se on...

Yhteistyössä