Auttakaa mua löytämään häämekko!

• Viestiketjun aloittaja "Morsian"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Kiitti sulle macy gray paljon vaivannäöstä. Lantio mulla on ja tulee aina olemaan leveä, mahaakin valitettavasti. Tähän mennessä tuo -10kg ei tunnu näkyvän valitettavasti missään, kun mahapussi on nyt kunnon etu- ja lantioreppu. Vaatekoko ei siis ole pienentynyt yhtään :/ Tissejäki löytyy, 85DD, mutta silti tuo lantiolinja suurempi kuin yläosa. Toivottavasti seuraavat -10kg näkyis jossai..

Teetetyn ei tartte olla globalisaation aikoina ihan sikahintainen. Hommasin oman mekon hääjuhlaan tältä sivustolta. Mekot tehdään Ukrainassa, ei tullut edes tulleja postituksen päälle. Olin erittäin tyytyväinen toimituksen nopeuteen ja käsityön laatuun. Tilatessa piti antaa lukuisia mittoja, mutta siksipä puku olikin mittojen mukaan tehty!

Original medieval natural flax linen dress :: ArmStreet

Original natural flax linen medieval style dress :: ArmStreet

Natural flax linen vikings tunic :: ArmStreet

Iholla menee aikaa palautua. Jotain ongelmakohtien täsmäohjeitakin on netti pullollaan. Niillä voi koittaa saada kiinteytystä ja saa niillä ainakin tv:n laihdutusohjelmien mukaan myös senttejä pienemmäksi siltä osin kuin on nipistettävää. Rakenteellehan ei mitään mahda, mutta oikealla mallilla saa häivyteltyä ja korosteltua kauniisti. Juhla- ja hääpukuliikkeissä kannattaa sikälikin käydä soivitelemassa, että myyjä osaa hyvin neuvoa millainen vartalollesi sopii.

Kyllä se 10kb vasrmasti jossain näkyy muuallakin kuin vaakalukemassa. Itse ei ehkä vain huomaa niin selvästi. :) Millä tavoin olet painoa pudotellut ja treenailetko minkä verran?

Itselläni on oikeastaan sama projekti edessä. Odottelen kilpirauhaslääkityksen tasapainon löytymistä ja tässä odotellessa vähän jo tunnustelen. Tietyistä syistä en rankkaa treeniä voi lähiaikoina vetää ja ruokavalionkin kanssa on aika vaikeaa, mutta ajattelin kuitenkin yrittää niissä rajoissa kuin tuntuu hyvälle. Onhan se mielenkin hyvinvointia, kroppa muuttuu jos on muuttuakseen. Jossain vaiheessa meinaan kyllä panostaa ihan kunnolla, kunhan tilanne sen sallii. Siihen asti luon pohjia treenaamiselle ja ruokavaliolle, ettei muutos olisi liian suuri ja kunto ihan heikko. Tarkoitushan on kuitenkin muuttaa elämäntapaa siinä samalla ja tuon kilpirauhasongelman vuoksi tässä on alkuun melkoisesti opettelua. Kehon kanssa ei eletäkään enää samalla tavalla kuin ennen, mutta se voi olla myös hyvä asia.

"Anne"
Minusta nuo empiret ja a-linjaiset lihottaa vain lisää. Kaveri on ylipainoinen ja kulki koko kesän tuollaisissa mekoissa ja kun syksy tuli ja heitti päällensä hupparin ja farkut niin katoin että vouu!! miten pudotit näin lyhyessä ajassa noin paljon painoa??

"a p"
Iholla menee aikaa palautua. Jotain ongelmakohtien täsmäohjeitakin on netti pullollaan. Niillä voi koittaa saada kiinteytystä ja saa niillä ainakin tv:n laihdutusohjelmien mukaan myös senttejä pienemmäksi siltä osin kuin on nipistettävää. Rakenteellehan ei mitään mahda, mutta oikealla mallilla saa häivyteltyä ja korosteltua kauniisti. Juhla- ja hääpukuliikkeissä kannattaa sikälikin käydä soivitelemassa, että myyjä osaa hyvin neuvoa millainen vartalollesi sopii.

Kyllä se 10kb vasrmasti jossain näkyy muuallakin kuin vaakalukemassa. Itse ei ehkä vain huomaa niin selvästi. :) Millä tavoin olet painoa pudotellut ja treenailetko minkä verran?

Itselläni on oikeastaan sama projekti edessä. Odottelen kilpirauhaslääkityksen tasapainon löytymistä ja tässä odotellessa vähän jo tunnustelen. Tietyistä syistä en rankkaa treeniä voi lähiaikoina vetää ja ruokavalionkin kanssa on aika vaikeaa, mutta ajattelin kuitenkin yrittää niissä rajoissa kuin tuntuu hyvälle. Onhan se mielenkin hyvinvointia, kroppa muuttuu jos on muuttuakseen. Jossain vaiheessa meinaan kyllä panostaa ihan kunnolla, kunhan tilanne sen sallii. Siihen asti luon pohjia treenaamiselle ja ruokavaliolle, ettei muutos olisi liian suuri ja kunto ihan heikko. Tarkoitushan on kuitenkin muuttaa elämäntapaa siinä samalla ja tuon kilpirauhasongelman vuoksi tässä on alkuun melkoisesti opettelua. Kehon kanssa ei eletäkään enää samalla tavalla kuin ennen, mutta se voi olla myös hyvä asia.
Kiitos kannustuksesta! Vuoden alusta aloitin herkkulakon. Kerran viikossa "saan" syödä pikku askillisen sokerittomia salmiakkipastilleja (oisko jotai 25g/rasia) (synttärit yms. tilaisuudet voi herkutella kohtuudella).

Sitten jätin leivät, riisit, myslit ja pastat lähes kokonaan. Mulla keliakia, niin muutenkin joutunu luopumaan vehnästä yms. kokonaan. Lisäsin huikeasti hedelmiä ja vihanneksia, esim iltapalalle pilkotaan iso kasa porkkanaa, kesäkurpitsaa, omppuja, päärynää jne.. Ja ruoan kanssa aina reilusti salaattia ja lämmin vihanneslisuke. Teen useamman kerran viikossa smootieta pakastemarjoista, avokadosta jne. Tavoitteena mulla pysyvä elämäntapamuutos, eikä mikään kuuri- laihdutus.

Treenannut en ole yhtään, en oikein osaa :/ Mun on tosi vaikea yksin mennä minnekkään salille, enkä ole ikinä tykännyt liikunnasta. Nyt alan lyhyemmät bussimatkat kävelemään, kunhan lumet sulaa niin pyörällä..

Tsemppiä sullekki urakkaan!

Mahapussiin on myös pieni jeesi nimeltä vyötärökorsetti yhdistettynä housuliiviin. ;)
Tässä täytyy huomioida, että liika litistys saa löysän pursuamaan reunojen yli ja se se vasta rumaa on. Samaa mieltä olen kyllä sikäli, että kauniin pukeutumisen a ja o on hyvät alusvaatteet. Laadukas korseletti ja housuliivit tekee ihmeitä. Vyötärökorsettia alusvaatteena en sen sijaan suosittele kenellekään pullealle.

"vieras"
http://www.zalando.fi/deby-debo-ivoire-juhlamekko-beige-de921c03s-003.html

http://www.zalando.fi/mint-berry-vapaa-ajan-mekko-beige-m3221c09e-003.html

http://www.zalando.fi/molly-bracken-juhlamekko-beige-m6121c032-003.html

Tuossa on muutama vaihtoehto. En tiedä mikä koko ap:lla on vaatteissa. Noissa kun ei ole kauhean isoja kokoja. Mutta lähinnä ajattelin kysyä olisiko joku noista ap:n mieleen? Vai haluaisitko jotain seksikkäämpää?

[QUOTE="a p";28245798]Kiitos kannustuksesta! Vuoden alusta aloitin herkkulakon. Kerran viikossa "saan" syödä pikku askillisen sokerittomia salmiakkipastilleja (oisko jotai 25g/rasia) (synttärit yms. tilaisuudet voi herkutella kohtuudella).

Sitten jätin leivät, riisit, myslit ja pastat lähes kokonaan. Mulla keliakia, niin muutenkin joutunu luopumaan vehnästä yms. kokonaan. Lisäsin huikeasti hedelmiä ja vihanneksia, esim iltapalalle pilkotaan iso kasa porkkanaa, kesäkurpitsaa, omppuja, päärynää jne.. Ja ruoan kanssa aina reilusti salaattia ja lämmin vihanneslisuke. Teen useamman kerran viikossa smootieta pakastemarjoista, avokadosta jne. Tavoitteena mulla pysyvä elämäntapamuutos, eikä mikään kuuri- laihdutus.

Treenannut en ole yhtään, en oikein osaa :/ Mun on tosi vaikea yksin mennä minnekkään salille, enkä ole ikinä tykännyt liikunnasta. Nyt alan lyhyemmät bussimatkat kävelemään, kunhan lumet sulaa niin pyörällä..

Tsemppiä sullekki urakkaan![/QUOTE]

Hienosti sulla on ruokavaliolla lähtenyt tuossa ajassa. Treenailuun ei tarvita ryhmää tai edes salia. Jumppapallo, pari vedellä täytettyä 0,5l juomapulloa ja kuminauha riittää välineiksi, tosin nekään ei ole pakollisia. Jumppailla voi kotosalla, lenkkeillä pihalla ja hyötyliikunnasta kannattaa ottaa kaikki irti. Ruumiillinen työ haravoinnista puusavottaan tekee kropalle ihmeitä. Puuhat voi valita oman mielenkiinnon ja mahdollisuuksien mukaan. Itse tykkään vesijumpasta, mutta toistaiseksi tyydyn jumppa-dvd:n seuraan omassa olkkarissa. Löytyy zumbaa ja pari sporttilehden mukana tullutta ohjelmaa. Netistä löytyy lisää.

Esimerkkejä:
Sporttimedia
IS Jumppa - Ilta-Sanomat
Pro Training ky, fitness venyttelyn ohjeet
http://www.pakkotoisto.com/liitteet/veny2009.pdf
Ikiliikkuja- Elämää, unelmia ja hikipisaroita: Core- treeni jumppapallolla kuvien kera
Elinainen: Treeni jumppapallolla
Nopea perusjumppa – tee edes tämä! - Sport - ME NAISET
Kotijumpat.fi -- Etusivu

Ja lisäähän löytyy googlaamalla. :) Kiitos tsempeistä! Sitä samaa sinullekin! =)

Mä olen taas sillä tavalla omituinen ja materialisti, että haluan hankintojeni olevan laadukkaita, kestäviä ja uudelleen käytettävissä. Omista lähtökohdistani sitten myös kommentoin... :)

Ap etsii juhlavaa mekkoa, ei hääpukua, jolloin oletettavasti vaatetta voisi käyttää uudestaankin. Hääpuvunhan voisi vaikka vuokrata, niin ei tarvitse ottaa komeroon roikkumaan kertakäyttöistä.

Juuh, ymmärrän.

Mä raasin halpamekostani kaikki krumeluurit pois häitten jälkeen ja olen käyttänyt mekkoa useasti sen jälkeen juhlissa.
Häistä on.... no, useita vuosia jo :D

Yhteistyössä