Hakutulokset

1. macy gray

~~Toukomurut 2014~~

Ensimmäinen neuvola oli minulla jo tänään, kun menkoista lasketut viikot olisi vähän pitemmällä. Tosi paljon tuli asiaa, mutta tuttujahan ne jo entuudestaan ovat. Esikoista odottaessa tosin oli vain yksi sokerirasitus ja nyt kaksi. Pääsen myös tällä kertaa kuntoneuvolaan ja...
  2. macy gray

~~Toukomurut 2014~~

Vältettävien ruokien listan olen lukenut, mutta en sitä ihan pilkun tarkkaan noudattele. Pihvin ja kokonaisena laitettua paista tykkään syödä mediumina, raskaana ollessa varmuuden vuoksi medium+. Kypsän syön, jos eteen sellainen tulee, mutta en tilaa enkä itse laita. Ikinä (rasti seinään ja...
  3. macy gray

~~Toukomurut 2014~~

Mymmelintytär > Meillä esikoinen nappasi ensimmäisestä ehkäisyttömästä kierrosta. Kyllähän se kummalliselta tuntui. Minäkin olin ajatellut, että kyllä siihen ainakin muutama kierto menee, kun kuitenkin todella monimutkaisesta asiasta on kyse. Joskus niin, joskus sitten odotellaan ja toivotaan...
  4. macy gray

~~Toukomurut 2014~~

Hei! Uskaltaudun mukaan pelonsekaisin tuntein. 2.5.2014 macy gray / 33 / 2. lapsi / PKKS VU6.9.(yksityinen) Ollaan naimisisa oleva pariskunta ja meillä on eskarilainen lapsi ennestään. Toista ollaan toivottu melkein neljä vuotta ja lapsettomuushoidoissa ehdittiin olla kesätauko mukaan...
  5. macy gray

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Moikka kaikille! Täällä on otettu kaikki ilo irti kesätauosta ja hyvää teki. Polille oli tarkoitus soitella, mutta kiertopäivät katsottuani päätin tehdä ensin testin, kun olisivat kuitenkin sitä niillä kiertopäivillä kysyneet. Ensin näyttikin negaa, mutta muuttui roskishaamuksi ja tein uuden...
  6. macy gray

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Moikka! Pikainen tilannepäivitys vain. Piinailu sitten lopulta eteni testivaiheeseen. Vähän varaslähdön otin, kun alkoi tihkuttaa ja yllätykseksi se olikin plussa. Vähät tuntemiukset pistin kaikki lugejen piikkiin pissalla ravaamista lukuun ottamatta ja senkin tajusin vasta testin jälkeen. Ei...
  7. macy gray

kesäkanat!

Minusta se ei ole työlästä, varsinkaan jos vertaa kilohintaan jolla myydään valmiiksi lihoiksi pistettynä. Tottuneella ei mene kauaa pistää kana tai kukko leikkuulaudalle sopivaan muotoon. Ei niitä olekaan tarkoitus ikuisuuksia kasvattaa. Merkitystä on myös paljon sillä mitä niille syötät...
  8. macy gray

Mitä kannattaa ottaa huomioon? Arkkitehti suunnittelee meille talon. Ei tiedetä muuta kuin, että halutaan puutalo

Kannattaa tehdä wc myös kylppäriin tai toinen erillinen wc. Meillä on kolmihenkinen perhe, ja muistaakseni noin 124 neliöinen talo. Toinen vessa on koettu todella tarpeelliseksi. Vaatehuone, jonne kuljetaan tuulikaapista tai eteisestä, on myös toimiva harrastaville ihmisille. Sinne saa...
  9. macy gray

kesäkanat!

Tarvitsevat kyllä. Nettikirppareilta löytyy varmasti joku käytetty leikkimökki tai pienille pihaeläimille tarkoitettu rakennus edullisesti, mikäli ei itsellä ole intoa rakentaa. Aitaus suojaa sitten ketuilta ja muilta pihan kulkijoilta, jotka muuten popsisivat kanat iltapalaksi. Kukin...
  10. macy gray

Meille on yritetty jo kahtena yönä tunkeutua sisälle. Onko ilmoituksesta poliislle hyötyä?

Minä ilmoittaisin. Eihän toistuvasti vieraaseen taloon pyrkiminen ja vieläpä yöllä ole normaalia.

Yhteistyössä