Hakutulokset

1. Hennu86

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

lauwra Inhottavaa, kun pahoinvointi tuli takaisin! : / Yh, yhtään ei oo ikävä niitä aikoja. Toivottavasti ei jää pysyväksi tavaksi tuo oksentelu! :hug: Tupu Mie oon niiiiiin kateellinen kaikille, jotka on jo saanu äippäpakkauksen :laugh: Mulle on tosiaan tilattu pe 12.10. ja vielä eilen ei...
  2. Hennu86

**Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

En ajatellut synnärille kirjoittaa mitään synnytystoivelistaa... Just uusimmassa Vauva-lehdessäkin oli juttua, että hankalimpia synnyttäjiä ovat he, jotka tulevat kirjoitetun minuuttiaikataulun ja vaatimuslistan kanssa synnyttämään ja sitten petytään, kun hommat ei menekään niin kuin äiti on...
  3. Hennu86

Mie tykkään korostaa mahaa, koska se ei ole vielä valtava :D Eräs työkaveri juurikin tänään kommentoi, että vielä pari viikkoa sitten musta ei kyllä ulospäin nähnyt, että odotan, mutta nyt alkaa huomaamaan. Tosin miehet eivät huomaa vieläkään :D Eräskin tuli tänään tarjoamaan mulle uutta...
  4. Hennu86

Vissyliini Kyllä se neste ja turvotus saa "ihmeitä" aikaan :laugh: Mulla eiliseen aamuun verrattuna tullu lisää 0,5 kg ja on kyllä enimmäkseen turvotusta. Tuli eilen syötyä niin suolaista ruokaa eikä kaiken lisäks vatta toiminu eilen ollenkaan, niin ihmekös tuo =) Mutta hienoa, että kaikki on...
  5. Hennu86

Terolut mimmit

Vici Oikein paljon onnea !!! :heart:
  6. Hennu86

Tervetuloa Pale_78 ! :wave: Ei ole sairaalakassia mietitty vielä täälläkään, kun ei kotonakaan ole kaikki vauvalle järjestyksessä :D Onneks tässä vielä muutama viikko ennen joulukuun alkua, jolloin kaikki olisi hyvä olla valmiina. Koskaan kun ei tiedä, milloin lähtö sitten loppujen lopuksi...
  7. Hennu86

Terolut mimmit

Fossiilille täältä tsemppi:hug: ja :kiss: :heart:
  8. Hennu86

Lissu123 Mie otin nyt kahet mustat :) Jos koen ne hyväksi, niin jossain vaiheessa voisi ostaa parit jotain muitakin värejä =) Vilipi Mullahan oli toi tunnin arvo 9.1 ja kahen tunnin arvo 7.3 eli aika korkealla mullakin. Meinasin nyt ihan oikeasti alkaa kiinnittämään huomiota tohon herkkujen...
  9. Hennu86

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

Me kirjoitellaan kuukausittain näissä pinoissa, nyt menossa tammikuun tuhisijoilla lokakuu =) Eli sinne vain =)
  10. Hennu86

Mie täällä odottelen uutta äippäpakkausta =) Pitäisi tällä tai ens viikolla tulla. Kela-asioista vielä vanhempainraha on näköjään käsittelyssä. Mie tilasin nyt tommoset rintsikat viime viikolla: b e b e s . f i Kauheasti on kehuttu, joten katotaa, mitä mun tissit niistä tykkää :D Pitäis...
  11. Hennu86

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä mutta kuinka pitkään pystyy mahallaan nukkumaan raskausaikana?

Täällä nukutaan puoliksi mahallaan/kyljellään ja nyt rv 28+3 menossa =)
  12. Hennu86

Kiitos onnitteluista :heart: Laitoin sormuksen heti sormeen, mulla ei nimittäin vielä ole turvotuksesta tietoakaan :laugh: Kihlasormuskin roikkui kesästä asti kaulaketjussa, kun oli nimettömään liian iso. Nyt se on keskarissa ja vihkisormus nimettömässä. Täytyy ne kyllä sitten ajoissa ottaa...
  13. Hennu86

Kiitos teille kaikille onnitteluista! :heart: Pinsuli Mulle olis "katastrofi", jos nyt pitäis lopettaa herkuttelu :D Nimim. Ostin keskiviikkona 700 g irtokarkkeja :laugh: Tosin toi säkki kestää kevyesti sen viikon ainakin, ellei kauemminkin. Mut hyvä, ettet vielä joudu sokerirasitukseen :)...
  14. Hennu86

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

carolina30+ Ihan ku siellä jotain punertavaa näkyisi =)
  15. Hennu86

Terolut mimmit

Ihanaa, kun ootte saaneet elvytettyä tätä pinoa :kiss: Plussatuulosia puhaltelen! :whistle: Hennu 28+0
  16. Hennu86

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onnittelut plussanneille, erityisesti Naapurin tytölle !!!! =) =) =)
  17. Hennu86

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tältä aamulta, rv 28+0
  18. Hennu86

Pikaisesti kuulumisia ennen Salkkareita :laugh: ... Tervetuloa uusille !! :wave: Lynette kirjoitti tukalasta olosta. Täällä vaivaa myös toisinaan (parhaillaan nyt). Tuntuu, ettei happi kulje ja on muutenkin vaikea olla. Nyt pari päivää ollu tämmönen olo. Välillä sit taas aina helpottaa...
  19. Hennu86

Ihanaa LittleOne, että kaikki oli kunnossa !! =) :heart: Laitan sinut tohon listalle. Barbababylle HYvää lomaa :) Nyt sitten vain odotetaan! =) Onnittelut Lunealle pikkukakkosen odotuksen johdosta :) lauwra Ihana puuhamatto :) Sullaki raskaus jo puolvälissä! Huiman nopeesti menee aika...

Yhteistyössä