Hakutulokset

1. Hennu86

G: Milloin syke näkynyt?

Oviksesta laskettuna rv 6+2 näkyi :) (hitto, yli 20 viikkoa sitten :laugh:)
  2. Hennu86

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

LittleOne Tervetuloa ja ONNEA! :wave: Minä voinkin avautua tosta lasketusta ajasta... :laugh: Eli mulla oli myös myöhäinen ovulaatio ja hedelmöittymishetken voin sanoa päivän, kahen tarkkuudella. Seksiä ei ollut ennen eikä jälkeen niiden hedelmällisten päivien (myös ovistesteillä ja...
  3. Hennu86

**Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

Piipu85 Hyvä tietää, että vaikka sielläkin oli korkeammat arvot sokerirasituksessa, niin lääkäri ei kuitenkaan asiaan puuttunut :) Mahan ympärys on täällä kasvanut noin 12 cm. Nyt ollaan suht samoissa lukemissa kuin keväällä 2011, jolloin aloin tietoisesti hieman pudottamaan painoa. Vilipi...
  4. Hennu86

Hahaa, ihanaa Vissyliinii!! =) Onnea hyvistä uutisista ja poikalupauksesta! :heart: Pip-peli... :laugh: lauwra Noista reseptivapaista lääkkeistä saa käyttää Renniee ja Gavisconia. Teholtaan ovat kuulemma suht samanlaisia. Tosin eilen apteekkari totes, että mun kannattaa muistaa mainita tästä...
  5. Hennu86

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tiistaina 2.10., rv 25+6
  6. Hennu86

Vitsi, Barbababyllä alkaa jo äippäloma! =) Oikein mukavaa lomaa ja rauhallista loppuajan odottelua =) :heart: millimolli Toi onki hyvä, että vetää vielä ne "viimeiset herkut" ennen sokerirasitusta :D Tosiaan, mistä sitä tietää, vaik oliski rd ja sitten et herkkuja syö loppuraskaudesta : /...
  7. Hennu86

Heippa taasen! :wave: Sokerirasitus vol. 2 tulokset Sain puhtaat paperit, mutta arvot kyllä oli korkeammat kuin ekalla kerralla, mutta rajojen alla pysyttiin kuitenkin... Ei tosin mitenkään "hienosti". Täytyy tiistaina neuvolassa ottaa puheeks, että tarviiko tässä kuitenkin vielä kertaalleen...
  8. Hennu86

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele Onnittelut punertavasta viivasesta :) Mulla ainakin oireet saatto vaihdella päivittäin :) Välillä hävisi ja sitten tuli taas takasin. Esim. tissikipu yltyi tosi kipeäksi vasta kun menkat oli jo myöhässä.
  9. Hennu86

Tupu Mieki meinasin (huom. MEINASIN), että joulukuussa vois yrittää ottaa mahdollisimman paljon levon kannalta, että jaksaa sitten tulevat koitokset. Eli tänä vuonna meidän perheessä ei oteta stressiä joulusiivouksista ym. Tosin saispa sitten torpan kuntoon eikä tartteis sitä miettiä...
  10. Hennu86

Piipu85 HUI !! Ettei vaan tulis jostain limakalvolta tms.?

Yhteistyössä